Merhabalar uzun bir tatile çıkmamdan dolayı zaman bulupta blogumla ilgilenemedim.Yaz tatilim hala devam etmekte ve bu tatilin ilk gününde harika bir etkinliğe katıldım.Bricitle Yaza Merhaba Etkinliği benim için çok çok özel çünkü büyük şehirlerde yaşamadığımdan dolayı davet edildiğim hiç bir etkinliğe gitme şansım olmamıştı.Yıllardır sevgili Bricitin düzenlediği muhteşem etkinlikleri uzaktan izler ve iç geçirirdim.Sonunda beni bir etkinliğine davet etti ve ben o sıralarda İstanbul da olacağım için sevinerek kabul ettim.

Etkinliğimiz  öncelikle İstanbul Akvaryum gezisiyle başladı.Sevgili Yasemin buluşmamıza çocuklarımızı da davet ettiği için bu gezi son derece eğlenceli geçti.Dünyanın en büyük tematik akvaryumununun 17.000 kişilik nüfusuyla tanışmak çok heyecan vericiydi.

Karadenizden  Pasifiğe tam on yedi coğrafi temalı bir rotayla farklı özellikleri bulunan deniz canlılarını doğal ortamlarında gözlemledik.
Zaman zaman batık gemileri gezdik zaman zaman Amazon ormanlarını çocuklarımız için çok zevkli bir gezi oldu.

Aqua Florya Alışveriş Merkezinin içinde yer alan akvaryum haftanın yedi günü saat 10:00-22:00 arası açık mutlaka çocuklarınızla gezmelisiniz.İşte gezimizden bir kaç resim:

Akvaryum gezimizden sonra etkinliğimize ev sahipliği yapan Florya nın ilk ve tek 5 yıldızlı oteli olan Crowne Plaza İstanbul Florya Otel e geçtik.Aqua Florya Alışveriş Merkezinin hemen yanında yer alan otelimiz doğa ve deniz ile iç içe olmak isteyen yerli ve yabancı turistler için harika bir seçenek.


Son derece ilgili çalışanları ve bizler için özel olarak hazırlamış oldukları enfes yiyecekleri yedikten sonra eğlenceli sohbetler eşliğinde buluşmamız devam etti.




Bu arada tabii ki sponsor firmalarımızın bizler için hazırlamış olduğu mükemmel paketleri incelemeden duramadık.

Özellikle masamızın üzerinde bulunan kozmetik malzemelerini incelemeden kendimizi alamadık.

Tabii ki bol bol resim çekmeyi de ihmal etmedik.


Bu etkinliğin yıldızı kesinlikle Hunca ürünleri oldu.50 senelik bir Türk kozmetik markasının yepyeni ürünleriyle bizi tanıştıran sevgili Dilek Hanım a çok teşekkür ederim.

Ayrıca Nesibe hanım sayesinde  Minval yayınları nı daha yakından tanımak fırsatını bulduk.
Bu güzel etkinlik için sevgili Yasemine teşekkür ediyorum.Bir çok blogger arkadaşımı yakından tanımak fırsatını bana sunduğu için çok mutlu oldum.Her dakikası son derece eğlenceliydi.Bricitle Yaza Merhaba Etkinliği ile ilgili resimlerle sizleri baş başa bırakıyorum.Sevgiler...






16 Yorumlar

  1. Ayy ne güzel bir etkinlik olmuş, kızına ve sana da koca bir maşallah :))

    YanıtlaSil
  2. Seni farklı şehirde etkinliklerde görmek ne hoş. Ankara günlerini de bilelim, lazım olur ;)
    Öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir gün harika bir etkinlikti tanismis olduğumuza çok sevindim bende

    YanıtlaSil
  4. bence çok güzel bir gün oldu tanıştığımıza da çok sevindim sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  5. Canım iyiki geldin ayağına sağlık çok guzel bir gündü 😍😘

    YanıtlaSil
  6. Güzel, keyifli bir etkinlik olmuş anlaşılan.:)

    YanıtlaSil
  7. Seni tanımak ve böyle keyifli bir etkinlikte bir arada olmak güzeldi tatlım.
    Sevgilerimi bıraktım 💗

    YanıtlaSil
  8. ne mutlu size güzel bir etkinlik olmuş,darısı Bursa'nın başına diyelim....

    YanıtlaSil
  9. keyifli bir etkinlik olmuş tatlım :)

    YanıtlaSil
  10. Kelebeğimm ne güzel görünüyorsunuz, etkinlik gününde story'den de takip etmiştim şahane bir organizasyon olmuştu gerçekten :)) İyi tatiller kelebeğim <3 :)

    YanıtlaSil
  11. Keyifli etkinlikler size :D

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir etkinlik olmuşKızın da çok tatlı

    YanıtlaSil
  13. Etkinliğin yerine bayıldım. Keşke İzmir'de de olsa

    YanıtlaSil
  14. Cok güzel bir etkinik olmuş :) Takı,pteym bu arada bende sayfama beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil