moderya.com

Moderya Alışverişim

Moderya.com geniş yelpazeye sahip bir online alışveriş sitesi. Son moda binlerce kıyafeti bir arada görerek, inceleme olanağı tanıyan siteden bende bir kaç parça ürün satın aldım. Online shopping severlerin beğeneceğini düşündüğüm sitede Kadın, erkek, çocuk kıyafetleri nin yanı sıra bambu pijama takımları hatta tesettür giyim seçeneklerine bir tık ile ulaşabilirsiniz. Kargo bedava haberini alınca hemen alışveriş yapmadan duramadı Kelebek Etkisi.

Bakalım aldıklarımı beğenecek misiniz?

moderya

Aldıklarım toplu olarak bu şekilde ürünleri fiyatlarına göre oldukça kaliteli buldum.

çiçek desenli elbise

 Moderya.com çiçek desenli elbise :

Bu elbiseyi yazın çok sık giyeceğimi düşünüyorum. Favori rengim olan yeşil sarışınlara ayrı yakışıyor, çiçek desenleride oldukça zarif. Ütü istemeyen kumaşı, rahatlığı ile yaz mevsimini anımsatan bu elbiseye bayıldım.

kolları volanlı elbise

Elbisenin çiçek detayları göz alıcı.

çiçek detayı

Hafif kumaşı ile yaz sıcaklarında sık sık tercih edeceğim.

degaje yaka tunik

Moderya.com Degaje yaka tunik:

Bu spor tuniği kızıma aldım. Tam gençlere göre elbise olarak bile giyilebilecek rahat, tarz bir sweat.

moderya sweat

Bu ürünü kızım çok çok beğenerek istedi ve bahar aylarında severek giyeceğine eminim.

beyaz şeritli tayt

Moderya.com yanları şeritli tayt:

Bu taytıda gene kızım beğendi. Gençler artık son derece rahat kıyafetleri tercih ediyorlar.

moderya tayt
Yanlarındaki beyaz şerit detayıyla benzerlerinden ayrılan tarz bir tayt son derecede kaliteli. 
Online alışveriş sitelerini incelemeyi, alışveriş yapmayı, bir çok trend ürünü bir arada görmeyi seviyorsanız Moderya.com online alışveriş sitesinin sayfalarında gezinmenizi tavsiye ederim. Moderya alışverişim bu kadardı yorumlarınızı merak ediyorum. Bu alışveriş yazımızı da okumak isteyebilirsiniz: Nida's store tayt modelleri

28 Yorumlar

  1. Çiçek desenli elbise güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. elbiseye bayıldım, sana da çok yakışacak güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Elbisenin modeli de kızınıza aldıklarınızı da çok beğendim. Güle güle kullanın.:)

    YanıtlaSil
  4. mont kabanlarada baktım bi kaçtanesi hoşuma gitti,fiyatları da uygunmuş..elbiseleriniz de güzelmiş,güle güle kullanın..🙂

    YanıtlaSil
  5. Ben de taytı çok beğendimmmmm :))

    YanıtlaSil
  6. Elbise severim :) Güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  7. Elbiseye bayıldım, mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Moderya alışveriş yazını şimdi fark ettim..Hepsi de güzel ve kullanışlı.Mutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  9. hepside çok şık çok rahat görünüyor. Ben de bir bakayım bu siteye...

    YanıtlaSil
  10. Musmutlu günlerde kullannn :)

    YanıtlaSil
  11. Cicekli elbiseye tek kelimeyle bayildim. Iyi günlerde giy canim 😍

    YanıtlaSil
  12. Elbiseye bayıldım, güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil