Yves Rocher detoks etkili yaşlanma karşıtı serum

Yves Rocher Gençlik İksiri

Yves Rocher ürünlerini temiz içeriklerinden dolayı çok severim yıllardır değişen formülüne karşı devamlı kullandığım Yves Rocher Gençlik İksiri en sevdiğim cilt bakımı ürünlerindendir. Bu ürüne ayrıca Yves Rocher Detoks Etkili Yaşlanma Karşıtı Serum da deniliyor.

Yves Rocher ürünleri

Yves Rocher ürünleri 1959 yılından beri kadınlara doğal güzellik sağlamak amacıyla üretiliyor.Doğaya saygılı,doğala en yakın ürünlere sahip marka Avrupa standartlarının ötesinde çalışmalar yaparak dikkatleri üzerine çekiyor.

Yves Rocher doğaya saygılı bir marka

Ekotüp ambalajları kullanarak 62 ton plastik tasarrufu yapmaları, her yıl 100 milyon ağaç dikmeleri, sürdürülebilir ormanlardan elde ettikleri ambalajları kullanmaları cilt bakımında Yves Rocher ürünlerini tercih etmemin en büyük nedeni.

Yves Rocher gençlik iksiri yorumu

Yves Rocher gençlik iksirini yaklaşık 8 yıldır cilt bakımımda kullanıyorum, detoks etkili yaşlanma karşıtı bir serum ve günlük kreminizin etkisini iki katına çıkarıyor. Ayrıca cildinizde bir bariyer oluşturarak dışarıdan gelen zararlı etkileri engelliyor, cildi onarıp kırışıklıkları açıyor.

Yves Rocher gençlik iksirini sevdim mi?

Yves Rocher ürünlerini cilt bakımında çok sevdiğimi her zaman söylerim. Yves Rocher gençlik iksiri de cilt tarafından kolayca emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Çizgilerinizi oldukça yumuşatıyor, yüzünüze canlılık geliyor ayrıca cilt renginizi de oldukça açıyor.

Yves Rocher Gençlik İksiri nasıl kullanılır?

Yves Rocher Detoks Etkili Yaşlanma Karşıtı Serumu sabah ve akşam sadece bir damla olmak üzere iki kere sürmek gerekiyor. Gündüz ve gece cildinizi temizledikten sonra ürünü uyguluyorsunuz ve daha sonra kremlerinizi sürüyorsunuz.

Ben ilk formüllerini de kullanmıştım o zamanlar oldukça katı bir forma sahipti Yves Rocher gençlik iksiri ama zamanla daha akıcı bir kıvama getirdiler şimdi kullanması çok daha rahat.

Yves Rocher ürünlerinde olduğu gibi bu cilt bakımı ürünüde paraben, slikon, mineral yağ, renklendirici içermiyor. Yves Rocher Detoks Etkili Yaşlanma Karşıtı Serumun içeriğinde Afloya yaprağı, Akasya reçinesi,Yeşil pirinç, Aloe vera, Tara çekirdeği, Pancar bulunmakta. Afloya bitkisi kırışıklıkları açmak için son derece güçlü bir bitki ve ürünün kokusu hafif çiçeksi.

Yves Rocher Detoks Etkili Yaşlanma Karşıtı Serum ya da Yves Rocher gençlik iksiri kırışıkları azalması, cildi sıkılaştırması, aydınlatması, canlandırması, koruması, yatıştırması ile yıl içinde aralıklarla kullandığım çok güzel bir cilt bakımı ürünü. Yves Rocher ürünlerinden Yves Rocher Detoks Etkili Yaşlanma Karşıtı Serumun yıl içerisinde bir kaç kez 1 ay boyunca kullanılması öneriliyor. Yves Rocher cilt bakımı ürünlerini seviyorsanız Yves Rocher Saç serumu makalemizi de okumalısınız.

23 Yorumlar

  1. bir merak ettiğim ürün de bu:) sanırım bitirmişsinizdir, yorumunuzu bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirdim yılda iki üç kez kullanılması tavsiye ediliyor ben ilkini bitirdim önümüzdeki ay doğum günüm 1 alınca 1 bedava kampanyasını bekliyorum gene alacağım.Bu yorumda yazdığım gibi renk açıyor ve kırışıklıklara iyi geliyor tavsiye ederim:))

      Sil
  2. aa doğumgününde öyle mi, o zaman yaşadım 30 ekim doğumgünüm bekleyeyim:) aynı ürün mü bedava, farklı ürünler oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama önce üye olmanız gerekiyor hemen bir yves rocher mağazasına gidip üyelik yaptırın netten yapılıyormu bilmiyorum isterseniz resmi sayfalarına girip bir bakın doğum gününüz olduğu ay size özel bir hediye veriyorlar üyelik kartınızı gösterdiğinizde bu yıl duş jeli yada roll on veriyorlarmış.Ve 2 ürün alıp 2 ürün bedavaya alabiliyorsunuz doğum gününüzün olduğu ayda ayrıca puanlarınız kartınızda birikiyor ve onlarla da bedava ürün alıyorsunuz.Birde 2. defa alışveriş yaptığınızda gene bedava bir ürün veriyorlar bana en güzel ürünlerinden olan göz temizleme suyu vermişlerdi.Siz sayfalarına bir bakın isterseniz:))

      Sil
  3. üyeliğim var, kart çıkarmışlardı geçen gittiğimde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo süper o zaman doğum gününüz kutlu olsun:))

      Sil
  4. Bayanlar Yves Rocher gibi bir çok gençlik çözümü buluyor. Erkekler bizim içinde zamanı gelmedi mi :)

    YanıtlaSil
  5. Yves Rocher gençlik iksiri içilyomu dicektim ama cilt bakimmış..🙂8 yıldir kullandiğinizi sölemişsiniz 2019,dayiz 13 yıldrı kullanıyosunuz ozaman..bi de bu serum krem,sürülen cinsten olmali..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok düzelttim yıl meselesini eski yazımı güncellerken:))

      Sil
  6. elixir serisini bende beğenerek kullandım

    YanıtlaSil
  7. ah şu gençlik iksirleri gerçekten geçen yılları geri getirebilseler ne harika olurdu....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok isterdim adları gibi bir anda genç yapsa bizi ya.

      Sil
  8. forever young olabiliyo muyuuuz :)

    YanıtlaSil
  9. Bilgilendirme için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. En son yazımda Gülhan hanım size bi mesaj bıraktı,BURADA bakabilirsiniz..🙂




    YanıtlaSil
  11. Gençlik iksiri iddialı bir deyim. hemen ilgimi çekti.

    YanıtlaSil