sosyopix alışverişim

Sosyopix.com anıları her zaman canlı tutmanız için düşünülmüş bir online satış sitesidir. Evinizde dekoratif amaçlıda kullanabileceğiniz anılardan oluşmuş minik detaylar olsun istemez misiniz? Sevgilinize, ailenize, kızınıza basit bir hediye almak yerine çok özel bir anı olsun isterseniz Sosyopix tam size göre bir sitedir. Ben kızımın odasına uyabilecek daha bir genç havası katacak özel bir hediye arayışındayken Sosyopix.com'a denk geldim. Genç odasına yakışabilecek, anılardan örülmüş hediyelere kızım bayıldı. Gelin beraberce Sosyopix alışverişim ve aldıklarımı inceleyelim.

Sosyopix Alışverişim ve  Detaylar

Sosyopix alışverişim konusunda ilk başlarda nasıl olacağı konusunda kararsızdım. Siteye üye oldum ve incelemeye başladım. İlk dikkatimi çeken fotoğraflı ürünler oldu fakat cep telefonuyla çekilmiş resimlerin ne kadar net olacağı ve güzel bir baskıyla basılabileceği konusunda oldukça şüpheliydim. Sonra sitedeki canlı desteği gördüm oradan kolayca bilgi aldım baskılarının son derece canlı olduğunu hiç telaşlanmamı söylediler. Siteyi gönül rahatlığıyla gezerek seçimlerimi yaptım. Siteden anılarından oluşmuş takvimler, posterler, kanvas tablolar, magnetler seçebiliyorsunuz. Ayrıca Sosyopix size evinizde zevkle kullanabileceğiniz minik aksesuarlarda sağlamakta. Bende kızımın odasına en çok yakışacak olan hediyeleri seçtim. 

Sosyopix.com'dan neler alınır?

Sosyopix.com sitesinde ihtiyacınıza göre yüzlerce seçenek bulunmakta ama sanırım bir genç kızın odasında ilk düşünülen detay tel pano ya da diğer adıyla metal anı çerçevesi olmalı. 

tel pano

Metal anı çerçevesi orta boy, küçük odalar için ideal ölçülerde bir ürün. Metal çerçeveyi alırken site sizi resim yüklemeniz konusunda yönlendiriyor çünkü 20 adet pola kart adı verilen minik resimler ürün ile birlikte hediye verilmekte. Resim yüklemekten korkmayın çok net olmayan resimlerim bile gayet güzel basılmış halde elime ulaştı. Resimleri yükledikten sonra altına istediğiniz yazıyı yazmanız için yeni bir sayfa çıkıyor her resmin altına özel mesajlar ekledikten sonra tel pano sepetinize ekleniyor. Resimleri asmanız için metal kıskaçlar da ürün ile birlikte hediye olarak geliyor. Sosyopix.com metal anı çerçevesi incelemeniz gereken mükemmel bir ürün, en çok satan ürünlerden olduğunu belirtmem gerekiyor.

Sosyopix Aksesuarlar

Seçtiğim diğer ürünler aksesuar bölümünden oldu. Her genç kızın odasında bulunması gereken dekoratif led ışık kızımın en çok istediği üründü. 

sosyopix

Sosyopix.com aksesuar alanında oldukça başarılı ürünlere sahip. Sosyopix alışverişim genelde aksesuar üzerine oldu. Bu led ışıklar o kadar güzel bir detay ki 8 metre uzunluğunda ve mini mandallar ile hamur yapıştırıcılarda yanında hediye. Ortamı birden şenlendiren bu güzel ışıkları her genç odasında kullanmak ister.

sosyopix.com

Sosyopix alışverişim de renkli mandal setlerini tercih ettim çünkü kızım odasını resimleriyle donatmak istiyor. Rengarenk mini mandallar Sosyopix.com sitesinde satılan en güzel ürünlerden. Yanında 3 metre dekoratif ip ile gönderilen mandal seti mavi, pembe, kırmızı, turuncu, beyaz renklerden oluşmakta.

sosyopix.com

Sosyopix alışverişim de son ürün kalpli mandal set oldu. Diğer mini mandallara göre daha büyük ve gösterişli olan kalpli mandallar kızımın gözdesi oldu. Gene yanında 3 metre ip ile gönderilen ürün oldukça dekoratif. 

Sosyopix alışverişim bu şekildeydi daha sonra siparişi verdim ve kargo bilgileri adım adım mail adresime yollandı. Alışveriş 146 lira tuttu, kargo ücreti ödemedim. Yaklaşık 3 günde alışverişim elime sorunsuzca ulaştı. Siz daha önce bu siteden alışveriş yaptınız mı? Aldıklarım hakkında ne düşünüyorsunuz? Sosyopix.com sitesine göz atmayı unutmayın.

1 Yorumlar

  1. Bence fotoğraf baskısı ve detaylar için harika bir seçenek :)

    YanıtlaSil