-->

adsense

8 Aralık 2012 Cumartesi

Diadermine Temizleme Jeli

Yıllardır bir sürü farklı makyaj temizleyici kullandım nerdeyse yüzde 90 ı cildimi aşırı kuruttu hemen sonrasında nemlendirici sürme ihtiyacı hissettim en sonunda doğal sabunlara kafayı taktım ama onlarda fayda etmedi bu ürünü bulunsun diye uygun fiyatlı olduğu için marketten almıştım fiyatı 8.75
sabunlardan umudu kesince bir deniyeyim dedim ve hayran kaldım gerçekten fiyatının çok üstünde bir performansa sahip bir kere asla cildinizi kurutmuyor sanki kremliymiş gibi çok rahatsınız kokusu yoğun değil çok hafif bir kokusu var rahatsız etmiyor.önce ıslak yüze masaj yapark dağıtıyorsunuz sonra suyla yıkıyorsunuz ben 2 kere üstüste uyguluyorum ve çok yoğun göz makyajımdan hiç bir artık kalmıyor.Ürün normal ve yağlı ciltler için üretilmiş içinde Beyaz çay ve Ginseng özü var. Düzenli kullanımında sivilce ve siyah noktaların oluşumunu azaltıyor.Dermotolojik testleri yapılmış.150 ml lik ambalajında çok az kullanıldığı için uzun süre dayanıyor.Cildim karma olduğu için ben çok memnun kaldım.Bence denemekte fayda var.Hemen diadermine in bir gündüz kreminide aldım.Yazısını kullanınca yazacağım umarım ondanda memnun kalırım.


Resim Google görsellerden alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.