-->

adsense

4 Ocak 2017 Çarşamba

THE BALM- BAHAMA MAMA BRONZER

Selamlar bir çekilişte bu ürün bana çıkınca gerçekten çok sevinmiştim.The Balm ürünleri zaten ambalajlarıyla bütün bayanların gözdesi.Ve Bahama Mama'da çok tercih edilen hakkında çok yazı yazılan ürünlerden biri.Bugünde benden dinleyin istedim ürünü.

Karton cici ambalajını zaten bilmeyen yoktur.Aslında ilk başlarda cildimde kirli,çamurumsu bir görüntü oluşturacak diye korktum fakat hiçte böyle bir problemle karşılaşmadım.Turunculuk barındırmayan çok güzel bir kahve renge sahip ürün simsiz,oldukça mat yapıda ve ben kontür uygulamalarımda kullanıyorum.Koyu tenli bayanlar allık olarak da uygulayabilir fakat bana çok koyu gelir.Bu arada buğday tenli olduğumu söylemeliyim.
Çok hafif olarak ürünü alıp uyguluyorum,elinizin ayarı tutmazsa oldukça koyu gelebilir.Ürün son derece uzun süre kullanılabiliyor,çabuk bitmiyor.Aylardır her makyajımda kullanıyorum ve çukurlaşmadı dahi.Gün boyu kalıcı olmasını da çok seviyorum.
Özellikle burun konturünde ve yüz şeklimi belirginleştirmek için bazen de kaşlarımı doldurmak için kullandığım ürün diğer ürünlerin yerini çoktan aldı.Dağıtılması kolay,istenirse far olarak bile kullanılabilecek pratik kullanışlı bir ürün.Ancak fiyatı şu an ne kadar bilemiyorum ama ancak indirim döneminde alınmasını tavsiye ediyorum.Sevgiler...

OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Turunculuk barındırmaması,mat,simsiz yapısı,ambalajı,kolay sürümü,dağıtılması,uzun süre kullanılması.

OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Fiyatı pahalı,beyaz ve nemsiz ciltlerde çamurumsu görüntü oluşturabilir.

28 yorum:

  1. Olumsuz özelliklerini de belirtmeniz iyi olmuş.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. ben balmın her tür ürününü seve seve ve zevkle kullanıyorum çok hoş bir ürün bahama mama da :)

    YanıtlaSil
  3. bu allık ise bana renk olarak uymasa da hot mamayı tek gecerim... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontür yapmak için güzel bir ürün hot mama bir harika:))

      Sil
  4. Balm ürünlerini çok seviyorum. :) Bahama Mama'yı da bir heves almıştım ama benim çok beyaz tenimde açıkçası sakal efekti yarattı :D Buğday tenlilerde gerçekten muazzam duruyor. Güle güle kullan, sevgilerimle... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beyaz tenliler pek kullanmıyor

      Sil
  5. En sevdiğim bronzerlardan, güle güle kullan tatlım ;)

    YanıtlaSil
  6. blog keşif etkinliği sayesinde sayfanıza ulaştım..
    Takipteyim..
    bende beklerim...

    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Kullandığım ürün bitmek üzereydi,güzel bir tavsiye oldu bana...

    YanıtlaSil
  8. Ben beyaz tenliyim 😕bana hiç yakışmıyor kirli gibi duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudurbeyaz tenliler memnun değil

      Sil
  9. Sanirim bunu almayan tek ben kaldim :)

    YanıtlaSil
  10. önceleri çok sevmiştim ama şimdi koyu geliyor sanırım birine vereceğim en sonunda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet bende daha iyisini buldum gibi aslında:))

      Sil
  11. Çok seviyorum ben de bunu çok doğal duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hafif kullanılırsa evet güzel duruyor:))

      Sil
  12. Güzel ürün... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan canım, şansımız daim olsun :)

    YanıtlaSil
  14. Bu ürünü ben hala almadım cok fazla kontür yapmıyorum zaten :) teşekkürler

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.