blog keşif etkinliği

BLOG TAKİP ETKİNLİĞİ 2020

Sevgili Blogger arkadaşlar yepyeni bir Blog takip etkinliği başlatıyoruz. Bloglarımızın canlanması ve yeni blogger arkadaşların bizlerle tanışıp kaynaşmaları için blog keşif etkinlikleri çok önemlidir.

Blog takip etkinliği ne demek?

Site sahiplerinin bir etkinlik düzenleyerek sitesinde duyurması etkinliğe katılanların birbirini takip ederek tanışması demektir.

Blog keşif etkinliklerinin bloglara yararı olur mu?

Kesinlikle evet.Blog tıklanma sayınız artar,takipçileriniz artar fakat gerisi size kalmış eğer size yorum yapanların yazılarına gidip yorum yaparsanız bu döngü devam eder ve devamlı sitenize gelen izleyiciler edinmiş olursunuz.Hatta zaman geçtikçe birbirinize mesajlar atarak blog hakkında yeni şeyler öğrenebilir, güzel dostluklar edinebilirsiniz.

Mesela benim şu anda yaklaşık 6 farklı blogger grubum var. Aramızda çeşitli etkinlikler düzenliyoruz,birbirimize yazmamız için şevk veriyoruz,öğrendiğimiz yeni şeyleri aktarıyoruz. Onlar sayesinde tıklanma sayımda, Alexa değerimde iki katı arttı diyebilirim.

Blog takip etkinliğine nasıl katılabilirim?

Blog takip etkinliği 2020 a katılmak gayet kolay.

1-Aşağıdaki linklere tıklayarak gfc butonundan takibe alın .Word press tabanlı sitelerde gfc butonu yoktur onlarda abone ol butonu göreceksiniz oradan takibe alabilirsiniz.

2-Sonra takibe aldığınız bloglara giderek herhangi bir yazılarının altına keşif etkinliğinden geldiğinizi yazın.

3-Yazıların altında yorum yapan diğer katılımcılarında bloglarına giderek takibe alıp herhangi bir yazılarının altına "Blog keşif etkinliğinden geldim takibe aldım" diye yorum yaparsanız mutlaka herkes size dönüş yapacaktır.

4-İsterseniz sizde bizlerden birinin yazısını blogunuzda yayınlıyarak ve bizim linklerimizin altına kendi linkinizi ekleyerek yayımlayabilirsiniz bu şekilde sizde etkinliğe katılmış olursunuz.Daha sonra sizin sayfanızda blog keşif etkinliğini gören başka bir arkadaşınız sizin yazınızı kopyalayarak sizin linkinizin altına kendi linklerini eklerler ve böylece etkinlik yayılmış olur.Yalnız uyarmak isterim aynı yazıyı yayınlamak sizi spam konumuna düşürebilir bu yüzden kısaca kendi cümlelerinizle etkinliğin nasıl işlediğini anlatarak bizim linklerin altına kendi linkinizi ekleyerek yayınlamanız en güzeli olacaktır.

5-Facebook,twitter,instagram gibi sosyal ağlarda yazılarımızı yayınlarsanız etkinlik yayılmış olur.

Blog takip etkinliğine katılan bloglar:

Blog takip etkinliği 2020 a katılımcılar şu şekilde:









Blog takip etkinliği 2020 bütün bloggerlara hayırlı olsun. Birlikte her zaman daha güçlüyüz. Bu tür etkinlikleri eleştiren, kınayanlarda oluyor ama işin ilginç yanı hiç bir etkinliğimizi kendileri kaçırmıyorlar. Dedikodumu da yaptıktan sonra hepinizi blog takip etkinliğimize bekliyoruz, ne hakkında yazdığınız önemli değil sevgiler.

32 Yorumlar

  1. Blog Takip Etkinliğimize tüm bloggerları bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi düşünmüşsünüz. Halkaya eklenmek için gerekenleri yapmaya çalışacağım. Birlikte daha güzeliz. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  3. Blog Takip Etkinliği 2019 tüm blogger arkadaşlarımızı bekliyoruz 🌸🌸

    YanıtlaSil
  4. Güzel düşünülmüş bir etkinlik, destek veren katılan herkese şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Blog takip etkinliğine ben de katılacağım en kısa zamanda. Güzel bir etkinlik olacak yine. Katılan herkese şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Harika bir etkinlik olmuş

    YanıtlaSil
  7. Benide eklerseniz sevinirim çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. Harika bir etkinlik ben de katıldım :)

    YanıtlaSil
  9. zaten takipteydim sizi, sizi de beklerim.

    YanıtlaSil
  10. ben sizi zaten takip edyom,bol bol takipleşmeler diliim..😊

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir etkinlik, umarım tüm arkadaşlara faydalı olur. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Bol katılımlı bir etkinlik olsun :)

    YanıtlaSil
  13. Herkese hayirli olsun 😊

    YanıtlaSil
  14. Harika bir etkinlik oldu . Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  15. ben sizi takip ediyordum zaten :)Listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  16. blog takip etkinliğimiz hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  17. Ben seni takip etmiyor muymuşum şu an çok şaşkınımmm! :(
    Etkinlik sayesinde fark ettim? Ece Ablamda gördüm ne güzel düşünmüşsünüz! Fırsat bulursam ben de paylaşacağım! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  18. oleeey :) şu foto çok hoş annatsana hikayesinii :)

    YanıtlaSil
  19. Sevgiler herkese, tüm blog toplanalım kahvaltı yapalım derim:))

    YanıtlaSil
  20. blog takip etkinliği güzel bir çalışma olmuş keyifli günler şimdiden :)

    YanıtlaSil
  21. Selaamm! Bende aranızdayım artıık ve takibe aldım ☆

    YanıtlaSil
  22. Ben de katıldım bu etkinliğe, size de çok teşekkür ederim etkinlik fikrinden dolayı. Herkesleri beklerim bloğuma :) -> https://istiridyeavcisi.blogspot.com Sevgiler ! :)

    YanıtlaSil
  23. Gelin ne olursanız olun gelin takibe gelin. :)

    YanıtlaSil
  24. Deep'in sayfasında gördüm etkinliği ve katıldım.Güzel bir etkinlik olmuş.

    YanıtlaSil
  25. Blog takip etkinlikleriyle blog kardeşliği pekişmeye devam ediyor. Emeği geçen herkese teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  26. Çok iyi bir yazı olmuş ellerinize sağlık. Bu da benim blogum destek olursanız sevinirim. https://sevcanb.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  27. Harika yazı olmuş ellerinize sağlık bu da benim blogum destek olursanız sevinirim.
    https://sevcanb.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil