Corona Virüsü Testini Yapan Hastanelerin Listesi


corona virüs testi yapan hastaneler

Corona Virüsü Testini Yapan Hastanelerin Listesi

Corona virüsü, tüm dünyada ve ülkemizde yayılmaya devam ediyor. Corona virüsüne karşı tüm dünyada ve ülkemizde önlemler alınmaya devam ediliyor. Sağlık Bakanlığı corona virüsü testini yapan hastaneleri açıkladı. “Bulaştırıcılığı Yüksek Hastalıklar Referans Listesi “ olarak yayımlanan bu listede 25 hastane yer alıyor. 

İşte corona virüsü testini yapan hastaneler

Corona virüsü testini yapan hastanelerin listesi nedir?

-Adana Şehir Hastanesi

-Ankara Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Ankara Şehir Hastanesi

-Antalya Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Bursa Şehir Hastanesi

-Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Elazığ Fethi Sekin Şehir Hastanesi

-Erzurum Bölge Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Eskişehir Şehir Hastanesi

-Gaziantep Dr. Ersin Arslan Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Isparta Şehir Hastanesi

-Kartal Dr. Lütfi Kırdar Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-İstanbul Haseki Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-İstanbul Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-İzmir Tepecik Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-İzmir Dr. Suat Seren Göğüs Hastalıkları Ve Cerrahisi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Kayseri Şehir Hastanesi

-Malatya Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Sakarya Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Samsun Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Trabzon Kanuni Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Van Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

-Yozgat Şehir Hastanesi

Bu yazımızı da okumalısınız Sağlık Bakanlığı corona virüsü hırsızlarına karşı uyarıyor




Yorumlar

  1. Önemli bir bilgi. Gerek kalmaması dileklerimle🙏

    YanıtlaSil
  2. Bilgi için teşekkürler ben burda da var sanıyordum ama yokmuş..

    YanıtlaSil
  3. Degerli bir bilgi teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Pek çok il ve ilçe bu listede yok keşke bilime daha çok önem versek

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar