Madecassol,Hametan,Bepanthol

Madecassol, Hametan, Bepanthol karışımıyla hücre yenileyici krem yapabileceğinizi biliyor muydunuz? Bir çok kadının kullanıp sevdiği bir çoğunun da alerjik reaksiyonlarından şikayet ettiği bu kremi yapıp kullanmadan önce doktorunuza danışmayı unutmayın.

Hücre Yenileyici Krem Nedir?

Hücre yenileme kremi, ciltteki doğal hücre dönüşüm sürecini desteklemeye yardımcı olmak için tasarlanmış bir tür cilt bakım ürünüdür. Bu süreç, yeni cilt hücrelerinin üretimini ve eskilerinin dökülmesini içerir ve sağlıklı, genç görünen cildi korumanın önemli bir parçasıdır. Hücre yenileyici kremler tipik olarak retinoidler, alfa hidroksi asitler ve diğer eksfoliantlar gibi yeni hücrelerin üretimini uyarmaya yardımcı olan bileşenlerle formüle edilir. Cildi nemli ve sağlıklı tutmaya yardımcı olmak için nemlendiriciler ve diğer besleyici bileşenler de içerebilirler. Hücre yenileyici krem ​​kullanmakla ilgileniyorsanız, cilt tipiniz ve endişeleriniz için en iyi ürünü belirlemek üzere bir dermatolog veya cilt bakım uzmanıyla konuşmak iyi bir fikirdir.

Gençleştirici Krem Tarifi

Madecassol, Hametan, Bepanthol karışımıyla hücre yenileyici krem tarifi son derece basit şekilde yapılıyor.

Gençleştirici krem

Eczaneden alacağınız Hametan, Madecassol ve Bepanthol kremlerinin tümünü bir kaba sıkın ve karıştırın. Bu karışıma Evigen ampulde kıranlar oluyor. İşte hücre yenileyici gençlik kreminiz hazır.

Hücre Yenileyici Krem Ne İşe Yarar?

Madecassol, Hametan, Bepanthol karışımıyla hücre yenileyici krem hücreleri yenileyerek cildi ışıl ışıl bir parlaklığa kavuşturuyor, lekelerin rengini açıyor, cilde sağlıklı bir görünüm veriyor.

Madecassol krem ne işe yarar?

Madecessol merhemin içinde Kaplanların yaralarını iyileştirmek için sürtündüğü Kaplan Otu olarak bilinen bir bitki bulunmakta. Madecassol cildi onarıcı, yaraları iyileştirici, sivilce izlerini, çatlakları giderici bir etkiye sahip.

Hametan krem ne işe yarar?


Hametan Krem yanık izleri, tahrişler, sivilce izlerini, ciltte oluşan kuruluğu tedavi etmek cilt tonunu eşitlemek için kullanılır.

hücre yenileyici krem

Bepanthol Krem ne işe yarar?

Hemen her evde bulunan Bepanthol krem güzel bir kokuya sahiptir ve yanıklar, göğüs ucu çatlakları, sıyrıklar, tahrişler nedeniyle oluşmuş kızarıklıkları tedavi etmek için kullanılır. Çok kısa sürede cildin ihtiyacı olan bakımı sağlayan güzel bir nemlendirici,onarıcı bakım merhemidir.

Madecassol, Hametan, Bepanthol karışımıyla hücre yenileyici krem kullananlar

-Madecassol, Hametan, Bepanthol karışımıyla hücre yenileyici krem kullananların bir kısmı sivilce izleri ve güneş lekelerinden kurtulduklarını,bebek gibi güzel bir cilde sahip olduklarını belirtmekte.

-Hücre yenileyici kremin dudak kuruluğuna da iyi geldiğini düşüneneler var.

- Göz çevresine kullanmayınız.

-Hücre yenileyici kremi geceleri kullanmak gerek gündüz ciltte lekeler yapabilir ayrıca bir süre kullanıp bırakmak en güzeli olacaktır çünkü bu tür kremlerin fazla kullanımı ciltte kıllanma, egzama gibi istenmeyen sonuçlar doğurabilir.

-Haftada üç kereyi geçmeyecek şekilde kullanmak en güzeli olacaktır.

-Kullanmadan cildinizi güzelce temizleyiniz.

-Alerjik bir reaksiyon gözlemlerseniz kullanımı hemen kesiniz.

-Kullananların bir kısmı ciltlerinde çıban çıkardığını belirtiyor.

