Yüz temizleyiciler

Diadermine Temizleme Jeli

Yıllardır bir sürü farklı makyaj temizleyici kullandım neredeyse yüzde 90 ı cildimi aşırı kuruttu hemen sonrasında nemlendirici sürme ihtiyacı hissettim en sonunda doğal sabunlara kafayı taktım ama onlarda fayda etmedi.Diadermine Temizleme Jelini bulunsun diye uygun fiyatlı olduğu için marketten almıştım,

Diadermine Temizleme jeli yorumları

Sabunlardan umudu kesince Diadermine Temizleme Jelini bir deneyeyim dedim ve hayran kaldım gerçekten fiyatının çok üstünde bir performansa sahip  asla cildinizi kurutmuyor sanki kremliymiş gibi çok rahatsınız.

Uygun fiyatlı yüz temizleyici

 Diadermine Temizleme Jelinin çok hafif bir kokusu var rahatsız etmiyor.Önce ıslak yüze masaj yaparak dağıtıyorsunuz sonra suyla yıkıyorsunuz ben iki kere üst üste uyguluyorum ve çok yoğun olan göz makyajımdan hiç bir kalıntı kalmıyor.

Diadermine Temizleme jeli özellikleri

Diadermine Temizleme Jeli normal ve yağlı ciltler için üretilmiş içinde Beyaz çay ve Ginseng özü var. Düzenli kullanımında sivilce ve siyah noktaların oluşumunu azaltıyor.Dermatolojik testleri yapılmış.150 ml lik ambalajında çok az kullanıldığı için uzun süre dayanıyor.Cildim karma olduğu için ben çok memnun kaldım.Bence uygun fiyatlı yüz temizleyici olan  Diadermine Temizleme Jelini denemekte fayda var.Garnier kırışıklık kremi makalemizi okumayı unutmayın.

10 Yorumlar

  1. Diadermine temizleme jelini hiç denemedim. Cilt temizliği pek makyaj yapmadam da çok önem verdiğim bir konu 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diadermine yüz temizleme jeli güzel bir ürün.

      Sil
  2. Diadermine yüz yıkama jeli kuru ciltliler için de iyi olur mu ki

    YanıtlaSil
  3. Bu markanın mavili olan yüz yıkama jelini kullanmıştım daha önce. Epey olduğu için adını hatırlayamadım ama memnun kaldığımı hatırlıyorum. Bunu da merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Bende böyle bir ürün tavsiyesi arıyordum. Deneyeceğim. ;)

    YanıtlaSil
  5. sevdiğim markaa şimdiden sevdim bunuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diadermine uygun fiyatı ve kalitesiyle benimde sevdiğim bir marka.

      Sil