Hud Matcha kolajen Tip 1 Ve Tip 3 ve yeşil çay ekstresi


Hud Matcha kolajen Tip 1 Ve Tip 3 ve yeşil çay ekstresi son günlerde denemeye başladığım yepyeni  bir ürün olunca size de anlatmak istedim. Matcha ne demek diye soranları duyabiliyorum. Ürün hakkında fikirlerinizi netleştirmek için bazı sorulara yanıt arayalım.

Hud Matcha kolajen


Matcha Nedir? Matchanın yararları nelerdir?

Matcha, toz haline getirilmiş yüksek kaliteli bir yeşil çaydır. Geleneksel yeşil çayda yapraklardaki bileşenler sıcak su ile demlenir ve yaprakları daha sonra atılır. Matcha ile, geleneksel olarak bir çay kaşığı matcha tozunu bir bardak ısıtılmış sıcak suyla karıştırarak, ince bir şekilde toz haline getirilmiş ve bir çözelti haline getirilmiş yeşil çay yapraklarını içiyorsunuz. İşte Matcha ve yeşil çay arasındaki fark bu... Hud Matcha Kolajen yeşil çayı en kullanışlı biçimde sunmaktadır.

Matcha, vücutta kanserle mücadele etkilerine sahip olduğuna inanılan EGCG açısından zengindir. Çalışmalar, yeşil çayın kalp hastalığını, tip 2 diyabeti ve kanseri önlemeye yardımcı olduğunu ve hatta kilo kaybını teşvik ettiğini desteklemektedir. 

Gerçek matcha pahalıdır, çünkü yapılması aşırı emek ve zaman gerektirir ve en yüksek kalitede saplı ve damarlı yapraklar  gereklidir.

trendyol



Matcha kilo verdirir mi?

Evet, kesinlikle. Matcha kilo vermeye yardımcı olabilir. Yeşil çay tüketicilerinde kilo kaybı ve daha sağlıklı bünyeye sahip olunduğuna dair çeşitli çalışmalar vardır.

Saç maşasız nasıl kıvrılır makalemizi de okuyunuz.

Hud Matcha Kolajen kullanıcı yorumları

Neden Hud Matcha Kolajen tercih edebiliriz? 

Bir fincan matcha, ıspanaktan yaklaşık 60 kat daha fazla antioksidan içerir. Yani matcha oldukça inanılmaz özelliklerle de dolu. L-theanine amino asidinin varlığı kafeini dengeler, bu da bir fincan kahveden daha az gergin, daha uzun süreli enerji artışı sağlar. L-theanine'in ayrıca odak ve konsantrasyonu artırmaya yardımcı olan beyin dalgalarını uyarmaya yardımcı olduğu bilinmektedir. Matcha'nın neden ünlülerin seçtiği içecek olduğunu anlamaya başladınız mı?

Bunların hepsi iyi ve güzel, ancak düzenli olarak içmiyorsanız hiçbir anlamı yok. Hud Matcha Kolajen düzenli içilirse en yüksek seviyede etkisini gösterecektir. Tip 1 ve Tip 3 özelliğiyle Sağlıklı saç, cilt, tırnak ve eklemleri destekler. ilave şeker içermez. Maksimum fayda için vücut tarafından hızla sindirilir ve emilir.

destekten kolajen





Nasıl kullanılır

Hud Matcha Collagen  kolayca sindirilir ve sıcak veya soğuk sıvılarda çözünür,  günde 1 ölçek kullanılması önerilir. Gününüze lezzetli bir destek katmak için suya ekleyerek kullanabilirsiniz. 

Gelelim benim yorumlarıma sabah kahvesinin yerine Hud Matcha kolajen içmeye başladım. Isıttığım fakat kaynatmadığım suya bir ölçek katarak kullanıyorum. Matcha kahve kadar kafeinli olmasa da her sabah içmek beni oldukça enerjik hissettiriyor. Tadı ilk başlarda oldukça farklı gelse de artık alıştım severek içiyorum. Antioksidan açısından yüksek olan Matchanın faydalarını öğrendiğimden beri ayrıca kolajenin cilt, saç sağlığına, eklem ağrısına ve bağırsak sorunlarının giderilmesine karşı yararlı olmasından dolayı Hud Matcha Kolajen benim için harika olan gıda takviyelerinin arasına çoktan girdi. Tırnaklarım ve saçlarımda olan etkilerini gördükçe sabah ritüelimden vazgeçmeyi düşünmüyorum.  Destekten mağazasından güzel bir indirim sırasında denemek için hemen almaya karar verdim.  Sizde Hud Matcha Kolajen hakkındaki yorumları okumak ve satın almak isterseniz ürünün adının üzerine tıklayarak Destekten mağazasını ziyaret edebilirsiniz.


0 Yorumlar