Catherine Arley

Catherine Arley Allık

Catherine Arley makyaj ürünleri arasında en dikkat çekici ürünlerden biri de Catherine Arley allıklar. Catherine Arley Gold allık serisindeki her renk birbirinden güzel.

Catherine Arley Gold Blusher serisi

Gold Blusher serisi 4 renkten oluşmakta. Özellikle 302 numaralı allık favorilerim arasına girdi. Allık makyaja renk vermek için son derece gerekli bir ayrıntı.

Catherine Arley makyaj ürünleri kaliteli mi?

Catherine Arley makyaj ürünleri yaklaşık 35 yıldır bir çok ülkede satılan, uygun fiyatlı olmasına özen gösterilerek hazırlanan, içeriği çok temiz olmasa da kaliteli ürünler üretmeyi hedefleyen bir markadır.


Catherine Arley Gold allık

Catherine Arley allık yorumu

Catherine Arley Gold serisi allıkları göz hitap eden hoş ambalajlara ve güzel renklere sahip.
Yapısını ve renklerini çok sevdim.

Çok ince bir yapısı var çok az bir miktar yüzünüz için yeterli yani pigmentasyonu gayet iyi ve gün boyunca yüzünüzde kalıyor. Işıltılı ve sağlıklı ve doğal bir görünüm veriyor yüzünüze. Yapmacık duran allıkları sevmiyorum doğal durması çok önemli benim için şöyle dışarıda üşümüş gibi bir görüntü hoşuma gidiyor. Biraz tozutması var ama bu benim için çok sorun değil. Saten görünümde parlak bitiş sağlaması cildi aydınlık gösteriyor.

Tüm cilt tiplerine uygun sıcak ve doğal görünümlü bir allık aynı zamanda yoğun pigmentlere sahip ve gün boyu kalıcı olan Catherine Arley makyaj ürünleri arasında göze çarpan bir ürün olan Catherine Arley Gold allıklara şans vermeniz gerektiğini düşünüyorum. Catherine Arley makyaj ürünlerini seviyorsanız Catherine Arley ruj yazımızı da mutlaka okumalısınız.


Catherine Arley makyaj ürünleri, Catherine Arley allık, uygun fiyatlı makyaj ürünleri, Catherine Arley Gold blusher, Catherine Arley Gold serisi. Catherine Arley

13 Yorumlar

  1. Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. pek allık bitiremiyorum ama aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Catherine Arley çok eski bir markadır. Ve çok severim. İyi günlerde kullanın. :)

    YanıtlaSil
  4. Allık hafif sürüldüğü sürece çok hoş duruyor :) Tanıtım ve fikirleriniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. ben kullanmıyorum ama :) tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. arley kermesiiiiii kikirikiii :)

    YanıtlaSil