Selam NYX markasına ait bu rimel lila kutudan çıkmıştı.Merakla kullanmaya başladım.Bendeki kirpikleri uzatan çeşidinden.Kısa kirpikler için ideal.İçeriğinde doğal yağlar bulunuyor.
Ürün kıl fırçaya sahip.Rengi belirgin bir siyah.Sürmesi kolay.Günün ilerleyen vakitlerinde akma problemi yok.En önemlisi de kirpikleri yapıştırmıyor.Genellikle kıl fırçaların bir çoğunda ben bu problemle karşılaşıyorum ama bu rimelde böyle bir sorun yok.Yelpaze gibi açıyor kirpikleri topaklanmıyor.
Akşam temizlemesi gayet kolay oluyor.Kirpikleri uzatmayı vaat ediyor ve bu kesinlikle doğru.Ne yazık ki dolgunlaştırmıyor ama zaten bunu vaat de etmiyor.Ben içindeki ürünü oldukça az buldum bir kaç kullanımdan sonra kuruma ihtimali var.Lila kutu da NYX ürünlerini de bulabileceğiz bu mascaranın fiyatı 45 lira ve bence buna değer fazlasıyla memnun kaldım. İçeriği ise şu şekilde.
Kısacası favorim oldu kısa sürede sevdim.Sevgiler..

0 Yorumlar