Selamlar Fikrimühim'in yeni bir kampanyası olan köpüklü Nestle Coffee Mate kahve kreması kitim elime ulaştı.Gördüğünüz gibi metal şık bir kutuda nefis kahvem ve kremamı aldım.Bu kutuyu daha sonra kahve ve poşet çaylarımı saklamak için değerlendireceğim.
Paketi ilk açtığımda Fikri mühimden gelen bir mektupla karşılaştım.Bir paket kahve ve bir paket kahve kreması vardı pakette.Kahve içmeye bayılıyorum.Her sabah içmeden güne başlayamam.Paketi alıp resimledikten sonraki sabah paketlerimi açtım ve kullanmaya başladım.Yeni bir şeyi denemek gerçekten çok güzel.Bir bardak kahvenin sadece 32 kalori olması beni ayrıca mutlu etti.Bir bardak gazlı içeceğin 80 kalori olduğunu düşünürsek kilo almayacağımızı bilmek rahatlatıcı.
Nasıl hazırlanacağına gelirsek bir nescafe kupasına bir tatlı kaşığı Nescafe Classic koyuyoruz üzerine 3 tatlı kaşığı Coffee-mate ekliyoruz.İstersek şeker de katabiliriz.Karıştırıyoruz ve işte bol köpüklü kahvemiz höpürdetmeye hazır.Kahvemize süt kattığımızda kahve aromasını almakta zorlanıyoruz oysa Coffee-mate hem kahvemizi yumuşatıyor hem de o nefis kokusunu ve aromasını bastırmıyor.Enfes tadıyla kahve saatlerimizi tam bir ziyafete dönüştürüyor.Siz de kahvenize krema katmayı sevenlerdenseniz mutlaka denemelisiniz.Sevgiler...

0 Yorumlar