Selamlar Anılarla Bloggerlar köşesi hala devam ediyor,belki buluşamayız artık derken yeni yazıların gelmeye devam etmesi beni çok sevindirdi.Eğer sizde blogumda herhangi bir anı ya da makalenizin yayınlanmasını isterseniz kelebeketkisi39@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Bugün gene farklı ve ilginç bir blog yazarı konuk yazarımız olacak  Arada Saçmalamak Lazım blogunun sahibesi sevgili Fulya Erdoğan.Blogu aslında tam bir günlük biçiminde farklı,özgün yazılarla dolu o gün ne düşünüyor,ne hissediyorsa,ne yazmak istiyorsa ona göre yazılar yazıyor arkadaşımız.Saçma seriler,kısa hikayeler,tembelin pratiği,neden olmasın fikirleri gibi başlıklar altında özgün yazılar bekliyor bizi.Aslında belli ana hatları olmayan en sevdiğim blog türüdür,kişisel blog ve severek yazılarını okuyarak arkadaşımıza destek olacağınızı düşünüyorum.En ilgimi çeken yazısı ise Saçma Seriler -14 oldu mutlaka okumalısınız.Bakalım sevgili arkadaşımız sizler için hangi anısını seçmiş keyifli okumalar.

Sevgili Kelebek Etkisi,
Yazı taslağı defterimi karıştırırken eskilerden henüz işaretlenmemiş kısa bir yazımı okudum. Blogum`da yayımlasam mı acaba desem de bu bir anıdan ibaret olduğu için kararsızlık yaşadım. sonra aklıma sen geldin. Madem başlık Anılarla Bloggerlar işte benden de kısa bir Anı.Herkese Sevgiler, Saygılar.

Yazdan kalma kısa bir Anı

   Elimdeki kalemle oynayıp,koridor da yerde oturup bekliyorum. Türk kahvemi içtim, suyumu yudumladım. Kucağımda çizgili defterim. Kısa hikaye numara 5...Tık yok. Valla yok. Aklıma başlangıç cümlesi gelse elbet fikir üstüne fikir yürütüp en azından bir sayfalık bir şeyler yazabilirim. Yinede ´´dur`` noktasına geldim ve kalemle oynuyorum.

   Hava sıcak, içerisi soğuk. Klima açık ve ben gittikçe büzüşmüş, ısınmaya çabalayan kediler gibi kıvrılacam şurada. annem dayanamadı açtı klimayı. Keyfince dizisini izliyor. Benimse sanırım Beyinciğim arıza dolayısıyla işlem görmüyor.

   Bilin bakalım Beyincik nerededir ne ne işe yarar?

   Hiç bana bakmayın, bende cevap yok. Açın nereyi açıyorsanız araştırın. Haa! bide soruşturun, işlevselliği bozulunca ne oluyormuş diye...

   Ahanda harbiden Tık Yok. Gelmiyor bir fikir kırıntısı bile.

   Bağlantı sorunları nedeniyle bir süre Error modundayım. Bilgilerinize duyurulur.

Arkadaşımıza bu kısa,anlık yazısını bizimle paylaştığı için teşekkür ediyorum.Bakalım Anılarla Bloggerlar 'da haftaya hangi güzel blog konuk olacak.Sevgiler...

4 Yorumlar

  1. Kendisini takip ediyorum zaten :) beraber sacmalıcaz arada insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mersi ^.^ Cümleten arada saçmalıyalım :)

      Sil
  2. Sayfasını merak ettim, hemen buradan oraya ışınlanıyorum. Bu arada söylemeden geçemicem anılarla bloggerlar fikri harika, keske herkes böyle bir köşe hazırlasa birbirimize destek olsak :)

    YanıtlaSil