en çok satan farmasi parfümleri

En Sevilen Farmasi Parfümleri

Son günlerde Farmasi ürünleri oldukça popüler, geniş satış ağı ile ulaşılması kolay. En sevilen Farmasi parfümlerini, en çok satan Farmasi parfümlerini merak ediyorsanız bu makale tam size göre.

Farmasi hakkında

Farmasi ürünlerinin başlangıcı 1950 yılında Dr. Cevdet Tuna'nın Türkiye ye dönmesiyle kurduğu Tan Laboratuvarları ile başladı. Bu laboratuvarlarda kimyasal ham maddeler üretildi daha sonra Farmasi 1985 yılında kozmetik sektörüne giriş yaptı. 2010 yılında ise doğrudan satış sistemine geçerek piyasada bugünkü konumuna geldi.

Farmasi ürünleri kaliteli mi?

Farmasi ürünleri iki binden fazla çeşide sahip ve İstanbul, Ömerlide son derece modern tesislerde üretimi yapılıyor. Hayvanlar üzerinde test yapmayan marka kadınlar tarafından çok seviliyor ve kaliteli bulunuyor.

2019 en çok satan kadın ve erkek farmasi parfümleri

En Sevilen Farmasi Parfümleri

Farmasi ürünleri arasında 2020 en çok satılan kadın ve erkek Farmasi parfümleri, en sevilen Farmasi Parfümleri sıralaması şu şekilde

KADIN TOP 5

1- Omnia Edp

2-Farmasi Sensational Edp

3- Motto Passion Edp

4- Naive Edp

5- Farmasi Gift Edp

ERKEK TOP 5

1-Shooter's man Edp

2-Farmasi Bob Edp

3- Signor Jade Edp

4-Imperium Edp

5-Quattro Aria Edp


Başka popüler parfümleri merak ediyorsanız  En sevilen Avon parfümleri makalemizi de okumalısınız.

Farmasi ürünleri arasında en çok satan Farmasi parfümleri, en sevilen Farmasi parfümleri listesinde bu Farmasi parfümleri mevcut. Siz hangi Farmasi parfümünü kullanıyorsunuz?

21 Yorumlar

  1. hımm demek 1950de kurulmuş %100 türk sermayeli olması güzel,118. ülke türkiyemiş..ne müthiş bişi ama..farmasi mi avon mu daha iyi?😊

    YanıtlaSil
  2. Bu liste işimize yarayacak. Çok teşekkürler canım 😍🌷😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı bir parfüm listesi olmasına sevindim.

      Sil
  3. Farmasi iyi bir marka herhalde. Sizlerin bloglarında okuyorum hep ürünlerini. Galiba hayvanlar üzerinde test yapmıyor diyorlar. Ne kadar doğru bilemem tabii. Eğer öyleyse benim için kullanılabilir bir marka. Makyaj malzemelerinden pek anlamam ama parfümleri severim. Eminim çok güzeldir bu parfümler. Teşekkürler bilgi verdiğiniz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farmasi hayvanlar üzerinde test yapmıyor.

      Sil
  4. negzel oluyoo şişeleer :)

    YanıtlaSil
  5. Farmasi'nin bir tek çekilişten kazandığım bir ürününü kullanmıştım,güzeldi :)

    YanıtlaSil
  6. güzel çalışmalarınızda başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  7. ben çoğunu denemedim henüz farmasi parfümlerinin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümleri denemek için testerlarını istemek gerekiyor.

      Sil
  8. ben bu parfüm konusunda çok tutucuyum. Hatta tek tutucu olduğum konu diyebiliriz. Yıllardır aynı parfümü kullanıyorum. Guerlain l'instant magic.... hatta çok pahalılandığı için gıdım gıdım kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Parfüm konusu çok öenmli iyi seçmek gerekli yardımcı olduğunuz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Farmasi ürünlerini ben de hiç kullanmadım. En yakın zamanda en sevilen ürünlerinden edinmeliyim. Oldukça merak ediyorun. En sevilen Farmasi parfümlerini merak edenler için acayip yararlı bir bilgi olmuş. Teşekkürler canım 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farmasi parfümlerini merak edenlere yararlı olması umuduyla.

      Sil