Seda Akgül

Dişilik mi? Kişilik mi?


Seda Akgül'ün programlarını uzun süredir izliyorum çok eğlenceli ve zeki bir bayan Dişilik mi? Kişilik mi? kitabını görünce almadan duramadım.

Dişilik mi? Kişilik mi? kitap yorumu

Dişilik mi? Kişilik mi? kitabında Seda Akgül zekasını en iyi biçimde kullanmış zaten kitabın başında da demiş benden bir Jane Austen klasiği beklemeyin diye ama çok eğlenceli bir kitap olmuş.

Dişilik mi? Kişilik mi? Seda Akgül

Dişilik mi? Kişilik mi? kitabında uzak durulması gereken erkek tipleri, metroseksüel erkekler, aşk çocukları, enteller, dekolte sorunsalı, erkekler neden aldatır, bir koca nasıl pişirilir, mevcut kadın tipleri gibi pek çok konu var. Ben 3 saatte okudum bitirdim çünkü eğlenceli bir dille yazılmış. Kadınları ve erkekleri Seda Akgül'ün dünyasından tanımak isterseniz okumaya değer. Kadınların ilginç dünyalarına yelken açmak isterseniz Bir Geyşanın Anıları kitap yorumumuzu mutlaka okuyun.



8 Yorumlar

  1. Ben hem dişilik hem kişilik diyorum 😅. Yazar ilgimi çekti kitabi not aldım canım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dişilik mi?Kişilik mi? ve Seda Akgülün zekası çok etkileyici bir karışım olmuş.

      Sil
  2. Kitabın başlığını sevdim :)) Bizim oralarda "Düze kıran mı girdi derler?" Hepsi de olsun manasında :))) Bu aralar işler okadar yığıldı ki bloga hızlıca bir göz atıp çıkıyorum. İnşallah kısa zaman sonra yeni bir paylaşımda bulunacağım. Hatırlanmak ve özlenmek çok güzel. Uğradığın ve teşvik ettiğin için çok teşekkür ederim, güzel yürekli insan :))

    YanıtlaSil
  3. Kitabın ismi de ilgimi çekti denk geldiğinde okuyayım bende..
    sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli ve kafa dağıtmak için iyi bir kitap dişilik mi kişilik mi.

      Sil
  4. okuduum eğlenceli ve hafifti şezlong kitabısı :)

    YanıtlaSil