Garnier göz kremi

GARNIER YAŞLANMA KARŞITI GÖZ ÇEVRESİ BAKIM KREMİ 35+

Garnier markası oldukça uygun fiyatlarıyla ve kaliteli ürünleriyle Türk bayanlarının gözdesi. BB kremiyle gönlümü çaldıktan sonra sadece denemek için aldığım bu göz çevresi bakım kremiyle de kendini daha da sevdirdi bana. Durmadan göz kremi deniyorum ve en memnun kaldığım bu ürün oldu üstelik çok da ucuz. Garnier yaşlanma karşıtı göz çevresi bakım kremi hakkında bilgiler vereceğiz.

Garnier yaşlanma karşıtı göz kremi

Garnier yaşlanma karşıtı göz çevresi bakım kremi kullananlar

Garnier yaşlanma karşıtı göz çevresi bakım kremi kullananlar bu üründen oldukça memnun. Ürün 35 yaş üstü bayanlar için geliştirilmiş. Ambalajı son derece kullanışlı ve şık. Sıkmalı olan ambalajın son derece ince olan ucundan istediğiniz kadar ürünü elinize alıyor ve kolayca gözlerinize uygulayabiliyorsunuz. Yumuşak bir yapısı var. Cilt tarafından kolayca emiliyor. 15 ml. olan ürün oldukça uzun süre kullanılıyor. Ürün kırışıklıkların görünümünü azaltmayı, göz etrafını pürüzsüzleştirmeyi, nemlendirmeyi vaat ediyor.

Bimde satılan kozmetikler

Bimde satılan kozmetikler arasında sevilen bir marka Garnier


Bitkisel yaşam hücreleri ve çay polifenolleri ile zenginleştirilmiş ürün iki aşamalı etki gösteriyor. Birincisi yaşlanma karşıtı etki, göz çevresini nemlendirmesi ikincisi ise çay polifenolleri ile dış etkenlere karşı koruyucu etki. Tamamen doğadan gelen aktif maddeler içeriyor.  Dermatolojik olarak test edilmiş.E vitamini,shea butter gibi yaşlanma karşıtı maddeler içeren içeriğini aşağıdan okuyabilirsiniz.

Bimde satılan kozmetikler arasında en sevilenlerden olan Garnier ürünlerini biz de severek kullanmaktayız.

bimde satılan kozmetikler

Gelelim benim yorumlarıma ben çok çok sevdim bu ürünü. İlk kez bir göz kreminin etkisini hissettim. Kırışıklıklarımda, kaz ayaklarında azalma, hafifleme fark ettim. Ayrıca kesinlikle göz etrafımda aydınlanma, renginde açılma ve sıkılaşma oldu. Ne kadara aldığımı ne yazık ki hatırlamıyorum ama en fazla 20 liraydı. O kadar pahalı kremin arasından şimdiye kadar kullandığım en etkili krem bu oldu. Defalarca almayı planlıyorum. Bimde satılan Garnier yaşlanma karşıtı gündüz bakım kremi makalemizi de okuyunuz.

7 Yorumlar

  1. Çok ilginç ilk indirimde denemek istediklerimle beraber alırım bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir dene mutlaka yorumlarını merak ediyorum canım:))

      Sil
  2. Garnier BB hepimizin gözdesi :))) blogumda çekiliş var bekleriiim mutlaka :))

    YanıtlaSil
  3. Ben 33 yaşındayım acaba bu kıremi kulana bilirmiyim arkadaşlar bu kıdemi bu gün binde gördüm 35+yaş üstü diyince almadım acaba alsam bir sıkıntı olurmu bilginiz varmı cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic bir sorun cikmaz alabilirsiniz su sira Bim de tekrar satiliyormus bende bugun alacagim.

      Sil
  4. 20yaşındayımm peki ben kullanabilir miyim

    YanıtlaSil