Selamlar sevgili Yasemin in düzenlediği Bricitle Yaza Merhaba etkinliği hakkındaki yazımdan sonra şimdi de katılan sponsorlar hakkında bilgi vermek istiyorum.
Öncelikle masalarımızda bulunan enfes Krispy Kreme Doughtnuts larını zaten çok severim.Güzel bir sürpriz oldu.
Toplu olarak sponsorlarımız oldukça dikkat çekiciydi.
Sizce de masalarımız çok zevkli hazırlanmamış mı?
Küçük detaylara bayıldık.


Dermokil Kozmetik daha önce hiç kullanmadığım ürünleriyle dikkatimi çekti özellikle duş jelinin kokusu çok hoş el kremi,diş macunu,maske de merakla denenecekler arasına girdi.
Çok becerikli olmasam da Dr.Oetker ürünleri ile harika tatlar ortaya çıkarmak çok kolay.Kekburger'i kızım mutlaka istiyor.
Bargello parfüm ve body mist kullanılmaya başlandı bile.Parfümün kokusuna gerçekten bayıldım.
Doğadan çaylarını her zaman güvenle kullanıyorum zaten.Artık bu güzel kupadan içeceğim.
Minval yayınları nın bizler için seçmiş olduğu kitabı okumaya başladım bile.
Essence harika bir set ile katıldı etkinliğimize.
Trend bende şık kıyafetlerle etkinliğimizdeydi.Bana güzel bir kot pantalon hediye edildi.
Uber Türkiye nin göndermiş olduğu çiller için etkili kremi kullandım ve nemlendirmesine bayıldım.Güneş kremi ve kolonya da yolladıkları diğer güzel ürünlerdi.
Bioblas Türkiye şampuanıyla etkinliğimize katıldı.
Schwarzkopfturkiye şampuan ve saç bakım yağıyla oldukça dikkatimi çekti.
Maia Kozmetik daha önce duymadığım bir markaydı maskesini en kısa sürede deneyeceğim.
Hunca Life etkinliğimizin yıldızıydı sevgili Dilek Hanıma yepyeni ürünleri bizle tanıştırdığı için teşekkür ediyorum.20 parçadan oluşan mükemmel bir set gerçekten.




Her gün bir ürünü deniyorum.Yakında yazıları gelecek.
Yvesrocher Turkiye daha öncede severek kullandığım şampuanlarıyla etkinliğimize sponsor oldu.
Karakter Dükkanı çocuklarımızın seçtiği oyuncakları bizlere göndererek kızımı çok mutlu etti.
İstanbul Akvaryum gezimizin sonunda bize güzel hediyelerle veda etti.
Vissmate Türkiye ürünlerini zaten çok severim.Cam Silini ilk kez deneyeceğim.
Yayla farklı bulgur çeşitlerini göndererek deneme imkanı verdi.
Teo's Farm ilk kez duyduğum bir marka bakalım hakkında neler düşüneceğim.
Highgenic daha önce sadece bir kere kullandığım bir marka.Çok övüldüğü için zaten bazı ürünlerini denemek istiyordum.
Omo her zaman severek kullandığım bir marka.Güzel ürünü için teşekkür ediyorum.

Bricitle Yaza Merhaba Etkinliği Sponsor Firmaları bu şekildeydi.Çok teşekkür ediyorum her birine.Sevgiler...

16 Yorumlar

  1. Çok hoş bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. En çok donut'lara bayıldım desem:)
    Tüm hediyeleri güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. En çok Barbie yi ve mutfağını sevdimm :)) Hepsi çok güzel, yazılarınızı bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel canım guzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım ben de yazımı nihayet bugün yazabildim .-))

    YanıtlaSil
  6. Mutlu günlerde kullanmanı dilerim seni tanımak keyifti.

    YanıtlaSil
  7. İyi günlerde kullan canım 😍😘

    YanıtlaSil
  8. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsine bayıldım. Umarım etkinliklerde karşılaşırız.muckx

    YanıtlaSil
  10. Hepsi Harika güzel günlerde kullan 😍

    YanıtlaSil
  11. Dermokil kremini severek kullanıyorum. Duş jelini, indirimde gördüm. Kokusu harika, nemlendirme kısmında "hanımeli" olan biraz daha çalışmalı. Belki sana, son denediğim ürünlerle ilgili misafir yazar olarak konuk olabilirim. Tabi sen de istersen. İyi bayramlar. 😇🙋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dus jeli mukemmel kokuyor hakikaten:))

      Sil
    2. Ve konuk yazarim olursan sevincten aglarim

      Sil
    3. Ve konuk yazarim olursan sevincten aglarim

      Sil
    4. Dus jeli mukemmel kokuyor hakikaten:))

      Sil