-->

adsense

18 Ocak 2013 Cuma

Maybelline BB Krem




 Selam BB krem nedir?yazısından sonra işte yeni kullanmaya başladığım bir BB krem.Daha önce Garnier BB krem almıştım kapatıcılığını çok beğenmiştim ama 2 gün ard arda kullandığımda cildimde sivilcelenme yapıyordu ve ben orta rengini almıştım buğday tenli olmama rağman çok koyu gelmişti bana bende onu kuru bir cilde sahip bir arkadaşıma verdim.Sonra Garnier karma ve yağlı ciltlere sahip yeni bir ürün çıkardı çok sevindim bunun kesinlikle açık tonunu almalıyım dedim gittim kaç mağaza gezdimse yok kalmamış sadece koyu rengi vardı.Bende Maybelline'in BB kremini deniyeyim dedim light rengini aldım sonra ya çokmu açık olur dedim ama tenimle uyum sağladı.Ben yüzümün mümkün olduğunda beyaz görünmesini seviyorum.Sürdükten bir süre sonra tenle bütünleşiyor Maybelline BB krem bu yüzden sevdim.Ama banamı öyle geldi bilmiyorum sanki bir hafif turunculuk veriyor cilde.Ambalajı 30 ml küçük olması benim için iyi çünkü ben sadece acil dışarı çıkışlarımda, hafta sonları yada yazın kullanıyorum BB kremleri. Çok büyük olan kremler kullan kullan bitmiyor.Fiyatı 20 lira çok da pahalı değil.Nemlendiricinin üzerine kullandım ben ve sürümü çok hoş kadife gibi.Cilde canlılık verdiği doğru ama kapatıcılığı az neyseki benim cildimde güneş lekesi falan yok.8 özellik içeriyor ürün çoğu BB kreme göre daha fazla bunlar neler mi?
1-Doğal ışıltı kazandırır-Doğru
2-Cilt tonuna uyum sağlar-Doğru yaklaşık 15 dakika sonra ciltle bütünleşiyor.
3-SPF30 ile UV ışınlarına karşı korur-Buda çok güzel ve gerekli
4-Gün boyu nemlendirir-Gün boyu olmasada güzel
5-Cilt kusurlarını kapatır-Tam olarak değil
6-Yağ içermez-Doğru ama gene de bir kaç saat sonra burnumun üzerinde biraz yağlanma oldu.
7-Gözle görülür pürüzsüzlük sağlar-Kısmen doğru
8-Taze bir görünüm sağlar-Doğru
Üürün temiz bir cilde ince bir tabaka halinde uygulanıyor kapatıcılığını yetersiz bulursanız bir kat daha sürebiliyorsunuz.Dört farklı renk seçeneği var.Buğday tenliyseniz light tonu rahatlıkla kullanabilirsiniz bence.Yapısı oldukça sıvı uygularken ağırlık yapmıyor ve rahat uygulanıyor ben en çok sürümünü sevdim sanki kadife bir bezle ovuyormuşsunuz yüzünüzü gibi.Dün dışarı çıkarken bu ürünü sürdüm ve üstüne makyaj uyguladım.Beğendim ben ama şu Garnierin karma ciltler için olan açık renginide denemezsem rahat etmiyeceğim galiba.Sevgiler..

10 yorum:

  1. Bende merak ediyordum bu bb krem nedir diye, pratik bir kullanımı var gibi...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle bir denemelisin bence teşekkürler.

      Sil
  2. Canım eğer alabiliyorsan mutlaka uzak doğu markalarınınkileri bir dene kesinlikle hem bunlardan daha ucuzlar hem de çok daha iyiler. Benim elimde bir kaç tane var. Daha hepsini blogda tanıtamadım ama kesinlikle çok iyiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet blog satışlarından falan buldummu almayı düşünüyorum teşekkürler fikrin için:))

      Sil
  3. Merhabalar

    Bende BB krem nedir ne değildir diye merak ediyordum..Çok iyi oldu bu yazı..Tşk ederim..Takipteyim.
    Bloguma da beklerim..

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. 14 yaşındayım mezuniyet için bir bb cream bakıyorum cildim karma maybelline mi garnier mi önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence her ikisinden de deneyip öyle seçiminizi yapmalısınız.

      Sil
  5. Farmasi bb kremi kesinlikle öneririm ben çok memnun kalmıştım :) Takipteyim tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah hiç satan göremiyorumki hiç bir ürününü denemek nasip olmadı bende takipteyim:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.