-->

adsense

8 Haziran 2015 Pazartesi

TRESAN KAYIN AĞACI ÖZLÜ SAÇ TONİĞİ-BİR KOZMETİK İKİ YORUM

Selamlar Bir Kozmetik İki Yorum bölümümüzde bu hafta Tresan Saç Toniği var.Sevgili arkadaşım BURALI OLMAYANLAR LOKALİ ile birlikte sizler için inceledik ürünü.Eğer onun yorumlarını okumak isterseniz sizi ŞURADAN alayım.Benim yorumlarım ise şu şekilde keyifli okumalar.
  Selamlar sizlere bugün çok sevdiğim bir tonikten bahsedeceğim.Tresan markasının kalitesi malum daha önce şampuanlarını denemiştim ama toniğini ilk kez denemek nasip oldu.Ürün bana Fulser tarafından denemem için yollandı.Yaklaşık bir buçuk iki aydır deniyorum artık yorumlama vakti geldi.Son günlerde bir çok saç toniği çeşidi çıktı piyasaya artık bu sözcüğü çok duymaya başladık.Saç toniği saç diplerindeki ölü deriyi temizleyen ve kan dolaşımını hızlandıran bir ürün masaj yaparak saç diplerine ve saçlara yedirmek gerekiyor.Saçları nemlendirmesi,hatta yeni saç çıkarması,şekillendirmesi diğer etkileri.Böyle olunca bende bu ürünü merakla kullanmaya başladım.Öncelikle ürünümüz 330 ml.lik oldukça sağlam eski ilaç şişelerine benzer büyük bir ambalaja sahip.Muhteşem bir kokusu var.Sıktıktan sonraki saatlerde kokusu burnuma geliyor çok kalıcı ve ferahlatıcı.İçeriği için sizi aşağıya alayım.
Saçlarımda seyrekleşme ve dökülme problemleri olduğu için kan dolaşımını uyararak saça bakım yapmasını çok sevdim.Saçlarıma ve saç derime bir kaç fıs sıkıyorum ve saç kremi kullanmasam bile saçlarım yumuşacık oluyor kolayca tanıyor.Saçlarıma bakım yaptığını hissediyorum.Ayrıca kullandığımdan beri saçlarımın hızla uzadığını da gözlemledim.
Kızımın saçlarında da kullanıyorum.Upuzun saçlarında kullandığımdan beri kırıklar yok oldu.Çok sevdim ben bu ürünü.İçeriğinde bitki özleri ve vitaminler var.Isırgan Otu ekstresi,Kedi Otu,Huş Ağacı,Oğul Otu ve daha neler aşağıdaki resimden görebilirsiniz.
Kullandıktan sonra saçları yıkamamak gerekiyor.Banyodan sonra temiz saça uyguluyorsunuz ve saçlarınız yumuşacık,bakımlı,canlı oluyor.Bayıldım.Teşekkürler Tresan bu tonik için.Tresan ürünlerini incelemek isterseniz www.tresan.com sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Mis kokusu,saçlara verdiği etki,fiyatı,miktarı
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Yok

8 yorum:

  1. tresan ürünlerini severim ben özellikle ısırganlı şampuanı saçıma çok iyi gelmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu toniğide çok başarılı gerçekten:))

      Sil
  2. Bu ürünü ben de çok sevdim. Minik boyu bitmek üzere epey de uzun süre gitti. Daha büyüğünü de almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Acaba kepeğe nasıl gelir merak ettim doğrusu. Bu arada bloğunuzu takipteyim ben de beklerim :) http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kepek problemim yok bilemiyecegim geliyorum bloguna:))

      Sil
  4. Acaba kuru saçlara iyi gelirmi saclarim cok kuru ve cok dolasiyor saclarimla basim dertte bi deniycem bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kızımın saçları ince telli ve kuru açmak için bundan yardım alıyorum bir dene belki seversin:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.