parfüm mekanı

Parfummekani.com Tester Parfüm Alışverişim

Parfüm mekanı yani parfümmekani.com benim gibi parfüm severlerin internette araştırmaları sonucu mutlaka rastladığı bir parfüm satış sitesidir. Sizlere parfummekani.com tester parfüm alışverişim hakkında detayları anlatmak istiyorum. Ayrıca mutlaka denemenizi istediğim bir parfüm önerim olacak.
Parfüm mekanı oldukça uygun fiyatlı tester parfüm, kolonya, güneş ürünleri, saç bakım ürünleri, kozmetik ürünleri içeren geniş bir ürün yelpazesine sahip e-ticaret sitesi ve ben de iki parfüm satın aldım. Genellikle pahalı bir parfümü ilk denemek istediğimde orjinal tester parfüm alarak bir süre deneyi seviyorum.

Orjinal Tester Parfüm Nedir?

Orjinal tester parfümler aslında orjinal parfümlerin denenmesi için hazırlanmış şekillerinden başka bir şey değildir. Ambalajları daha sade tasarlanmıştır, çoğunlukla kutuları yoktur, boyutları bazen daha küçük olur fakat içinde parfüm orjinalin aynısıdır. Fiyatları da ambalajından dolayı çok daha uygundur. Orjinal tester parfümler alırken çok dikkatli olunmalı güvenilir parfüm satış sitelerinden alınmalıdır. Bazen sahte parfümler orjinal tester adı altında satılmaktadır. Gerçek bir parfüm oldukça pahalıdır. Kokusunu bilmediğimiz ama merak ettiğimiz bir parfümü belki de sevmeyeceğiz bu yüzden orjinal tester parfüm seçeneğini değerlendirmek mantıklı olacaktır.
parfüm mekanı

Parfummekani.com Nedir?

Bende bu şekilde düşünerek kokusunu çok merak ettiğim iki parfümü parfummekani.com sitesinden satın aldım. Parfüm mekanı 5 yıldır yüz binin üzerinde parfüm satışı yapmış, 8 adet tüketici ödülü almış bir firma olunca hiç düşünmeden alışveriş yaptığım bir e-ticaret sitesi oldu. 2016 yılından beri üç farklı ülkeye ihracat yapan firma sadece parfüm değil kozmetik, aksesuar,kişisel bakım ürünleri gibi bir çok alanda faaliyet göstermektedir. Verdiğim siparişin hızlı bir şekilde, güzelce paketlenmiş olarak, sorunsuz bir şekilde bana ulaşması da doğru bir seçim yaptığımı gösteriyor. Ayrıca bir e-ticaret sitesinde aradığım çağrı merkezi numarası olması da hoşuma gitti çünkü insan endişelerini arayarak gideriyor. Doğrusu biraz fazla soru sordum ama son derece yardımcı olarak içimi rahatlattılar.

Parfummekani.com Tester Parfüm Alışverişim

parfummekani.com

Şimdi gelelim parfummekani.com tester parfüm alışverişim de neleri tercih ettiğime.
Carolina Herrera Good Girl Edp ilk denediğim parfüm oldu. Siyah stiletto ambalajı çok çekici. Benim gibi şekerli parfümleri sevenler için çok güzel bir orjinal tester parfüm. Etkileyici kadınların kesinlikle tercih edeceği bu parfüm kızımında gözdesi oldu.
parfüm mekanı


Aldığım diğer parfüm ise uzun süredir kokusunu çok merak ettiğim aşık olunası bir parfüm olan Lancome La Vie Est Belle oldu. O nasıl bir kokudur öyle keşke daha önce deneseymişim. Yaz kış severek kullanacağım, uzun süre başka bir parfüm daha kullanmayı düşünemeyeceğim enfes bir parfüm. Parfümü kokladığımda yasemin, portakal çiçeği kokusunu buram buram hissediyorum. Tatlı aynı zamanda baygınlık yaratmayan bir koku "Hayat Güzeldir" evet kokunun Türkçe adı bu ve her kokladığınızda aklınıza hayatın yaşanılası bir şey olduğu geliyor. Parfüm mekanı parfüm satış sitesinden alışveriş yapacaksanız mutlaka deneyin derim.

Benim parfümmekani.com tester parfüm alışverişim bu şekilde oldu. Siz Parfüm mekanı parfüm satış sitesinden alışveriş yaptınız mı?
Bu parfüm yazımız da harika: D&P parfümlerin en sevilen açık parfüm kodları

1 Yorumlar

  1. Parfüm sever biri olarak merak ettim bakayım başka hangi tester ürünler var :)

    YanıtlaSil