Sevgili SHİVA güzel bir mim yapmış.Bende katılmak istedim.Onun mimini okumak için sizi ŞURADAN alayım.Hadi bakalım kelimelere nasıl cevaplar vereceğim görelim.

- Telefonun nerede?

Yanıbaşımda hem snap izliyor hem yazıyorum.

- Partnerin?

21 yıldır hep aynı kişi eşim:))

- Saçların?

Kendinden su dalgası gibi.

- Annen?

60 yaşında güzelliğine ve bakımına düşkün.Sporunu hiç ihmal etmeyen her görüşünde bana ne hale gelmişsin diyen.Her zaman gezen kendini hala 17 yaşında sanan.Ona hediye aldığımda ne bu koyu renk ben yaşlı mıyım pembe falan alsaydın diyen.Pek anlaşamadığımız çok havalı kadın:))

- Baban?

70 yaşında ve dünyanın en güzel kadınının annem olduğunu düşünen,zevk sahibi,gece hayatına düşkün,eğlenmeye bayılan,son derece çağdaş,bilmediği hiç bir konu olmayan,insanları hemen tanıyan,120 kilo olmasına rağmen çok şık giyinen,bütün hayatını annemi mutlu etmek için geçirmiş,hala aşık,şiirler yazan,sosyal medyayı son derece güzel kullanan(babamın yaklaşık 4000 takipçisi var)Benim bütün arkadaşlarımı takip eden (yeni bir sosyal ağa katıldığını arkadaşlarım sayesinde öğreniyorum.Baban beni takip etmiş diye mesaj atıyorlar:)),okey ve her türlü kart oyunu uzmanı(zaten emeklilerin en büyük derdi o olsun okeyde sen kazandın ben kazandım),beni her konuda destekleyen,asla yalnız bırakmayan,en büyük sığınağım,çınar ağacım,hayatımda gördüğüm en tuhaf ve en zeki insan:))Allah babalarımızı başımızdan eksik etmesin.

- En sevdiğin eşya?

Makyaj malzemelerim.Canım sıkıldığında gidip tek tek bakar,koklar ve rahatlarım.Bu arada bana ilk makyajımı da babam yapmıştı.Sanırım 17 yaşımdaydım.Çalıştığı yerdeki kızlardan görmüş nasıl yapıldığını gelip bana yapmıştı.Her şeyi merak eden babam örgü bile örmeyi bilir:))

- Son gece gördüğün rüya?

O kadar yorgun oluyorum ki rüya falan göremiyorum ama hatırladığım bir rüyayı anlatayım size sık sık görürüm.Uçuyormuşum ve beni kovalayan bir şeyler var.Daha hızlı uçarak kurtuluyorum onlardan.

- Hayalindeki araba?

Ay hiç anlamam,ilgimi çekmez,bu arada kullanmayı da bir türlü beceremedim ödüm kopuyor birine çarpacağım diye.

- İçinde bulunduğun oda?

Mutfaktayım,kahvem yanımda,kızım arkadaşlarıyla oynuyor,huzurluyum.

- Korkun?

Ya kızım büyümeden bana bir şey olursa.

- 10 sene içinde nerede olmak istiyorsun?

Aynı evde aynı işte,eşim,çocuğum ve ailemle birlikte hiç bir şey değişmesin.

- Sen ne değilsin?

Kesinlikle sıradan değilim.Görüp görebileceğiniz en farklı kişiliğim.

- En son yaptığın şey?

Kahve yaptım ve o zararlı şeyi yaktım.

- Üzerinde ne var?

Eşofman tabii ki.

- Senin hayatın?

Monoton ama ben monotonluğu seviyorum.Sürprizlerden hoşlanmıyorum.Hayat hızlı akıp gitmeyecek yavaş yavaş sindire sindire.Her gün aynı şeyler olsun ben hayata yetişememekten korkuyorum.

- Moralin?

Şu sıralar gayet iyi.

- Şu an ne düşünüyorsun?

Yazımı bitirdikten sonra iş için bazı hazırlıklar yapacağım ama önce kızım ve arkadaşlarına mug cake sözüm var.

- Senin bilgisayarın?

Packard Bell Acer işe götürmek için almıştım şu küçük olanlarından.

- Bira?

Rakının üstüne cila olarak iyi gider desem:))

- Aşk?

Tek aşkım kızım.Çok zeki,çok güzel,çok temiz yürekli,bana helvam diyen,her görüşümde ısırmak istediğim,temiz,titiz dünya tatlısı.Allah hepimizin evladına uzun ömür versin.Annesiz babasız koymasın.

Bu mimde burada bitti umarım güzel bir  yazı olmuştur sizin için.İsteyen herkes yapabilir.Hepinizi mimliyorum.Sevgiler...

16 Yorumlar

  1. Zaten seviyordum ki seni :) Ailene de ayrıca bayıldıım. Huzurunuz, mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni çok severek takip ediyorum teşekkkürler:))

      Sil
  2. Sizin mim yazılarınızı ayrı seviyorum, tanıdığım, bildiğim biriyle konuşur gibi oluyorum.

    Allah ailenizi hep bir arada tutsun.

    Ben de kızım olsun istiyorum, hem de çok... Tabi ki, hayırlısı ve sağlıklısı önemli ama kalbimden geçen hep bir kız... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız evlat gibisi yok inşallah bir gün hayırlı sağlıklı bir kızın olur canım:))

      Sil
  3. Tek aşkım kızım demişsiniz eşiniz görmesin bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görsün onunda tek aşkı kızı 21 yıldan sonra öyle aşk meşk kalmıyor ne yazık ki:)))

      Sil
  4. Ne güzel yazmissin keyifle okudum bayiliyorum dogal yorumlarina :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkkürler canım bende snapte hayranınım senin:)))

      Sil
  5. Hersey harika ama babana bayildim desem, rabbim saglikli omurler versin. Basinizdan hic eksik etmesin insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimizin babasını canım seninkini de görüyorum resimlerinde hepsi çınar ağacımız:))

      Sil
  6. Çok hoş bir mim olmuş:))) takipteyim sizi:) bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
  7. Keyifle okudum,emeğine sağlık :)
    Bende yapacağım en kısa sürede:)

    YanıtlaSil
  8. Şimdi görüyorum çok sevindim canım sen de cevapladığın için :) mimin amacı tek kelimeyle anlatmaya çalışmaktı ama öyle de çok zor oluyor uzun uzun daha iyi olmuş cidden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA ben onu hiç anlamamışım o kadar gevezeyim ki tek kelime asla yetmezdi bana:))

      Sil