Selam bu gün The BALM markasına ait olan bir makyaj bazını anlatacağım size.Makyaj bazı olmadan artık makyajımı yapmayı sevmiyorum çünkü baz hem cildi makyaja hazırlıyor hem de uzun süre bozulmadan kalmasını sağlıyor.Daha önce kullandığım bir kaç baz pek hoşuma gitmemişti.Ama görmüş olduğunuz baz favorilerim arasına girmeyi başardı özellikle özel günlerde mutlaka kullanıyorum.
Öncelikle son derece şık bir ambalajı var.30 ml.lik ambalaj vidalı kapağıyla aynı zamanda çokta kullanışlı.Ürün slikon bazlı cildinize sürdüğünüzde hemen pürüzsüzleştiğini görebiliyorsunuz.Bir çok blogger arkadaşım kokusunu sevmemiş ama ben doğrusu rahatsız edici hiç bir koku alamadım.Ayrıca hakikaten makyajın çok uzun süre bozulmadan kalmasına yardımcı olan bir ürün.Ben indirimde Gratis'den almıştım ama tam olarak fiyatını hatırlamıyorum.A-C-E vitaminleri içermesi de ayrıca çok güzel.Ürünün çok az bir miktarı yeterli yani çok uzun süre kullanabileceğiniz bir ürün.Sonuç olarak cildi kadifemsi yapması,makyajı uzun süre sabitlemesi,şık ve kullanışlı bir ambalaja sahip olması yüzünden ben çok beğendim.İçeriği için aşağıya bakabilirsiniz.Sevgiler...

2 Yorumlar