en sevilen oriflame parfümleri

Oriflame En Sevilen Parfümleri

Oriflame ürünleri arasında parfümler çok dikkat çekiyor. Oriflame en sevilen parfümleri, Oriflame en çok satan parfümlerin hangileri olduğunu merak ediyor musunuz?

Oriflame parfümleri neden seviliyor?

Oriflame parfümleri yüzden fazla çeşide sahip ve dünyada her saniyede bir tane satılıyor. Dünyaca ünlü parfümörler tarafından üretilen kokuları 60 dan fazla ülkede kadınların beğenisine sunuluyor. Oriflame parfümleri üretilirken kaliteden ödün verilmiyor ve parfümlerin en az sekiz saat kalıcı olmasına dikkat ediliyor.

1967 den beri piyasada olan Oriflame parfümleri bir çok ödüle de layık görülerek kalitelerini kanıtlamıştır.

Oriflame parfümleri

Oriflame parfümleri son derece farklı ve şık ambalajlarıyla da göz dolduruyor. Her kadına kendini özel hissettirecek farklı şişe tasarımlarına sahipler.
oriflame erkek parfümleri

Oriflame erkek parfümleri

Oriflame erkek parfümleri de tıpkı kadın parfümleri gibi ünlü parfümörler tarafından tasarlanıyor. Yarattıkları erkeksi kokular cesur, özgüvenli, çekici erkekler tarafından tercih ediliyor. Oriflame erkek parfümlerinde de sıra dışı tasarımlı şişeler mevcut.

Oriflame En Sevilen Parfümleri

Oriflame kadın ve erkek parfümlerinden en sevilen, en çok satanları listesi

KADIN TOP 10

1-Born to fly

2-Love Potion

3-Lucia Bright Aura

4-Luminescence

5-Masquerade

6-Giordani Gold

7-Volare Gold

8-Amber Elixir

9-Divine 

10-Eclat Femme Weekend

ERKEK TOP 10

1-Be the Legend

2-Friends World for him

3-Full Moon

4-Giordani Gold Man

5-Possess The Secret Man

6-Possess Man 

7-So Fever

8-Eclat Homme Sport

9-Flamboyant Edt

10-Signature Edt

Oriflame ürünleri arasında Oriflame en sevilen parfümleri listesinden sizin kullandıklarınız hangileri?Oriflame parfümlerini kaliteli buluyor musunuz?

Parfüm seviyorsanız En sevilen Farmasi parfümleri makalemize de mutlaka göz atın.

24 Yorumlar

  1. Bu içerik sanki bana ve kayınvalideme özel hazırlanmış gibi hissettim. 😊😊😍. Listedeki kokuların hemen hepsini denedim. Hiçbiri klasik kokumu tahtından edemedi. Benim favori kokum Divine. 😊. Her tende farklı kokabileceğini de hatırlatarak değişiklik arayanlara denemelerini tavsiye ederim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. yİne birbirinden güzel kokulu oriflame parfümleri tanıtmışsınız aklımızda olsun gerçi 3 yıl yetecek parfümüm var ama olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Be the Legend denemek lazım

    YanıtlaSil
  4. Merak ettiğim sorulara cevaplar buldum teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Oriflame parfümlerini ben pek bilmiyorum. Bu listede kullanabileceğim parfümler mutlaka vardır. Sayenizde öğrenmiş oldum isimlerini. Sizden öğrenecek ne çok şeyim var aslında. Ben bu konularda tam bir faciayım desem yeridir. :) Hiç bilmem parfümleri, makyaj ürünlerini, bakım ürünlerini falan... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne sorunuz olursa sorun lütfen bilgim dahilinde cevap veririm.

      Sil
  6. Oriflame parfüm hiç kullanmadım ben..Listedeki parfümlerin notalarını bir araştırayım, bakayım neler var ;)

    YanıtlaSil
  7. saaaool bi bakıyım tükkandaaa :)

    YanıtlaSil
  8. ay ben buna yorum yapmıştim noluyo gemiyomu ala ala..orfileme parfümler güzel kokyo diolar,biz de de vadı ama ismini unuttum simdi..

    YanıtlaSil
  9. epey çeşit varmış...sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. En sevilen Oriflame parfümleri listesi herkesin çok işine yarayacak. Eline sağlık canım 🤗

    YanıtlaSil
  11. benim için güzel bir yazı oldu :)elimde oriflame a ait çikolatalı parfüm var :)

    YanıtlaSil
  12. Ben hic kullanmadim, yazini okuduktan sonra oriflame parfümleri cok merak ettim 😊

    YanıtlaSil