bargello parfüm en sevilenler

Bargello Parfüm En Sevilen Parfüm Kodları

Açık parfüm denilince ilk akla gelen marka Bargello oluyor. Bargello parfümleri her tarafta bulunan şubeleriyle kolayca ulaşılabilir olması, kalitesi yüzünden en çok tercih edilen açık parfüm markası.

Bargello parfüm çok seviliyor

Bargello parfüm Türkiyede çok sevilen ve en çok satılan açık parfüm markası orjinal parfümler çok pahalı olunca parfüm severler daha uygun fiyatlı ve gerçek kokuları andıran Bargello markasına yöneldi.

Bargello parfüm Bursa da üretilen Gonca kolonyalarının parfüm sektörüne girmesiyle oluşmuş bir marka.

Parfüm Nereden Alınmalı?

Parfüm, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli farklı perakendecilerden satın alınabilir:

  1. Büyük mağazalar: Birçok mağaza, çeşitli markalardan geniş bir parfüm yelpazesine sahiptir. Genellikle müşterilerin farklı kokuları test edip satın alabileceği özel bir parfüm tezgahı vardır.

  2. Özel parfüm mağazaları: Bazı şehirlerde yalnızca parfümlere odaklanan özel mağazalar bulunur. Bu mağazalarda genellikle çok çeşitli kokular bulunur ve personel genellikle ürünler hakkında bilgi sahibidir.

  3. Çevrimiçi perakendeciler: Sephora, Ulta, Amazon ve daha pek çoğu gibi parfüm satan birçok çevrimiçi perakendeci vardır. Çevrimiçi perakendeciler genellikle gerçek mekanda faaliyet gösteren mağazalardan daha geniş bir parfüm yelpazesi sunar ve ayrıca rekabetçi fiyatlar da sunabilirler.

  4. Markanın web sitesi: Birçok popüler markanın parfümlerini doğrudan satın alabileceğiniz kendi web siteleri vardır. Belirli bir marka veya koku arıyorsanız bu iyi bir seçenek olabilir.

  5. İndirimli perakendeciler: Marshalls, TJ Maxx, Ross ve Nordstrom Rack gibi bazı perakendeciler parfümleri indirimli fiyatlarla sunar.

Bazı kokuların belirli perakendecilere özel olduğunu belirtmekte fayda var, bu nedenle, aradığınız belirli kokuyu taşıyıp taşımadıklarını görmek için farklı perakendecileri kontrol etmek her zaman iyi bir fikirdir. Ayrıca, çevrimiçi parfüm satın alırken, güvenilir satıcılardan satın aldığınızdan emin olun ve satın almadan önce ürünün orijinalliğini kontrol edin.

Sizce en güzel Bargello  açık parfüm kodları hangisi?

Benim geçmiş yıllarda kullandığım kokuları 204 -Issey Miyake gerçeğinden bile güzel kokusu olan bir parfümdü. Melange kadın parfümüde hafif, çiçeksi kokusuyla tam yazlık bir kokuydu. Sizin en sevdiğiniz Bargello  açık parfüm kodları ne?

Bargello Parfüm en çok satanlar 2023

Diğer en sevilen kadın ve erkek  Bargello  açık parfüm kodları neler merak ettim ve küçük bir araştırmayla bir liste hazırladım. İşte Bargello kadın, erkek kokularında favoriler ve bulabildiğim andırdıkları orjinal parfüm adları.

KADIN TOP 13

1- Bargello Melange Kadın Parfümü

2- Bargello Charm Kadın Parfümü

3- 184 -

4- 172-

5- 102- Alien -Thierry Mugler

6- 107 -Armani Mania-Giorgio Armani

7- 144-Live -Jennifer Lopez

8- 148-Cool Water-Davidoff

9- 154-Pour Femme-Lacoste

10- 160-Echo-Davidoff

11- 180-Rush2-Gucci

12- 210-Black xs for her-Paco Rabanne

13- 226-Opium Black-Ysl





ERKEK TOP 13


1- Bargello Intense Erkek Parfümü

2- 609-Puma Jam Man

3- Bargello Avenue Erkek Parfümü

4- 562-Paco Rabanne-Invictus Intense

5- 709-

6- 563-

7- 501-Giorgio Armani-Mania

8- 530-Calvin Klein-Ck One

9- 603-Jean Paul Gaultier-Le Male

10- 679-Bvlgari-Bvlgari

11- 698-Davidoff-Cool Game

12- 700-Chanel Allure Home

13- 502-Giorgio Armani-Emporio

Dünyanın en çok satan parfümlerinden bazıları şunlardır:

    • Chanel No. 5
    • Dior J'adore
    • Coco Mademoiselle by Chanel
    • Thierry Mugler Angel
    • Lancôme La vie est belle
    • Yves Saint Laurent Black Opium
    • Calvin Klein CK One
    • Gucci Bloom
    • Giorgio Armani Si
  • Marc Jacobs Daisy

  • Lütfen bu listenin kapsamlı olmadığını ve en çok satan parfümlerin zaman içinde değişebileceğini unutmayın.

