taksimpazar.com alışverişim

Taksim Pazar Alışverişim, Bu Kampanyalar Kaçmaz

Taksim Pazar ya da taksimpazar.com oldukça geniş ürün yelpazesiyle uzun süredir sayfalarını ziyaret ettiğim bir online satış sitesiydi. En sonunda Taksim Pazar kampanya haberlerini görünce Taksim Pazar alışverişim gerçekleşti. Alışveriş yazılarını ve yeni e-ticaret sitelerini tanımayı sevdiğinizi bildiğim için sizlerle de deneyimimi paylaşmak istedim.


taksim pazar alışverişi

Taksimpazar.com Nasıl Bir Online Alışveriş Sitesi

Online alışveriş sitelerini iyice araştırmadan alışveriş yapmıyorum çünkü tüketicinin güvenini kazanmış e-ticaret siteleri tüketici memnuniyetini ilk plana almaktadır. Taksim Pazar ülkenin dört bir yanında üretilen yüzde yüz Türk malı ürünleri tüketiciyle buluşturan global bir markadır. Ayrıca site üzerinden yaptığımız her alışverişte hayvan barınağındaki bir hayvanın bir günlük yemek ihtiyacını karşılamaktalar. İşte bu duyarlı davranışlarını duyduğumda güvenle, içim rahat bir şekilde alışveriş yapacağımı düşündüm.

Taksim Pazar sitesinde haklarında her türlü bilgiyi görmekte hoşuma gitti çünkü haklarında hiç bir özel bilgiyi barındırmayan sitelerden alışveriş yapmıyorum. Siteyi incelerseniz adres, telefon, ticaret sicil numarası gibi önemli bilgilerin mevcut olduğunu göreceksiniz. Ayrıca taksimpazar.com alışverişinizi kapıda nakit ödemeyle, kapıda kredi kartıyla ödemeyle ya da doğrudan kredi kartıyla yapabilirsiniz. Ben kapıda nakit ödeme seçeneğini tercih ettim. Ürünleri beğenmeme durumunda ( iç çamaşırı gibi özel ürünler dışında) faturasıyla beraber iade seçeneği olması da içimi rahatlattı. Sipariş ettiğim ürünler 4 gün sonra sorunsuz olarak elime ulaştı, paketleme güzel yapılmıştı.

Taksim Pazar Alışveriş Deneyimim, Neler Seçtim?

Taksim Pazar kadın, erkek, çocuk, bebek giyim ürünlerinin yanı sıra tesettür kıyafetler, ev tekstili, aksesuar gibi binlerce çeşit ürünle her ihtiyacınızı karşılayacak ürün yelpazesine sahip bir online satış firmasıdır. Zaman zaman yaptıkları kampanyaları takip ederek çok uygun fiyatlara ihtiyaçlarınızı alabilirsiniz. Bende şu sıralar yaptıkları kampanyadan ürünler seçerek taksimpazar.com sitesini deneyimlemek istedim.

Taksimpazar.com 3 çanta 75 lira Kampanyası

İlk yararlandığım taksimpazar.com kampanyası çanta ihtiyacımı karşılamak için oldu. 3 çantaya sadece 75 liraya sahip olmak oldukça ilgimi çekti işte seçtiğim çanta modelleri...
taksimpazar.com kampanya

İlk seçimim bu tüy aksesuarlı gold kol çantası oldu. Hem havalı bir çanta hem de iş yaşamında oldukça işime yarayacak kadar geniş.
taksim pazar çanta

İkinci çantayı kızım seçti şeffaf çanta çeşitleri çok fazlaydı. Bu mini şeffaf çapraz çantaya bayıldık. Kızım severek kullanacak.
taksim pazar alışverişim

Üçüncü çantamızı da kızım için seçtik taksimpazar.com desenli çapraz çanta genç kızların yazın severek kullanacağı her kıyafete uygun bir çanta modeli.

Taksimpazar.com 3 Çift Ayakkabı 75 Lira Kampanyası

Taksim Pazar alışverişim de taksimpazar.com kampanyaları incelememde ikinci olarak 3 çift ayakkabı 75 lira kampanyası çok hoşumuza gitti. Ayakkabı seçimlerimiz ise şu şekilde oldu...
taksimpazar.com alışverişim

Bu pembe fileli babet kızımın seçimi oldu. Normalde 38 numara giyiyor ve gelen ürün ayağına tam oldu. Genç kızların seveceği kaliteli ve hoş bir babet.
taksim pazar kampanyaları

Bu beyaz spor ayakkabıyı da Taksim Pazar alışverişim de ben kendime seçtim. Yaz aylarında bir çift beyaz spor ayakkabı kurtarıcı ve rahat bir kombin seçimi oluyor. Severek giyeceğim 37 numara ayağıma tam oldu son derece rahat bir spor ayakkabı.
taksim pazar kampanya

Taksim Pazar kırmızı spor ayakkabı gene kızımın seçimi oldu. Kalitesi ve rahatlığıyla beğendiğimiz bir spor ayakkabı oldu.

Taksimpazar.com Akıllı Bileklik Kampanyası

taksim pazar akıllı bileklik

Kızım uzun süredir akıllı bileklik istiyordu Taksim Pazar alışverişim de sadece 14.90 lira gibi bir fiyata bulunca kaçırmak istemedik. Taksimpazar.com mavi akıllı bileklik özellikle spor yapmayı seven insanların üzerlerinde saat, cep telefonu taşımak istemediklerinden kullandıkları terden etkilenmeyen hafif bir ürün. Kalori hesaplama, mesafe ölçer, adım sayar ve saat özelliklerine sahip bu ürün spor yaparken oldukça işimize yarayacak.

Taksim Pazar alışverişim bu seferlik sadece kampanya ürünlerinden oluştu. Bir deneme amacıyla yaptığım taksimpazar.com alışverişimden çok memnun kaldım. Bir sonraki sefere giyim alışverişi yapmayı istiyorum. Siz Taksim Pazar kampanyalarını nasıl buldunuz? Başka alışveriş yazılarımızı da okuyun: Parfüm alışverişim

1 Yorumlar

  1. Ne güzel şeyler almışsın :) ilk defa görüyorum burayı bakayım !!!

    YanıtlaSil