Balmazon profesyonel cilt bakım serumu ozonlanmış zeytinyağı

Balmazon Profesyonel Cilt Bakım Serumu

Balmazon profesyonel cilt bakım serumu gerçekten çok özel bir cilt bakımı ürünü. Ozonlanmış zeytinyağını daha önce duymuş muydunuz?

Ozonlanmış zeytinyağı nedir?

Ozonlanmış zeytinyağı bildiğimiz zeytinyağının içinden ozon kabaracıklarının geçirilmesi ile oluşturuluyor. Balmazon profesyonel cilt bakım serumu da ozonlanmış zeytinyağı aslında kimyasal maddeler, paraben, sentetik petrol ürünleri, alkol, esans, vazelin ve parafin içermiyor. İçeriğe meraklı arkadaşlara duyurulur.

Ozonlanmış zeytinyağı kullanım alanları nelerdir?

Ozonlanmış zeytinyağının bir çok kullanım alanı var. Örnek vermek gerekirse kırışıklıklarda, aknede, lekelerde, pişiklerde, yaralarda, cilt bakımında, ağız içi yaralarda, böcek sokmalarında, diş etlerinde, diş beyazlatmada, selülitte, saç dökülmelerinde, gripte ve daha bir çok yerde. Ben size kendi kullandığım yerleri anlatacağım.

Balmazon profesyonel cilt bakım serumu yorumu

Balmazon profesyonel cilt bakım serumu 30 ve 50 ml olarak iki farklı boyda piyasaya sürülmüş. Ben çoktan 30 ml ini bitirdim. 50 ml ile yoluma devam ediyorum. Şık kaliteli asansörlü bir şişesi var. Normalde bazı asansörlü ambalajlarda sıkıntı çekilirken bu ürünü sıkıp kullanma konusunda hiç sıkıntı yaşamadım.

Balmazon ozon yağı

Balmazon profesyonel cilt bakım serumu ozonlanmış zeytinyağı tadı,kokusu nasıl?

Balmazon profesyonel cilt bakım serumu ozonlanmış zeytinyağı iğrenç bir kokuya ve tada sahip. İlk kullandığımda bir daha kullanamam gibi gelmişti ama şimdi alıştım bana kokusu ya da tadı yokmuş gibi geliyor.

ozonlanmış zeytinyağı

Balmazon profesyonel cilt bakım serumunu nerelerde kullandım?


1-Balmazon profesyonel cilt bakım serumunu ilk olarak yoğun olduğum bir dönemde diş etlerimde çıkan yaralarda kullandım ve yıllardır süregelen bir sorunum var. Ön dişimde doku kaybı var ve zaman zaman bu doku kaybı olan yerde sigara, kahveden dolayı koyu kahve bir leke beliriyor. Bende dişçiye gidip temizletiyordum. Dişçi bile temizlemek için bayağı uğraşıyordu. Evet bu ürünle dişlerimi fırçalamaya başladım fırçama sadece bir damla damlatıp diş etime de sürerek fırçaladım ve mucize gibi yaralarım üç gün sonra geçti ve lekede yaklaşık on gün sonra tamamen yok oldu. İç taraftaki lekeleri önemsemiyordum onlarda yok oldu. Dişlerim zaten fildişi rengi o yüzden beyazlatma konusunda bir şey diyemeyeceğim ama gerçekten parladıklarını görüyorum.

2-Balmazon profesyonel cilt bakım serumunu ayaklarımın altındada kullandım. Topuk çatlaklarım geçti ve nasırım çok yumuşadı hatta kaybolmak üzere.

3-Balmazon profesyonel cilt bakım serumunu vücudumda nemlendirici olarak kullandım. İnanın bir sürü nemlendiriciden daha güzel bir etki verdi. Cilt bakımımda yüzüme sürdüm kadife gibi oldu.

4-Balmazon profesyonel cilt bakım serumunu kafa derime zaman zaman uyguluyorum bakım yağı olarak, kırışıklıklarıma sürüyorum tabii etkileri hemen anlaşılmıyor bu konularda uzun süre denemek lazım. Ama bir ara gerçekten sadece elimde bu ürün olsun yeter diye düşündüğüm oldu.

