kore kozmetik ürünleri

Skinfood Aloe Vera ferahlatıcı ve nemlendirici jel:

Aloe vera bitkisi nın ne kadar faydalı olduğunu mutlaka duymuşsunuzdur. Eğer aloe vera nın ününü duymuş ve hala kullanmamışsanız çok fazla şey kaybetmişsiniz demektir. Kore kozmetik ürünleri arasında en çok kullanılan Aloe vera  gene bir Kore markası olan Skinfood Aloe Vera ferahlatıcı ve nemlendirici jel incelememizi okuyun.

Aloe Vera nedir?

Ölümsüzlüğün Bitkisi olarak adlandırılan Aloe vera çiçeği nin anavatanı Afrika ve Yemendir. Bin bir şifaya sahip Sarısabır olarakda adlandırılan bitki son derece az suyla ve kolayca yetiştiği için insanlar tarafından da evlerde rahatlıkla yetiştirilmektedir. Herhangi acil bir durumda yaprakları kesilerek içindeki Aloe Vera özü kullanılmaktadır.

Aloe Vera çeşitleri

Evlerinde Aloe vera bitkisi yetiştirmeyenlerse Aloe vera suyuAloe vera jeliAloe vera içeceğiAloe vera kremi gibi piyasada satılan özellikle kore kozmetik ürünleri arasında bulunan farklı ürünleri alabilir.
watsons aloe vera jel


Bende  Lr Acil durum spreyi  vardı zaten içinde %83 Aloe vera özü içeren acil durum spreyi Zembil çiçeğiKırmızı sandal ağacıkekik gibi farklı bir çok bitkiyle zenginleştirilmiş. Ben sık sık elim yanarsa bir iki fıs sıkıyorum hemen acısı ağrısı geçiyor.

watsons kore ürünleri

Aloe vera Soothing Gel

Watsons Türkiye Bayram indirimi sırasında kore kozmetik ürünleri arasındaki  Skinfood Aloe vera jel'in indirimde olduğunu görünce almadan duramadım. Sıvı halde denediğim bir ürünün jel formu oldukça dikkatimi çekmişti.

Skinfood

Skinfood Güney Korede 1957  den beri Korelilere cilt bakım sektöründe hizmet eden oldukça ünlü bir marka özellikle maskeleri, lip balmları, temizleme jelleri  en sevilen ürünleri arasında. Skinfood kore kozmetik ürünleri arasında ünlü bir marka fakat Kore de çok pahalıya satılan bir marka değil ortalama fiyatlara sahip iken (mesela ülkemizdeki Flormar-Garnier gibi) Türkiye de gerçekten çok pahalı satılıyor, indirim dönemi dışında satın almak çok gereksiz.


aloe vera nasıl kullanılır

Aloe vera jel kullananlar

Skinfood Aloe vera jel yüzde 93 oranında Aloe özü içeriyor, 300 ml.lik dev plastik bir kavanozda bulunuyor. Kavanozda bulunmasını sevmedim çünkü kapağını yerine oturtmak gerçekten zor her seferinde açıp kapatmada sorun yaşıyorum. Bende salatalık jelide var o ince uzun tüp şeklinde bir ambalaja sahip kapağını açıp elime dökmem sadece bir saniye sürüyor. Skinfood aloe vera jel ambalajını ileride değiştirirse daha çok sevinirim.

Kokusu mis gibi bitki kokusu her seferinde açıp koklamadan kapatmıyorum. İlk sürüşte hafif bir yapışkanlık hissediliyor fakat bir kaç dakika sonra bu his kayboluyor. Ürün sıvı halde olmadığı için son derece kolay istediğim bölgeye uyguladım. Aloe vera kullananlar arasında okuduklarıma göre kullanım alanlarını genişlettim ve hemen hepsinden de memnun kaldım.

Peki Watsons aloe vera jel i nasıl,nerede,ne şekilde kullandım?


-Yüzünüzü ya da vücudunuzun herhangi bir bölgesini nemlendirmek istediğinizde istediğiniz sıklıkta kullanabilirsiniz. Ferahlatıcı, rahatlatıcı etkisiyle verdiği hisse bayılacaksınız. Yüz kremi ya da vücut losyonu olarak kullanımı en sık tercih edilen uygulama şekli.

-Göz altı morlukları, hafif kırışıklıkları gidermek amacıyla ya da uykusuz geçen bir gecenin ardından şişen gözlerinizi sakinleştirmek için kullanabilirsiniz.

-Gece yatmadan önce yüzünüze bolca uygulayarak gece maskesi şeklinde de kullanılabilir.

-En sevdiğim kullanma şekli ise makyaj bazı olarak kullanımı, Sabahları makyaj bazı yerine kullandığım bir parça jel cildimde fondötenin kuru durmasını engelliyor, makyajın uzun süre dayanmasını sağlıyor. İsterseniz fondöteninizle de karıştırıp kullanabilir ve fondötenin çok daha doğal, ciltle daha iyi bütünleşmiş  durmasını sağlayabilirsiniz.


skinfood aloe vera

-Traş, epilasyon, güneşlendikten sonra sürülürse hafif tahrişlerin hem acısını yok edecek hemde çabucak iyileşmesini sağlayacaktır.

-Aloe vera jel sürerek güneşe çıkılması tavsiye edilmiyor.

-Hafif yara ve yanık tedavisinde çok etkilidir. Sinek ısırıklarında da rahatlıkla kullanılabilir. Ben en ufak bir yaralanmada ya da küçük yanık vakalarında hemen kullanıyorum. Anında acısını alıyor ve herhangi bir su toplama olayı oluşmadan geçiyor. Hatta diş etlerimde zaman zaman çıkan aft larda bile Aloe vera çiçeği mucizesini kullanıyorum.