Bargello parfümlerin kadın ve erkekler tarafından en sevilen parfüm kodları bunlar sizin favori Bargello parfümünüz hangisi? Açık parfüm sevilen markalarından Sansiro parfüm en sevilen kodları makalemizi okumayı unutmayın. Ayrıca instagram hesabımız çok renkli. takip etmelisiniz @stylebykelebek

Instagram



Bargello parfüm en sevilen parfüm kodları, bargello parfüm en çok satanlar 2018, bargello parfüm erkek en çok satanlar, bargello parfüm kadın en çok satanlar, bargello nun en güzel bayan parfümü hangisi, en etkileyici erkek parfümü, en etkileyici kadın parfümü, açık parfüm kodları, kaliteli açık parfüm, Bargello, Bargello açık parfüm, bargello kullananlar, bargello kullanıcı yorumları, açık parfüm olarak ne kullanıyorsunuz, bargello parfüm listesi 2019, bargello parfüm önerileri, bargello açık parfüm kodları

47 Yorumlar

  1. Açık parfüm tercih etmiyorum ama analtımınıza göre denemeliyım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinal parfümler çok pahalı olunca dolma parfümler daha çok tercih ediliyor.

      Sil
  2. Parfüm konusunda nedense hiç iyi bir kullanıcı olamadım. Spreyler ya da vücut losyonları daha çok tercih ediyordum. Son zamanlarda parfüm denemeleri yapıyorum :) bir gün denk gelirsem bu kokuları inceleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben parfüm düşkünüyüm evde altı yedi parfümüm olmazsa üzülüyorum.

      Sil
  3. Ben bir parfüm alırken sadece kokusuna bakıyorum hoşuma giderse alıyorum. Markadan pek anlamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı parfümler baş ağrısı yapıyor içindeki alkol oranı fazla oluyor bu yüzden biraz kaliteli bir parfüm markası olması iyi oluyor.

      Sil
  4. Açık parfüm merakım kabardı sayenizde.. Hiç denememiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz orjinalmi kullanıyorsunuz hangi parfümü çok seviyorsunuz?

      Sil
  5. Bargello parfümlerinin en sevilenlerini derlemişsiniz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Zara nın varmıkı acıgı ya bakıcam bır aklıma geldı sımdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu hiç bilmiyorum canım kodlara bakmak gerek en iyisi bir Bargello bayisine uğra ve zara parfümü andıran kokuyu sor.

      Sil
  7. Ekran görüntüsü aldım valla bakıcam

    YanıtlaSil
  8. Bargello parfümleri hakkında pek bir şey bilmiyorum. Aslında ben parfümler konusunda çok bilgili değilim. Bildiğim birkaç marka vardır. Onları kullanırım. Ama sizden parfüm konusunda öğrenecek çok şeyim var galiba. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümler biraz ilgi alanıma giriyor benim:))

      Sil
  9. Bargello açık parfümün 148 numaralı Cool Water Dawidoffu deneyebilirim
    Teşekkür ederim tavsiyen için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllardır 148 kullanıyorum ve herkes parfümümünüre ismini soruyor söylemiyorum 😊 benim ile özleşti sanki ! Soylersem herkes ben kokar 😀😀😀 mükemmel bir koku 👍

      Sil
    2. Mutlaka deneyeceğim 148 numaralı kokuyu sevgiler.

      Sil
  10. hiç denemediğim bir koku.parfüm konusunda hoşuma giden her kokuyu kullanırım markaya bakmadan.ama isim aklıma yerleşti bir bakayım ilk fırsatta.

    YanıtlaSil
  11. Bayan Melange erkekte de Avenue bi muhteşem!

    YanıtlaSil
  12. parfümleri severim,her zaman fıs fıs..🙂709 ve 563 bargello edp oriental parfüm olmalı hehalde..✔😊

    YanıtlaSil
  13. Issey miyake cok kullandim, bargello nasil yapmis merak ettim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bargello ıssey miyake ye bayılmıştım.

      Sil
  14. sevdiklerim var içlerinde numaralarını bilmek iyi oldu:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bargello parfümlerin en popüler kokuları bunlar.

      Sil
  15. Bargello kullanmadım hiç.. satış ağını bir inceleyeyim bakalım nerelerde var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bargello parfüm şubeleri hemen her yerde var.

      Sil
  16. Hiç kullanmadım bunlardan...

    YanıtlaSil
  17. 172 nolu parfümü aldim bayılacağım kokudan banyo yaptim hala üstümde lan neyle yaptınız bunu hacı misi gb kokuyo

    YanıtlaSil
  18. Tatlım senin önerdiğin 148 numarayı aldım bugün normalde Lacoste ve Gucci kullanıyordum ama 148 de çok güzelmiş. Charmda çok hoş kokuyormuş onu da bir ara alıcam 😘

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkür ederim bargellonun favorilerini bize aktardığınız için saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Bargello erkek parfümleri de oldukça sevilmekte.

      Sil
  20. Bargello açık parfümlerin tam lstesi için teşekkürler bazen satıcı yardımcı olmuyor iyi oldu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bargello açık parfüm kodları umarım işine yarar canım.

      Sil
  21. Bargello parfüm kodları paylaşman bu parfümleri sevenlerin çok işine yarayacak canım :)

    YanıtlaSil
  22. ben yillardir kullaniyorum super orjinalden sonra orjinaliyle birebir musteri memnuniyetide cok guzel sorunsuz problemsiz yardimci olunuyor ilsi alakasi ayri bir guzel hem erkeyini bayaninida yillardir kullanirim tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil