Blog nasıl takip edilir:
Selamlar bu yazımı özellikle blogumu instagramdan takip etmek isteyen arkadaşlar için yazıyorum.Öncelikle Blog nasıl takip edilir,Blog nedir,Blogları neden takip etmeliyiz,instagramdan blog nasıl takip edilir,blog yazarlarının amacı nedir? gibi sorulara cevap aramak istiyorum.

Blog nedir?Blog normal vatandaşların kendilerine özel web siteleridir.Bir çeşit günlük diyebiliriz.Blog sayfası açmak son derece kolay herhangi bir teknik bilgiye ihtiyaç yoktur.Her insanın bir hobisi vardır,bazısı kitap okur bazısı spor yapar bazısı da kendine blog açarak yazılar yazar.Hiç birimiz profesyonel değiliz sıradan sizin gibi insanlarız.Kozmetik,makyaj,kitap,şiir blogları açarız ve aslında bu alanlarda herhangi bir diplomamız ya da eğitimimiz yoktur sadece sevdiğimiz bir alandır ve bu konularda yazı yazmayı severiz.

Bir kere blog açıp yazı yazmaya başladığınızda ufak ufak okunmaya başlarsınız.Ve insanlar sizi takip etmeye başlar işte bu noktadan sonra artık blogunuzu geliştirmek sizin için bir tutku halini alır.Sebebi yok sadece hobi alanımız belki sizin için anlamsız fakat bu işe gönül koymuş insanlar blogları büyüdükçe,tanındıkça müthiş bir haz alırlar bu durumdan.

Blogları neden takip etmeliyiz:Çünkü biz devamlı yazılar yazıyoruz ve okununca çok mutlu oluyoruz.Blog okumayı çok seven insanlar var.Mesela yurt dışında yaşayan bir arkadaşın blogundaki her yazıyı büyük hevesle okudum ben.Takipçi sayısı çok az fakat o kadar güzel örneklerle oradaki yaşamını anlatıyor ki hayatına misafir olmaktan çok mutlu oluyorum ve okunduğunu bilsin mutlu olsun diye onu takip ediyor zaman zaman yorum yapıyorum.Bu ona yazma şevki verecek biliyorum en önemlisi de tanımadığım bir insanı mutlu ediyorum.

Senin blogunu neden takip etmeliyim:Çünkü blogum benim için çok özel bir kaçış noktası hayatımı bu blogda saklıyorum.6 yıldır her zor anımda kaçıp sığındığım çok özel bir dünya burası.Zaman zaman 2018 DİLEK LİSTEM diyerek hayallerimi anlatırım,BİR ATAŞ VER diyerek hayal kırıklıklarımı,BUNLARIN HEPSİ BENİ İLGİLENDİRİR diyerek öfkemi,GENÇLİK HATALARIM diyerek yaptığım yanlışları,MUTLU MUSUNUZ diyerek üzüntümü,İDİL BAŞARA RÖPORTAJI diyerek yazarlarla yaptığım röportajları,SEVGİLİLER GÜNÜ KOMBİNİ diyerek beğendiğim kıyafetleri,alışverişlerimi,yaptığım yemekleri,anılarımı,kullandığım ürünleri sevip sevmediğimi,hayatımla ilgili her detayı anlatırım blogumda.(Yazıları merak ederseniz üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz.)

Beni takip eder,yazılarıma yorum yaparsanız şimdiye kadar yazdığım 800 yazıya daha yenilerini ekleyebilmem için bana güç verirsiniz.

Blogunu takip etmek istiyorum mailimi ve şifremi istiyor bu tehlikeli mi?Hayır kesinlikle değil,oturum açmak için o bilgileri istiyor ve ben sadece sizin adınızı takipçilerim arasında görebiliyorum.Yani şifreniz falan bize ulaşmıyor içiniz rahat etsin.350 blogu takip ediyorum ve bir sürü kişide bizi takip ediyor bilgileriniz bize görünmüyor sadece adınızı görebiliyoruz lütfen korkmayın.Yani sizin mailllerinize girip bilgilerinizi çalmak ya da üye oldunuz diye kredi kartınızdan falan para kesilmesi gibi bir şey yok.Olan sadece takipçilerimiz arasında adınızın görünmesi sitenin büyümesi durum bu.

Peki nasıl blog takip edilir özellikle instagramdan takip etmek isteyenler için açıklıyorum.Öncelikle instagramda profilime girmeniz gerekiyor.

