Selamlar bu dudak kremi bana bir etkinlik sonrasında hediye edilmişti.Ürünümüz 7 ml.lik son derece şık bir ambalaja sahip.Yalnız kapağı tam olarak sıkıca kapanmıyor.Belki de benimkisinde bir sorun vardır ama dökülme ihtimali olduğu için çantaya atmaya uygun değil.Dudak kremlerini ben genelde yatarken kullanıyorum.Renksiz ürünleri tercih ediyorum.Bu ürün son derece hafif bir renge sahip olduğu için kullanabildim.
İçinde mango yağı,ayçiçeği,shea butter,badem yağı bulunuyor.Ayrıca Spf 15,kurutulmuş buğday proteinleri ve E vitamini içeriyor.İçinde hafif parıltılar barındırıyor.Dudakta hafif bir yapışkanlık da hissediyorsunuz.
Aplikatörü kullanım rahatlığı sağlıyor.Ürün çok akışkan bir yapıda değil.Kremsi bir yapısı var.Çok hafif bir kokusu var,rahatsız edici değil.Ürünün etki etmesi için devamlı kullanılması gerekiyor.Ben kullandığım süre boyunca diğer lip balmlardan daha farklı bir etki ile karşılaşmadım.Fiyatı da oldukça pahalıymış,39-45 lira civarında satılıyor.İndirim olduğu sırada alınabilir bir ürün.
Sevgiler...
Olumlu özellikleri:Orta ayar nemlendirmesi,içeriğindeki bitkisel özler,Spf 15 içermesi,uygulama kolaylığı.
Olumsuz özellikleri:Kapağının sıkıca kapanmaması,dudakta bıraktığı yapışkanlık,fiyatı.

2 Yorumlar

  1. Bu ürünü bende kullanıyorum. Yapışkan glosları hiç sevmem fakat bu ürün bana hiç yapış yapış gelmedi, o nedenle en sevdiğim artısı bu olmuştu. Sanırım seninkinin kapağında bozukluk var benimkinde sorun yok uzun süredir çantamda benle gelip gidiyor =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru olabilir kapağı yüzünden hava alıp yapısıda bozulmuş olabilir sağol canım:))

      Sil