-Hücre yenileyici kremin cildi uzun süre boncuk boncuk terlettiğini söyleyen kullanıcılarda var.

-Bu tür medikal kullanıma sahip herhangi bir karışımı, ilacı kullanmadan önce doktorunuza danışmayı unutmayın.

Diğer Önemli Noktalar

Cildimiz, vücudumuzun en büyük organıdır ve doğal olarak yaşlanırken değişimler yaşar. Cilt hücrelerimiz yaşlandıkça daha az sıkı ve esnek hale gelirler ve ciltteki kırışıklıklar, lekeler ve diğer belirtiler ortaya çıkar. Bununla birlikte, cildin yenilenme süreci de yavaşlar ve cilt daha az nem tutar.

Cildin yenilenmesi için pek çok kozmetik ürün ve tedavi mevcuttur. Ancak, bazı ürünlerin diğerlerine göre daha etkili olduğu bilinmektedir. Bu yazıda, Madecassol, Hametan ve Bepanthol karışımıyla yapılan hücre yenileyici krem hakkında konuşacağız.

Madecassol, Hametan ve Bepanthol karışımı, cildin yenilenmesini hızlandırmak ve cildin daha sağlıklı görünmesini sağlamak için bir araya getirilmiş üç farklı kremdir. Bu üç krem, birbirini tamamlayan bileşenlere sahiptir ve birleştirildiklerinde daha güçlü bir etki yaratabilirler.

Madecassol, cildin yenilenmesini hızlandırmaya yardımcı olan Centella asiatica bitkisi özlerini içerir. Bu bitki özleri, cildin yenilenmesini hızlandırmak için gerekli olan antioksidanlar, amino asitler ve diğer bileşenlerle doludur. Bu nedenle, Madecassol, cildin daha sağlıklı görünmesine ve gençleşmesine yardımcı olur.

Hametan, cildin nem tutma kapasitesini artırmak için tasarlanmış bir kremdir. İçeriğinde bulunan üre, gliserin ve laktik asit gibi bileşenler, cildin nem tutma kapasitesini artırarak cildin daha nemli ve sağlıklı görünmesine yardımcı olur. Ayrıca, Hametan, cildin daha hızlı yenilenmesine yardımcı olan allantoin gibi bileşenler de içerir.

Bepanthol ise, cildin yenilenmesi için önemli bir bileşen olan pantenol içeren bir kremdir. Pantenol, cildin nem tutma kapasitesini artırır ve cildin daha hızlı yenilenmesine yardımcı olur. Bepanthol, cildin daha sağlıklı ve genç görünmesine yardımcı olur.

Bu üç krem, bir araya geldiğinde, cildin yenilenme sürecini hızlandırmak ve cildin daha sağlıklı ve genç görünmesini sağlamak için birleşir. Bu karışımı kullanarak, cildinizdeki kırışıklıkların, lekelerin ve diğer belirtilerin görünümünü azaltabilirsiniz.

Hücre yenileyici krem karışımı kullanımı için öncelikle cildinizi temizlemeniz gerekmektedir. Temiz cilde uygulayacağınız karışımı nazikçe masaj yaparak cildinize yedirin. Karışımı cildinizde yaklaşık 10-15 dakika beklettikten sonra, cildinizi tekrar nemlendirmek için uygun bir nemlendirici krem kullanabilirsiniz.

Karışımı kullanmadan önce herhangi bir alerjiniz olup olmadığını kontrol etmek için küçük bir alanda test yapmanız önerilir. Ayrıca, herhangi bir cilt rahatsızlığınız varsa veya hamileyseniz, önceden doktorunuza danışmanız gerekmektedir.

Cildin yenilenmesi süreci herkes için farklılık gösterebilir. Ancak, düzenli kullanımda cildinizdeki iyileşmeleri görmeye başlayabilirsiniz. Cildinizi nemli tutmak ve güneş ışınlarından korumak, cildin yenilenme sürecini desteklemek için önemlidir.

Sonuç olarak, Madecassol, Hametan ve Bepanthol karışımıyla yapılan hücre yenileyici krem, cildin yenilenmesini hızlandırmak ve daha sağlıklı ve genç bir görünüm sağlamak için ideal bir çözümdür. Düzenli kullanımda, cildinizdeki iyileşmeleri görmeye başlayabilirsiniz. Ancak, herhangi bir cilt rahatsızlığınız varsa, önceden doktorunuza danışmanız önemlidir.


