-->

adsense

8 Mayıs 2013 Çarşamba

YVES ROCHER GENÇLİK İKSİRİ 7.9

Selam çok sevdiğim bir serum olan gençlik iksirini inceleyeceğim bugün.Bu serumun yapısı jelle krem arasında bir şey.Günlük kreminizin etkisini iki katına çıkarıyor.Cilt tarafından kolayca emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor.Çizgilerinizi oldukça yumuşatıyor,yüzünüze canlılık geliyor ayrıca cilt renginizi de oldukça açıyor bence.Sabah ve akşam sadece bir damla olmak üzere iki kere sürmek gerekiyor.Gündüz ve gece cildinizi temizledikten sonra ürünü uyguluyorsunuz ve daha sonra kremlerinizi sürüyorsunuz.
Paraben içermiyor ve bitkisel içeriği şu şekilde:Elma özü,Afloya yaprağı,Akasya reçinesi,Yeşil pirinç,Aloe vera,Tara çekirdeği,Pancar
Krem çok akışkan değil ilk aldığımda acaba bozulmuşmu dedim sonra alan bir başka arkadaşıma sorunca onunkisininde katı kıvamda olduğunu öğrendim.İyice çalkalayınca biraz sıvılaşıyor ama bence ambalajı kavanoz şeklinde olsaydı çok daha kullanışlı olurdu çünkü bitmesine yakın damlalıkla çok zor alınacağa benziyor.Hafif çiçeksi bir kokusu var.Fiyatı 89.90 lira.Ve içeriği şöyle:
Yaşlanma karşıtı bu serum kırışıkları azaltır,cildi arındırır,sıkılaştırır,aydınlatır,canlandırır,korur,yatıştırır özelliklere sahip.Yıl içerisinde bir kaç kez 1 ay boyunca kullanılması öneriliyor.Ben bu ürünü sevdim cildimi gençleştirdiğini ve aydınlattığını hissediyorum.Yves Rocher sitesinden bilgi edinmek isterseniz buradan Sevgiler..


7 yorum:

  1. bir merak ettiğim ürün de bu:) sanırım bitirmişsinizdir, yorumunuzu bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirdim yılda iki üç kez kullanılması tavsiye ediliyor ben ilkini bitirdim önümüzdeki ay doğum günüm 1 alınca 1 bedava kampanyasını bekliyorum gene alacağım.Bu yorumda yazdığım gibi renk açıyor ve kırışıklıklara iyi geliyor tavsiye ederim:))

      Sil
  2. aa doğumgününde öyle mi, o zaman yaşadım 30 ekim doğumgünüm bekleyeyim:) aynı ürün mü bedava, farklı ürünler oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama önce üye olmanız gerekiyor hemen bir yves rocher mağazasına gidip üyelik yaptırın netten yapılıyormu bilmiyorum isterseniz resmi sayfalarına girip bir bakın doğum gününüz olduğu ay size özel bir hediye veriyorlar üyelik kartınızı gösterdiğinizde bu yıl duş jeli yada roll on veriyorlarmış.Ve 2 ürün alıp 2 ürün bedavaya alabiliyorsunuz doğum gününüzün olduğu ayda ayrıca puanlarınız kartınızda birikiyor ve onlarla da bedava ürün alıyorsunuz.Birde 2. defa alışveriş yaptığınızda gene bedava bir ürün veriyorlar bana en güzel ürünlerinden olan göz temizleme suyu vermişlerdi.Siz sayfalarına bir bakın isterseniz:))

      Sil
  3. üyeliğim var, kart çıkarmışlardı geçen gittiğimde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo süper o zaman doğum gününüz kutlu olsun:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.