Tresan ürünleri


Tresan Kayın Ağacı Özlü Saç Toniği

Tresan Kayın Ağacı özlü saç toniği saç bakımı için bir çoğumuzun ilk kez deneyimleyeceği özelliklere sahip bir saç ürünü.

Tresan Hakkında

Tresan Almanya menşeli bir marka ülkemize Fulser Kozmetik tarafından getiriliyor.Önce Sağlık sonra Güzellik ilkesini benimseyen Tresan markası tamamen doğal etken maddeler kullanarak kaliteli ürünler üretmeyi hedef alıyor.

Saç toniği nedir?

Saç toniği nemli saça sıkılıp, masaj yapılarak yedirilen bir saç ürünüdür.Saç toniği saç diplerindeki ölü deriyi temizleyen ve kan dolaşımını hızlandıran bir saç  ürünü masaj yaparak saç diplerine ve saçlara yedirmek gerekiyor.

Saçları nemlendirmesi,hatta yeni saç çıkarması,şekillendirmesi diğer etkileri,saç tonikleri kuru saçları nemlendirir,yumuşatır,parlaklık verir,saçların kolay taranmasını sağlar,kepekleri önler,hızlı saç uzatır,saçların çabuk beyazlanmasını önler.

Saç Tonikleri nasıl kullanılır?

Saç tonikleri genellikle ıslak saça friksiyon yapılarak uygulanıyor,durulanmıyor fakat bazı markalar saç maskesi gibi bir süre sonra yıkanarak kullanılıyor.

Evde doğal saç toniği yapımı

Saç toniği kullanmak istiyor fakat piyasadaki ürünleri pahalı buluyorsanız evde yapabileceğiniz basit bir saç toniği tarifi verelim.

Evde doğal saç toniği

Yarım çay bardağı zeytinyağı,

Yarım yemek kaşığı deniz tuzu,

Bir yemek kaşığı elma sirkesi,

Yarım yemek kaşığı kuru maya,

Bir yemek kaşığı biberiye yağı,

Bütün malzemeler iyice karıştırılır,saç diplerine masaj yoluyla yedirilir.Saçlar  bir havluyla kapatılır yaklaşık iki saat sonra yıkanır.

Tresan Kayın Ağacı özlü saç toniği yorumu

Saç bakımında evde doğal saç toniği yapmaya vaktim yok diyorsanız piyasada satılan güzel bir ürünü anlatalım.

Tresan Kayın Ağacı özlü saç toniği yıllardır sevilerek kullanılan şampuanların dan sonra saç toniğiyle de öne çıkıyor.

Tresan Kayın Ağacı özlü saç toniği 330 ml.lik oldukça sağlam eski ilaç şişelerine benzer büyük bir ambalaja sahip.Muhteşem bir kokusu var.Sıktıktan sonraki saatlerde saç toniğinin  kokusu burnuma geliyor çok kalıcı ve ferahlatıcı.

Saç Toniği saç uzatır mı?

Saçlarımda seyrekleşme ve saç dökülmesi problemleri olduğu için kan dolaşımını uyararak saça bakım yapmasını çok sevdim.Tresan Kayın Ağacı özlü saç toniğinden saçlarıma ve saç derime bir kaç fıs sıkıyorum ve saç kremi kullanmasam bile saçlarım yumuşacık oluyor kolayca tanıyor.Saçlarıma bakım yaptığını hissediyorum.Ayrıca kullandığımdan beri saçlarımın hızla uzadığını da gözlemledim.Yani saç toniği  hakikaten saç uzatıyor.


Tresan Kayın Ağacı özlü saç toniğini kızımın saçlarında da kullanıyorum,upuzun saçlarında kullandığımdan beri kırıklar yok oldu.Saç toniğinin içeriğinde Isırgan Otu ekstresi,Kedi Otu,Huş Ağacı,Oğul Otu gibi bitki özleri ve vitaminler bulunmakta.

Tresan Kayın Ağacı özlü saç toniğini kullandıktan sonra saçları yıkamaya gerek yok,banyodan sonra temiz saça uyguluyorsunuz ve saçlarınız yumuşacık,bakımlı,canlı oluyor.Tresan ürünlerini seviyorsanız  Tresan Isırgan Otu Şampuanı makalemizi ismin üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz.

Tresan Kayın Ağacı özlü saç toniği saç bakımımız için oldukça gerekli özellikleri olan güzel kokulu bir saç toniği.Hızlı saç uzatması,saç dökülmesini önlemesi,etkili bir saç ürünü olması dolayısıyla kozmetik blogumda size tavsiye edebileceğim bir saç toniği.

18 Yorumlar

  1. tresan ürünlerini severim ben özellikle ısırganlı şampuanı saçıma çok iyi gelmişti.

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü ben de çok sevdim. Minik boyu bitmek üzere epey de uzun süre gitti. Daha büyüğünü de almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Acaba kepeğe nasıl gelir merak ettim doğrusu. Bu arada bloğunuzu takipteyim ben de beklerim :) http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kepek problemim yok bilemiyecegim geliyorum bloguna:))

      Sil
  4. Acaba kuru saçlara iyi gelirmi saclarim cok kuru ve cok dolasiyor saclarimla basim dertte bi deniycem bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kızımın saçları ince telli ve kuru açmak için bundan yardım alıyorum bir dene belki seversin:))

      Sil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş merak ettim ürünü:)

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar boyalı saçta da kullanabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  7. Kayın ağacı özlü saç toniğini hiç duymamıştım. Neler üretiliyor artık insan şaşırıyor valla. Denemek lazım. Teşekkürler bilgi verdiğiniz için. :)

    YanıtlaSil
  8. Aaa biz bunu markette mi eczanede mi ne görmüştük sanmıyosam,tirasan saç toniği..hiç kullanmadık ama bi bakalım beki sona alabiliiz..😊

    YanıtlaSil
  9. bu ne yaaa hiç duymadım bi bakıyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tresan çok ünlü bir marka mutlaka görmüşsündür.

      Sil