asligold.com

Takipçilerim yeni alışveriş sitelerini keşfetmeyi ne kadar sevdiğimi biliyor. Güvenilir bulduğum, sorunsuz alışveriş ettiğim alışveriş sitelerini sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. Son günlerde altın ürünlere merak saldım ve yeni tanıştığım bir siteden ufak bir alışveriş yaptım. Farklı tasarımlarıyla beni büyüleyen asligold.com karşı koyulamayacak güzellikteki ürünleriyle çok çekici bir site. Aslı Gold alışverişim modern tasarımlı altın takıları tercih eden kadınlara fikir verecektir. 

Aslı Gold Alışverişim, Asligold.com Nedir?


kuyumcu alışverişim

Online kuyumcu alışverişim biraz düşünmeme neden oldu çünkü daha önce hiç internetten altın gibi pahalı ürünler satın almamıştım. Araştırmalarım sonucu asligold.com altın, pırlanta, takı sitesine denk geldim. Doğrusu tüm alışverişlerde %30 indirime ek sepette de ekstra %20 indirim yapıldığı zamana denk gelince siteyi iyice incelemeye başladım. Sitede bulunan telefon numarasına hafta içi  her gün ulaşılabildiğini görünce hiç çekinmedim ve aradım çünkü alışveriş yapmadan önce aklımdaki sorulara cevap bulmam şart.
aslı gold

Asligold.com Modern, Tasarım Takılar

Öncelikle ürünlerin son derece modern, hoş tasarımlarıyla dikkatimi çektiğini söylemeliyim. Klasik altın anlayışı burma bileziklerden çıkarılmış gündelik hayatta da rahatlıkla kullanılabilecek şık takılar ve çok uygun fiyatlarla üretilmiş. Neden bu kadar fiyatları uygun diye sorduğumda fabrikadan müşteriye aracısız olarak sunulduğu için avantajlı fiyatlara sahip olduğu söylendi. Üyelik işlemlerimi gerçekleştirerek indirim haberlerinden her zaman haberdar olmam amaçlanmış. Her zaman telefon numaralarından arayarak ulaşabileceğim konusunda da güven verildi.
asligold.com alışverişi

Ürünlerde herhangi bir sıkıntı olduğunda sonuna kadar arkasında duracak büyük bir firmayla iletişime geçtiğimi anlayınca içim oldukça rahatladı. Bir yıl garanti vermeleri, 8 taksitle ödeme yapılabilmesi, iade politikalarının olması da güzel ayrıntılar arasındaydı. Kapıda ödeme seçenekleri bana en cazip gelen özellikleri oldu. Sonunda denemek amaçlı minik bir ürün sipariş ettim. Aslı Gold alışverişim sırasında altın halhallar, yüzükler, kolyeler, küpeler, setler hatta çocuk takıları bile ilgimi çekti. Her birisi özenle tasarlanmış, kaliteli ürünler özellikle Aslı Gold Altın Halka Küpe Modelleri bayıldığım çeşitler arasında girdi.
asligold.com altın halka küpe

Aslı Gold Halka Küpe Modelleri

Aslı Gold siparişimi verdikten sonra üç gün içinde paketim elime ulaştı. Sorunsuz, hızlı bir kargo tecrübesi oldu. Paketi açınca mis gibi bir koku burnuma geldi. Özenle hazırlanmış paketin içinde sadece satın almış olduğum asligold.com halka küpeler yoktu. Minik bir lavanta kesesi, minik bir Türk kahvesi, garanti belgesi, para şeklinde çikolatalar sanki bir hediye kutusu izlenimi veriyordu.
asligold.com

Altın halka küpeler tam istediğim gibi her kıyafetle uyum sağlayacak şekilde tasarlanmıştı.

asligold.com alışverişim

Aslı Gold tasarım takı alışverişim memnun kaldığım bir kuyumcu alışverişi oldu. Halka küpeleri severek kullanacağım. Siz hiç internetten kuyumcu alışverişi yaptınız mı?

2 Yorumlar

  1. Cok guzel anlatmissiniz. Esime evlilik yildonumumuzde bir hediyeyi sizin tavsiyelerinizle asligolddan almak farz oldu. Tesekkurler Kelebek Etkisi..

    YanıtlaSil
  2. Halka küpe kullanmayı ben de pek severim :)

    YanıtlaSil