melek öğretileri

Melek Öğretileri -Aksu Büyükatlı

Melekler hakkında kitaplar okumayı sevenler için melekler hakkında her türlü bilgiye detaylı bir biçimde değinen Melek Öğretileri kitabını tavsiye ediyorum. Kitabın yazarı ile yapmış olduğumuz Aksu Büyükatlı ile Melekler üzerine her şey adlı röportajı mutlaka okumanızı tavsiye ederim.

Aksu Büyükatlı

 Melek Öğretileri

Melek öğretileri 256 sayfa ve Nokta Kitap tarafından yayımlanmış.

Kitabımızın yazarı Aksu Büyükatlı  melekler hakkında bilmemiz gereken her şeyi son derece samimi bir dille anlatmış sanki bir dostla muhabbet eder gibi...

Baş melekler

Kitabın içinde Baş melekler hakkındaki efsanelerden tutunda bazı yaşanmış mucizelere kadar farklı, ilginç, merak uyandırıcı bir çok tecrübe aktarılmış. Ayrıca melekler ile nasıl bağlantıya geçebileceğiniz, bir takım meditasyon teknikleri, şifa çalışmaları, dünyamızda çekilmiş melek resimleri gibi gerçekten ilginç bölümler mevcut.

Cennet ve Cehennem

Ben en çok cennet ve cehennemin nasıl olduğu hakkında verilen bilgileri sevdim. Birde yeryüzü katları efsanesi gerçekten çok ilgimi çekti.

Aksu Büyükatlı melekler hakkında bir çok kitap yazmış bir yazar. Ben bu kitabı tesadüfen bir kitapçıda görünce hemen aldım. Sanki kitap beni kendine çekti. Demek ki öğrenmem gereken bir şeyler varmış.

Zaten yazarımızın da dediği gibi bu kitabın enerjisini hissetmeye çalışın. Hakikaten enerjiyi  hissettim; etkileyici ve başarılı bir çalışma tavsiye ederim.

Melek mucizesi

Peki ya siz hiç bir melek mucizesi yaşadınız mı? Mesela meleğe benzer bir bulut  ya da evinizde olmadık bir zamanda bir tüy parçası gördünüz mü? Çevreniz pozitif enerjilerle dolu olsun.
Işıkla kalın!

Aksu büyükatlı, melek öğretileri, melekler, melek öğretileri yorumu, melekler ile ilgili kitaplar, melekler ve görevleri, hangi melek ne yapar, melekler hakkında bilgi

17 Yorumlar

  1. Bu konuyla ilgilen bir arkadaşımdan duymuştum ben de bu melek enerjisi , başmelek Mikail , kuş tüyü vs gibi şeyleri ama nedense hep ürkütmüştür bu tarz şeyler beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben meleklerimden çok konuda dilek diledim ve birçoğuda mucizevi şekilde gerçekleşti.Bilmiyorum ama etrafımda zaman zaman melek şeklinde bulutlar tüyler görüyorum.İstersen bir oku meleklerle ilgili kitapları öpüyorum seni:))

      Sil
    2. Tavsiyeni dinleyeceğim ve en kısa zamanda belki de bu kitapla melekleri okumaya başlayacağım.Ben de çok öptüm seni :)

      Sil
  2. Müslüman olan bilir zaten melekler her yer zaman iyilik için hazırdırlar. Çok hayattan döndüğün olmuştur yol kenarında yürürken olmuştu bir kere,bir milim sola kaysaydım arabanın altında kalmıştım. Mucızeler her zaman her yerde çıkabilir,Özelikle iyi insanları bulsun tek dileğim bu olur.<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle durumlar benimde başıma geldi hatta paranormal olaylarda yaşadım aslında bir günde o konuya değinmek isterim.

      Sil
    2. Yaa değin beybi merak ettim bak şimdi...

      Sil
  3. İmanın şartları arasındadır, Meleklere İman, kitabın yazarı Aksu Büyükatlı yı teşekkür ederim böyle bir kitap yazdığı için.

    YanıtlaSil
  4. Melek öğretileri kitabını çok merak ettim. Mutlaka okuyacağım. Tavsiye için teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  5. Kitabın anlatımı ile pozitif enerji verdiğini düşünüyorum.
    Melekler ile bağ kurularak "iyi olmak" iyilik ön plana çıkarılmış olabilir.Ben merak edip tekrar geldim.Yazar ve kitabı not aldım.
    Mutlaka alıp okuyacağım.

    YanıtlaSil
  6. heeeey çok sevdiğim konu buuu. bu yazarı hatırlamadım bakayıms :)

    YanıtlaSil
  7. melek öğretileri kitabı tanıtımı için teşekkürler enerjiniz hep pozitif olsun

    YanıtlaSil