Madecassol, Hametan, Bepanthol Karışımıyla Hücre Yenileyici Krem Kullanımı ve Etkileri 💆‍♀️🌿

Hücre yenileme kremi olarak bilinen Madecassol, Hametan ve Bepanthol karışımı, çok sayıda kadının ilgisini çekmiş ve olumlu sonuçlar elde etmiştir. Ancak, her cilt tipi ve hassasiyeti farklı olduğundan, bu karışımı kullanmadan önce mutlaka bir dermatolog veya sağlık uzmanına danışmanız önemlidir. Özellikle cilt alerjileri veya hassasiyetleri konusunda dikkatli olmak, potansiyel riskleri minimize etmek açısından önemlidir.

Karışımın içeriğinde yer alan Madecassol, cilt onarıcı ve yenileyici özelliklere sahip bitkisel bileşenler içermektedir. Hametan ise ciltteki nem dengesini düzenlemeye ve cildi beslemeye yardımcı olurken, Bepanthol cildin nemini koruyarak ve yenileyerek sağlıklı bir cilt görünümüne katkı sağlayabilir. Bu üç bileşenin kombinasyonuyla elde edilen hücre yenileyici krem, cildin genç ve parlak görünmesine destek olabilir.

Hücre yenileyici kremi kullanırken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar vardır. Örneğin, kremin göz çevresine uygulanmaması, düzenli kullanımın sağlanması ve alerjik reaksiyon belirtileri ortaya çıkması durumunda kullanımın derhal sonlandırılması önemlidir. Ayrıca, ciltte oluşabilecek herhangi bir olumsuz etkiyi gözlemlemek ve doktorunuza danışmak, güvenli kullanım için önemli adımlardır.

Hücre yenileyici krem kullanımının yanı sıra, cildinizi güneş ışınlarından korumak, sağlıklı beslenmek, yeterli su tüketmek ve düzenli uyku düzenine sahip olmak da cildinizin genç ve sağlıklı kalmasına katkı sağlayabilir. Bu nedenle, cilt bakımı rutininizi dengeli ve düzenli şekilde uygulayarak, cildinizin ihtiyaç duyduğu bakımı sağlayabilirsiniz.

Madecassol, Hametan ve Bepanthol karışımıyla hücre yenileyici krem, cildin gençleşmesine ve daha canlı bir görünüm kazanmasına yardımcı olabilir. Ancak, her cilt tipinin farklı olduğunu unutmayarak, kendi cilt ihtiyaçlarınızı ve hassasiyetinizi göz önünde bulundurarak bu tür ürünleri kullanmanız önemlidir. Doğru bir şekilde kullanıldığında, hücre yenileyici krem cildinizde olumlu etkiler yaratabilir. 🌺✨

Herkesin cilt yapısı ve ihtiyaçları farklı olduğundan, kişisel sağlık uzmanınız veya dermatologunuzla görüşerek uygun bakım rutinini ve ürünleri belirlemek en doğru adım olacaktır. Kendinize ve cildinize özen göstererek, sağlıklı ve güzel bir cilde sahip olabilirsiniz.


Madecassol, Hametan, Bepanthol karışımıyla hücre yenileyici krem kullandınız mı? Etkilerini bizimle yorum olarak paylaşırsanız çok seviniriz. En iyi ağrı kesici karışım makalemizi okumayı unutmayınız.


32 Yorumlar

  1. Harikasın canım hücre yenileyici kremi evde denemem lazım umarım tarifi doğru beceririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktoruna danışmadan deneme gene de canım ben herhangi bir yan etki hisssetmedim ama işi şansa bırakmamak lazım.

      Sil
  2. Mükemmel bir tavsiye kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. İlginç bir karışım deneyebilirim bende merak ettim.

    YanıtlaSil
  4. Hücre yenileyici kremi senin sayende denedim çok teşekkürler memnunum

    YanıtlaSil
  5. Evicap kapsul olurmu

    YanıtlaSil
  6. mrhb benim yuzumde sırttımda ve gögüslerimde aşiri sivilceler var bende alıp denemek istiyorum inşallah iyi gelir

    YanıtlaSil
  7. Ben yaptım kullaniyorum..Ilk sürdüğünde kendimi çok iyi hissettim ama neden göz çevresi kullanmayın deniliyor kaz ayakları için iyi geldiği söyleniyor..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bu karisima başlayalı iki gün oldu geceleri sürüyorum sabahları yüzümü yıkayıp gül suyu ile temizliyorum ancak benim merak ettiğim bu işlemden sonra yüzüme tekrar hangi nemlendiriciyi surebilirim cildim çok kuru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahlari yuzunuzu temizledikten sonra gunluk nemlendiricinizi surebilirsiniz. Garnier, Nivea fiyati farketmez cildinize uygun bir nemlendirici yeterli olacaktir.