Geçenlerde başıma gelen bir olayı anlatmadan geçemeyeceğim. Benim minik muhabbet kuşum Koko bizim yediğimiz, içtiğimiz her şeyin tadına bakmak için çıldırır. Çay içerek televizyonun tadını çıkartmak istediğimizde bir anda gelip sıcak su dolu bardağın içine girdi. Ne yapacağımızı şaşırdık saniyelik bir zaman diliminde olan oldu. Hemen yakalayıp soğuk suya tuttuk ayaklarını ve Aloe Vera suyu sıktık, bulduğumuz bir yanık kremini bolca sürdük. Sonra sessizce kafesine girdi kuşum bir süre orada kaldı oldukça canı yanmıştı anlaşılan bütün gece ayağını kontrol ederek su toplayıp toplamadığına baktık. Yatmadan son kez gene Aloerevera suyu sıktık bu sefer yanık ilacı sürmedik. Sabah veterinere götürecektik fakat doğru bir şeyler yaparak zavallı kuşun acısını azaltmaya çalıştık elimizden geldiğince.

Eşim uyuyamadı Koko nun başında nöbet tuttu. Sabah kalktığımda Koko cana gelmişti, oyunlar oynuyordu, ayağında herhangi bir kızarıklık ya da su toplama olmamıştı nasıl sevindim anlatamam. Aloe vera anında sıkılınca hakikaten acıyı ve kızarıklığı alıyor evde devamlı kendimize uyguladığımız yöntem muhabbet kuşum da da işe yaradı.

-Saç derisine kullanarak saç dökülmesini önleyebilir, saç, kaş ve kirpiklerinizde kullanarak çoğalmalarını sağlayabilirsiniz.

-Dudak bakımı yapmak için kullanabilirsiniz.

-Bir parça jeli saçınıza sürerek saçlarınıza şekil vermede ya da elektriklenmeyi önlemek için kullanabilirsiniz. 

-Bir parça ürünü tırnaklarınıza ve elinize masaj yaparak uygulayıp on on beş dakika sonra yıkarsanız el ve tırnaklarınız gayet güzel nemlenmiş olacaktır. İsterseniz gece yatarken sürebilirsiniz böylece gece bakımı yapmış olursunuz.

Aloe vera jeli nerede saklanır

Çok amaçlı kullanımı var.Aloe vera jelini ben oda sıcaklığında tutuyorum zaten yaşadığım yer çok sıcak olmadığı için yeterli geliyor. Üzerinde herhangi bir saklama şekli yazmıyor. Yaklaşık bir aydır kullanıyorum herhangi bir bozulma belirtisi göstermedi.

Benim oldukça severek kullandığım bu mucizevi Kore kozmetik ürünleri arasındaki Skinfood Aloe vera ferahlatıcı ve nemlendirici jel i denemenizi tavsiye ederim. Eğer imkanınız varsa evde yetiştirerek daha doğal bir şekilde Aloe yapraklarını ihtiyaç anında minik minik keserek içindeki jeli akıtıp taze taze kullanırsanız çok daha güzel olacaktır. Siz başka kullanım alanlarını biliyor musunuz?
Kore kozmetik ürünlerini seviyorsanız Kore maskeleri makalemizi mutlaka okumalısınız.




33 Yorumlar

  1. Kullanım alanı oldukça genişmiş..Koko'ya da geçmiş olsun diyeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Güneşe çıkılamayacağını ilk defa duydum, bizim memlekette herkesin evinde aloe vera bitkisi vardı ilk önce anlam veremedim ama kuzenim elini yaktığında hemen bitkiyi ikiye ayırıp sürdüler eline o zaman ağzım açık kalmıştı vaaay be demiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aloe vera surerek gunese cikilirsa gunes lekesi olurmus diye duydum uyarmak istedim.Gercekten etkili❤

      Sil
  3. LR ürünlerini yıllardır ben de severek kullanıyorum indirim zamanı bu ürünü de denemek lazım merak ettim ^^

    YanıtlaSil
  4. ayy kokoya geçmiş olsun. hayvanlara bir şey olunca çok üzülüyorum :( Doğada nasıl şifa kaynakları var. doğru zamanda doğru uygulama ile muhteşem sonuçlar. Ben de aloe vera lı bir kaç ürün kullanıyorum ve çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde cok uzulduk agzi bile yokki acisini soylesin neyseki masallah iyi canim❤

      Sil
  5. bu jeller her zaman çantamda bulunuyor:)

    YanıtlaSil
  6. Aloe vera ürünlerini çok sık görür oldum, bakacağım :)

    YanıtlaSil
  7. Çok faydalı, her evde olması gereken bir ürün.

    YanıtlaSil
  8. LR acil durum spreyini ben de kullanıyorum ve memnunum :) Aloe veralı ürünler de güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  9. Aloe Vera’lı pek çok ürün denedim ama bu markanınkini dinlememiştim canım :)

    YanıtlaSil
  10. Kokoya birşey olmadığına çok sevindim, tatlı ayaklarını severim ben onun, jel ürünleri çok seviyorum, hele bir de böyle ferahlatınca harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda ben cevap yazarken kokda bilgisayar ekranını gagalıyor teşekkür ediyor teyzesi

      Sil
  11. Ben de severek kullaniyorum 😊

    YanıtlaSil
  12. Lr ürünlerini bende severek kullanıyorum .

    YanıtlaSil
  13. Aloe verali urunleri seviyorum

    YanıtlaSil
  14. Aloeveralı güneş sonrası kremleri de çok güzel ve rahatlatıcı oluyor.

    YanıtlaSil
  15. I love aloe vera, it's great for the skin ^^
    xx

    YanıtlaSil