-->

adsense

27 Mart 2015 Cuma

The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

Selamlar bugün size çok sevdiğim arkadaşım BURALI OLMAYANLAR 'ın etkinliğimiz sırasında bana göndermiş olduğu aydınlatıcıdan bahsedeceğim.Zaten hepiniz biliyorsunuz artık efsane olmuş bir aydınlatıcı kendileri ama bir de benden dinlemek istemezmiydiniz?
Efendim ambalajı son derece şık ve sağlam ürün kocaman 8,5 gram kullan kullan bitmiyor.The Balm markası ürün ambalajlarında pin-up kızlarını kullanmaya devam ettikçe bizi kendine hayran bırakıyor.Bu aydınlatıcı çok güçlü yüzünüzün istediğiniz bölgesine son derece az uyguluyorsunuz.Fazla uygularsanız parıl parıl parlayabilirsiniz.Mary-Lou şampanya rengi mükemmmel bir parlatıcı.İçinde minik simler var.Far olarak da kullanabilirsiniz.Ben ırmızı ruj süreceğim zamanlarda far olarak bu aydınlatıcıyı tercih ediyorum.Ben elmacık kemiklerimin ,burnumun ve çenemin üzerine uyguluyorum ürünü.Setting brush ile uygulamayı daha çok yeğliyorum ama siz elinizle bile sürebilirsiniz.Son derece ince bir yapısı var.Fiyatı indirim zamanlarında daha uygun oluyor zaten kullan kullan bitmez bir ürün.Bence The Balm markasının en başarılı ürünü eğer çok esmer değilseniz  mutlaka bir tane edinmelisiniz.İçeriği aşağıdaki gibi:
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Bereketi,ambalajı,performansı,kalitesi,başarısı,indirim zamanlarındaki fiyatı
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Fazla sürülmemeli yoksa parıldarsınız.

6 yorum:

  1. Ürün ambalajları çok sevimli, al beni al beni diye bağırıyor resmen. Çok merak ettiğim bir ürün, en kısa zaman da alıcağım bakalım cildime yakışacak mı bu aydınlık :)

    YanıtlaSil
  2. Selam,seni bir yazımda etiketledim.Katılmak istersen beklerim:)

    http://makyajveotesi.blogspot.com.tr/2015/03/ilk-tag-im-favori-urunler.html

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tatlım, beğenmene çok sevindim :)) Ben de cindy lou ile aşk yaşıyorum ama dayanamayıp mary'i de alabilirim her an :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bir tanem sen olmasan deneyemeyecektim bence almalısın mutlaka:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.