Oradaki linki gördünüz mü?Erkekler lütfen takip etmesin yazısının hemen altındaki linki tıklamanız gerekiyor.Böylece bloguma yönlendirileceksiniz.
Blogumun mobil sürümü açılacak karşınıza buradan üye olmazsınız.Bu yüzden sayfanın en altına inin.
Altlara geldiğinizde Ana sayfa yazısının hemen altında Web sürümünü görüntüle yazıyor ona tıklarsanız blogu bilgisayarda göründüğü gibi göreceksiniz.
Evet bu şekilde bir sayfa çıkacak karşınıza şimdi sağ alt taraftaki mavi işareti görüyor musunuz İzle yazıyor orada yakınlaştıralım orayı.
İzleyicilerim ve altında mavi izle butonu var oraya tıklayacağız.
Oraya tıkladığınızda bu şekilde bir sayfa açılacak.E-posta nızı yazmanız gerekiyor herhangi bir size ait mail olabilir.Bazen burada Google,Yahoo,Twitter  gibi oturum açmayı hangisiyle istersiniz gibi bir şey çıkabiliyor hangi hesabınız varsa ona tıklayıp kullanıcı adınızı girebilirsiniz.
Evet mailimi yazdım ve ileriye bastım.
Şimdi girdiğiniz mailin şifresini yazarak oturum açmanız gerekiyor.Ben veya bir başka blogger arkadaş asla şifrenizi falan göremiyoruz hatta mailinizi bile göremiyoruz hangi adla maili açmışsanız o adı görüyoruz bir tek.
Böyle bir sayfa açılacak oradaki turuncu düğmede İzle yazıyor yakınlaştıralım.
Şimdi o İzle ye basıyoruz.
Ve işte oldu takip etmekten vazgeç yazısını görünce takip ediyorsunuz artık demektir.İsterseniz hemen altındaki Çevrelere ekle ye basarak oradan da takip edebilir yazılarımı okuyabilirsiniz.
Biliyorsunuz instagramda bol bol çekiliş yapıyorum eğer çekiliş için beni takibe aldıysanız bu kısmın ekran resmini çekip bana dm den ulaştırın ki ek haklarınızı verebileyim.

Blog nasıl takip edilir,Blog nedir,Blogları neden takip etmeliyiz,instagramdan blog nasıl takip edilir,blog yazarlarının amacı nedir?Bu konularda sizleri bilgilendirmeye çalıştım.Takip ederseniz beni çok mutlu edersiniz sevgiler...

74 Yorumlar

  1. İlk defa bir blogu neden izlemek gerektiğine dair içten yazı. Dilerim okuyucularımız artsına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım takipçilerimin akıllarındaki soruları açıklamak istedim sadece

      Sil
  2. çok detaylı ve faydalı bir yazı olmuş tatlım, kalemine sağlık. Hiç aklıma gelmemişti şifre istendiği için takip etmeyenler de varmış sanırım, onlar için de aydınlatıcı bilgiler vermişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim insanlarin aklinda suphe kalmasin istedim haklilar oyle cok kotu olaylar oluyorki insanlar her seye temkinli yaklaşıyor artik

      Sil
  3. Açıklayıcı,faydalı bir yazı olmuş. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Açıklayıcı olmuş canım eline sağlık umarım bol okuyucusu olur :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel açıklayıcı olmuş, takip konusunda sorun yaşayanların kafasında artık soru işareti kalmayacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir sikinti olmadigini anlatmak istedim cunku bu tur sorular aldim

      Sil
  6. ingstarmdan bloggeri takip etmek,🤔 demek böle özellikte varmış,yeni öğrendim..😀 email ve şifre isteyen bu tür işlemlerde email ve şifrelerin verilmesindeki sakıncalar daha çok güvenilir olmayan sitelerden kaynaklanıyor,bir de karşı tarafın ne kadar güvenli olduğu konusunda endişeler olabiliyor..ayrıca kullanıcıların bilgisayarlarındaki virüslerde ayrı bir mesele..🙂 bu gibi nedenlerle email ile yorum ve üyelik isteyen sitelere pek yorum yapmıyor ve üye olmuyorum..ingstram pek kullanmadığım için bu konuda bişey diyemicem ama ihtiyacı olanlar için çok güzel bir anlatım olmuş,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglarda hic bir sikinti yok yoksa bu kadar takipcisi olabilirmiydi bloglarin sanada bol takipciler dilerim daha yolun basindasin💖