5-Ozonlanmış zeytinyağını midem ağrıdığında suya damlatıp içtim ağız kokularını bile önlediğini farkettim. Ter kokularını bile önlüyor. Kokusuna bir iki kez tahammül ettiğinizde inanın çok seveceksiniz. Eşim ve kızımda dişlerinde kullanmaya başladı. İlk keresinde kızım az daha kusacaktı sonra alıştı.

Balmazon profesyonel cilt bakım serumu biraz pahalı bir ozonlanmış zeytinyağı ama dişleri beyazlatması diş etlerindeki yaraları tedavi etmesi, cilt bakımı için kullanılması, mikropları öldürmesi, zararlı maddeler içermemesi kötü tadını ve kokusunu görmemezden gelmeme sebep oluyor.
Balmazon profesyonel cilt bakım serumu,cilt bakımı ürünlerini sevenler Yves Rocher gençlik iksiri makalemizide okumayı unutmayın.

21 Yorumlar

  1. Çok enteresan bir ürünmüş! Ben cildime birsürü yağ sürmeyi denedim ( zeytin yağı, argan yağı, Hindistan cevizi yağı) ama hepsi bende sivilce yapıyor. Bu ürün de çok pahalı ama sonuçta içinde sadece zeytin yağı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ozonlanmış zeytinyağıymış ama banada biraz pahalı geldi

      Sil
  2. sürekli karşıma çıkıyor bu ürün ama herkes kokusundan şikayetçi.Kokulara karşı aşırı hassasiyet gösteren biri olduğum için kullanamam gibime geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yararlarını gördükten sonra kokusunu önemsememeye çalışıyorum:))

      Sil
  3. Bilgilendirici bir yazı olmuş.Doğal bir ürün olması ilgimi çekti.Güle güle kullanın.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünün mucizesini ablam kullanırken görmüstüm :) o cilt lekelerine sürüyordu sonra aft için kullanmıstı gercekten geciriyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aft için bende kullandım iki günde geçti hakikaten:))

      Sil
  5. cok faydalı bir ürünmüş, iyi gunlerde kullan :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bu urunu ozon tedavisi yapan bir uzman doktor onerdi yeni baslayacagim evet kokusu biraz agir ama pozitif etkileri daha guzelmis kullananlar cok memnun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım bir deneyin bencede:))

      Sil
  7. bu urunu ozon kursundaki uzman bir doktor onerdi evet kokusu biraz agir ama pozitif etkilerini gorunce kokusunu gormezden geleceksin dedi...kullananlar gayet memnun

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar Merhaba. Faydalı yorumlar için herkese teşekkürler. Ben dökülen saçlarım için kullanmayı düşünüyorum. UYGULAMA şekli konusunda fikri olan var mıdır?

    YanıtlaSil
  9. Ozonyağı sıvı kıvamda olmaz nedeni ozona doymamıştır. Zeytinyağı ozona doyduğu zaman 1 lt de 150 gr doymuşluk fazlalığı olur. Kıvamı gres yağı gibi krem olması gerekiyor. Sıvı olan birkaç saat ozonlanmıştır tedavide uygulandığında hiç bir işe yaramadığını görürsünüz. Kullanılan zeytinyağıda çok önemli marketlerden alınan zeytinyağının ozonlanması çok anlamsız çünkü medikalde ve kozmetikte kullanıldığında cilde ciddi olarak zarar verir.

    YanıtlaSil
  10. Faydalı bir ürün öğrendim.Tesekkurler detaylı paylaşım icin❤

    YanıtlaSil
  11. Paylaşım için teşekkürler. Ben yine mimledim sizi kelebekçim. Eski ramazanlara dair güzel bir mim. Gelip alırsanız mutlu olurum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. yani zeytin yağına bol miktarda oksijen yüklemesi mi yapmışlar tam anlayamadım ama her yerde kullanılması da enteresan aslında oksijen tedavi merkezleri var oralarada gidip arada bol oksijen alarak cildi yenileyebiliriz çok teşekkürler güzel bir yazı olmuş balmozan cilt bakım serumu hakkında saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapımı hakkında tam bilgim yok ama oldukça güzel bir ürün.

      Sil