      Sil
  9. Bebaphontol sendiderm olurmu

    YanıtlaSil
  10. bugün başlıyorum bakalım neler yaşayacağız

    YanıtlaSil
  11. Ben kullandım kesinlikle tavsiye etmiyorum yüzümdeki küçük gözenekler belirgin hale geldi sakın kullanmayın

    YanıtlaSil
  12. Hametol ve Bepathol evde var, digerini de alıp bu kremi deneyip gençleşmeliyim

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,

    Bu 3 lü karışımı 1 aydır kullanıyorum cildim kuru ama t bölgem yağlı. Herhangi bir yan etkisi olmadı. Sivilce lekelerim açık kahve oldu yok gibi bir şey. Ölü derilerim gitti, pürüzsüz ışıl ışıl oldu cildim. Doktora danışmadan kullanmıştım korkarak ama iyi ki de kullanmışım diyorum.

    YanıtlaSil
  14. Ben kullandım yüzümün gözenekleri daha belirğin oldu tavsiye etmiyorum

    YanıtlaSil
  15. Mükemmel bir karisim kullandım memnunum

    YanıtlaSil
  16. Pepantel pişik kremi olurmu

    YanıtlaSil
  17. bende kullanıyorum sivilce izlerine birebir başka faydsını görmedm

    YanıtlaSil
  18. Bende bugün aldim aa akimda bazi sorular var bunu her aksammi surmek lazim birde benim cildim karma bazen yagli bazende kuru acaba iyi gelirmi lütfen cevap bekliyorum insallah iyi gelir birde oglumun ayaginda yara lekeleri var onlarada kullanabilirmiyim

    YanıtlaSil
  19. Bende bugün aldim aa akimda bazi sorular var bunu her aksammi surmek lazim birde benim cildim karma bazen yagli bazende kuru acaba iyi gelirmi lütfen cevap bekliyorum insallah iyi gelir birde oglumun ayaginda yara lekeleri var onlarada kullanabilirmiyim

    YanıtlaSil
  20. İyi aksamlar ben bugun madecasol, hameten ve bepanthol aldim denicem ama aklimda bazi sorular var benim cilldim karma bazen kuru bazen ise yagli ve olurmu acaba birde oglumun ayaklarinda yara izleri var onada kullansam olurmu, her gecemi sürmek lazim bu karisimi

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Sadece bepantol ve hametan olurmu peki digerini kullanmasam?

    YanıtlaSil
  22. Yüz konusunda muzdarip bi cikde sahibim evet dedikleri gibi bu karişimlar hücre yeniler ton eşitler kızarık hasssas dermatitli cilde iyi gelir. Lakin yağlı gözenekli bölgelere cildi kurutacak uygulamalardan sonra yapmak lazım . Kuruyan cikde bakım yapar . Fakat yağlı cikde hergün süreyim demeyin gözenek tıkar yağlı kremler hepsi . Aşiri sivilceye meyil yapabilir. Cildinizin yapısı ve o zamanki ihtiyaci önemli. Bende sıkça kullanıyorum ama dönemsel ihtiyacima göre kullanıyorum cildim sivilceli ayrıca. Sivilce aktifken kurutacak ürünşer kullanıyorum . yara skar halindeyken bu kremleri kullanıyorum

    YanıtlaSil
  23. Hamilelik catlaklarinada iyi gelirmi

    YanıtlaSil
  24. Hamilelik catlaklarina iyi gelirmi

    YanıtlaSil
  25. PLEXR uygulaması sonrası öneriyor musunuz

    YanıtlaSil
  26. plexr sonrası ıcın uygunmu

    YanıtlaSil
  27. Karışımı yaptim ve kullanıyorum,kuru bir cildim olduğundan,kullanir kullanmaz emdi krem.Oldukca başarılı olduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
  28. Uzun zamandır kullanıyorum ne leke ne sivilce nede sivilce izi kalmadı harika bir krem hatta ben betanthol eklemedim hametan ve medacasol bile yetti yüzümü görenler nasıl güzel aydınlık yüzün diye küçük bir kısımda deneyin alerji yapmazsa mutlaka yapın kullanın

    YanıtlaSil