      Sil
    2. Bol takipçileriniz olsun 😊

      Sil
  7. ingstarmdan bloggeri takip etmek,🤔 demek böle özellikte varmış,yeni öğrendim..😀 email ve şifre isteyen bu tür işlemlerde email ve şifrelerin verilmesindeki sakıncalar daha çok güvenilir olmayan sitelerden kaynaklanıyor,bir de karşı tarafın ne kadar güvenli olduğu konusunda endişeler olabiliyor..ayrıca kullanıcıların bilgisayarlarındaki virüslerde ayrı bir mesele..🙂 bu gibi nedenlerle email ile yorum ve üyelik isteyen sitelere pek yorum yapmıyor ve üye olmuyorum..ingstram pek kullanmadığım için bu konuda bişey diyemicem ama ihtiyacı olanlar için çok güzel bir anlatım olmuş,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
  8. Umarım boool takipçilerin olsun ve bu güzel yazıların çok daha fazla kişi tarafından okunur. Ben senin yazılarını okumayı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  9. ne güzel açıklamışsın canım teşekkürler :) bol takipçiler dilerim

    YanıtlaSil
  10. Ben bunu 3 yıldır kimseye anlatamadım :( Umarım çok kişiye ulaşır ve takip ederler. Daha blog nedir onu bilmeyen var. Aaaa senin siten varmış diyorlar görünce :( Üzülüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende yazmıştın sanırım böyle bir makale hatırlar gibiyim canım inşallah insanların kafalarındaki sorulara cevap olmuştur.

      Sil
  11. Faydalı bir yazı olmuş canım.Emeğine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  12. Çok faydalı bir yazı olmuş teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  13. O kadar güzel bir yayın olmuş ki canım tebrik ediyorum seni kalemine sağlık <3

    YanıtlaSil
  14. Ablacığım neden blog takibi önemli sorusunu şahane cevaplamışsın :) Bol okuyucun, gerçek takipçin olsun ablam :))

    YanıtlaSil
  15. Güzel bilgilendirici bir yazı olmuş.Emeğinize sağlık.Takibe aldım sizi.Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  16. Bu arada uçan kelebeğiniz de çok hoş olmuş 😊

    YanıtlaSil
  17. Blog takip etmek gerçektende çok yararlı. Hatta bilinen gazetelerin köşe yazarlarından çok daha fazla şey öğretiyor. Blog takip etmek için Blog Worldü tavsiye ederim. Birçok blogu facebook akışında gibi takip edebilirsiniz @bw

    YanıtlaSil
  18. emek verilmis bir yazi bilgilendirme harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlar blog takibine daha önem vermeli umarım durumu güzel ifade edebilmişimdir

      Sil
  19. çok açıklayıcı bir yazı teşekkürler 😊 👍

    YanıtlaSil
  20. Çok faydalı olmuş 👍

    YanıtlaSil
  21. Cok guzel anlatmışsınız sağolun ♥ n_ozkurt

    YanıtlaSil
  22. Yanıtlar
    1. Bloguma gösterdiğiniz ilgi için teşekkürler

      Sil
  23. Bol takipciler eline emegine saglik basinda okuyup sonu gelmeden kapattigim yazılardan olmadi 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunmak benim için çok önemli blogların değeri artık keşfedilmeli

      Sil
  24. Çok faydalı olmuş 👍

    YanıtlaSil
  25. Çoğu insan beceremiyor aydınlatma için teşekkürler yararlı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bazen beceremiyor bazen gerek duymuyorlar fakat biz bloggerlar için çok önemli bir konu

      Sil
  26. Çok haklısınız 😍

    YanıtlaSil
  27. Blog takibi yapayanlar için öğretici bir yazı olmuş.Emeklerine sağlık.@smk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin beğenmen benim için çok önemli canım

      Sil
  28. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  29. Bol şans 🍀 💕🙏🏻😘

    YanıtlaSil
  30. Sayfanızı yeni keşfettim ve çok hoşuma gitti hemen takibe alıyorum :)

    YanıtlaSil
  31. Açıklayıcı ve yardımcı olacak bir yazı olmuş
    İnstagram : serife6523

    YanıtlaSil
  32. Güzel yazılarınız ben beğendim
    Instagram:kubraates61

    YanıtlaSil
  33. Yazılarınızı beğendim gerçekten
    Instagram : kubraates61

    YanıtlaSil
  34. 2 kere okudum çok güzel yazmışsın ablam 💜💛

    YanıtlaSil
  35. Ben de blog yazısı yazıyorum ve yeni açtım inşallah güzel şekilde insanlara biraz da olsa faydam olur

    YanıtlaSil
  36. Çok teşekkürler uzun zamandır küçük bir blog yazıyorum ama 1 takipçim vardı. Meğer gadget'ı eklememişim. Çok da güzel anlatılmış çok çok teşekkürler.

    YanıtlaSil