Amway glister ağız spreyi

Amway Glister Ağız Spreyi

Ağız bakım ürünleri arasında en çok sevdiğim ürün olan Amway Glister Ağız Spreyine  doğrudan satış sistemi olan network aracılığıyla ulaşılabiliyor.

Amway Hakkında

Amway dünyanın en büyük doğrudan satış şirketleri arasında bulunmakta.Organik,kimyasal maddeler barındırmayan ürünler ürettiğini iddia eden firma ülkemizde de oldukça sevilmekte.

Amwayin en çok satan ağız bakım ürünleri neler?

Amway markasının en çok satan ağız bakım ürünleri ağız bakım suyu,diş ipi,diş macunu,diş fırçası ve ağız spreyidir.Amway ürünlerinin oldukça pahalı olduğunu belirtmeliyim ama kaliteli ağız bakım ürünleri için paraya kıymak gerekir.

Amway Glister ağız spreyi yorum

Amway Glister ağız spreyini yaklaşık 10 yıldır kullanıyorum.Bir ara piyasadaki başka ağız bakım ürünlerini denemiştim ama gene  Amway Glister ağız spreyine geri döndüm çünkü bunun kadar ferahlatan,güçlü bir nane tadına sahip başka sprey bulamadım.

amway ağız bakım ürünleri

Amway Glister ağız spreyi kullananlar

Amway Glister ağız spreyi 12ml.lik spreyli metal bir ambalaja sahip tam çantaya atmalık.Sigara ya da gün içinde oluşan kötü kokuları önlemede birebir.Sıkınca anında güçlü bir ferahlık hissediyorsunuz.Ağız bakım ürünleri ile ünlü olan Amway yıllardır sattığı Amway Glister ağız spreyi piyasadaki diğer ürünlerden pahalı olmasına rağmen satın alınmaya değer.Hem güçlü bir etkiye sahip hem de uzun süre kullanılıyor yani içi hava dolu değil.Amway markasının en çok satan ağız bakım ürünlerinden olan Amway diş macunu makalemizi de okumak isteyebilirsiniz.

16 Yorumlar

  1. Sigara içenler için bence çok iyi.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar tatli bir sey yaa o😍😍

    YanıtlaSil
  3. En çanta da sigara taşımak kadar kolay olmalı ağız spreyi taşımak. Teşekkürler tanıtım için.

    YanıtlaSil
  4. Uzun yıllar önce kullanmıştım Amway ürünlerini sonra kullanmadım, yeniden denemek lazım yeni ürünleri :)

    YanıtlaSil
  5. Sigaradan sonra bir fıs sıkmak için ideal sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. organik olması iyiymiş.. 🙂 10 yıldır mı 15 yıldır mı kullanıyosunuz,2014'te yayınlamışsınız bu yazıyı..😊 kore sayfanızı silmenize üzüldüm,ben de trt,de ışığın prensesi diye kore dizisini izliyodum ama trt gine yapacağını yaptı,saatini değiştirdi,artık izlemiyorum trt'yi..🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında tam vaktini hatırlıyamıyorum çok uzun zaman oldu:))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Her kadının çantasında bulunması gerekiyor ağız spreyi.

      Sil
  8. Fıs fıs ismail geldi aklıma evet özellikle sigara içen sarımsağı soğanı bol yiyipte kendin başka insan yokmuş gibi davrananlar için çok faydalı teşekkür ederiz bilgilendirmeler için

    YanıtlaSil