ballı türk kahvesi nasıl yapılır

Ballı Türk Kahvesi Tarifi ve Yapılışı

Türk mutfağının vazgeçilmez sıcak içeceklerinden ve lezzetlerinden olan Türk kahvesine leziz ve pratik başka bir alternatif ile karşınızdayız. Ballı Türk kahvesi sizin için hem leziz, hem de hazırlanışı kolay pratik bir alternatif olacaktır.

Ballı Türk Kahvesi Tarifi İçin Gerekli Malzemeler

  • 1 tatlı kaşığı kadar Türk kahvesi,
  • 1 çay kaşığı veya damak tadınıza göre bal,
  • 1 kahve fincanı su.

Ballı Türk Kahvesi Yapılışı

  1. Kahve cezvemize kahve ve balı koyup çay kaşığı yardımıyla iyice karıştıralım.
  2. Üzerine bir kahve fincanı kadar su ekleyelim.
  3. Kahvemiz kısık ateşte iyice köpürene kadar bekleyelim.
  4. Kahvemiz köpürdükten sonra çay kaşığı yardımıyla köpükleri fincana alalım, biraz daha pişirdikten sonra kahvemizi de fincana ekleyelim.
  5. Ballı Türk kahvemiz hazır. Afiyet olsun! Her derde deva çaylar makalemizi de okumayı unutmayın.

8 Yorumlar

  1. piki bakalım. türk kahvesini sütlü içiyom bi de ballı deneyeyim. kayboldun yineğğğğ :)

    YanıtlaSil
  2. Ballı hiç denememiştim, merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  3. Bugün deneyeceğim ,teşekkürler güzel tarif için. 😊☕

    YanıtlaSil
  4. Sakızlısı özellikle sevdiğim Türk Kahvesine alternatif olur mu bilemedim. Hanım bi yapsın bakalım. Çok merak ettim.

    Sizin Singapur yazınızı hatırlıyorum, Bangohk da olabilir. Yanlışsam düzeltin lütfen. Niye yazdım? O yazınızı çok sevmiştim. Bu yazı türünde yazılarınız olacak mı? Merakımı maruz görün lütfen..
    Selamlar..

    YanıtlaSil
  5. Bir kahve aşığı olarak hemen denemem gereken bir tarif ballı türk kahvesi teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Aslında tatlı kahve sevmem ama ballı Türk kahvesini merak ettim. Tadına bakmak için deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  7. Hımm.. Çok farklı. Hiç duymamıştım ballı kahveyi.. Şekerli kahve içenler denemeli..

    YanıtlaSil
  8. Nutellalı tğrk kahvesini çok severim bir de ballı türk kahvesini deneyim bakalım merak ettim tadını :)

    YanıtlaSil