blog hit arttırma

Blog tıklanma sayım nasıl arttı:

Blog ziyaretçi sayısını arttırmakblog hit arttırma teknikleriweb sitesi ziyaretçi arttırmasayfa gösterim sayısı nasıl artar özellikle yeni bloggerların en merak ettiği konular arasında bende bugün sizlere blog tıklanma sayım nasıl arttı sizlere anlatmak istiyorum.

Blog yazarken genellikle seo kurallarına çok uymadan takipçim olan küçük kitleye hitaben yazılarımı yazarım.Yazılarım okunur, sevilir fakat abartılacak kadar da sayfalarıma tıklanmazdı günde yaklaşık 400 kere tıklanan blogum farklı bir aşamadan geçtikten sonra gün geçtikçe ilerlemeye başladı.

Blog Tıklanma Sayım Nasıl Arttı, Neler mi oldu?

Bir gün facebookta gezinirken bir bayan resmi gördüm fakat bu bayan erkeğe daha çok benziyordu dikkatimi çekti güldüm geçtim. Sonra bir kaç saat sonra iş yerimde bir arkadaşımın bir başka arkadaşa bir resim gösterdiğini ve bu bayan hakkında konuştuklarını fark ettim ve hemen sohbete katıldım güzellik anlayışının ne kadar göreceli olduğunu söyledim. Sonra gündelik işlere döndük. Aradan saatler geçti. İşten çıkmak üzereyken tekrar bir facebooka bakayım dedim. Gene o bayanın resmi vardı ve bir arkadaşa yorumda kim bu diye sormuşlardı arkadaşımda "Google da yazıyor" diye cevap vermişti. Bunun üzerine bende ufak bir araştırma yapıp bu bayan hakkında bilgi edindim.

Fakat o gün bloguma bir yazı yazmayı planlıyordum ve ne olacağına karar verememiştim ve arkadaşımın yazmış olduğu o kilit söz "Google da yazıyor." nedense kafamda yankılanıyordu. Hep böyle olur bir proje yapacaksam günlerce düşünürüm ve bir an duyduğum bir söz aklımdan çıkmazsa işte benim projem belli olmuştur. İyi de hakkında çok bilgi sahibi olmadığım bir konu neden aklımdan çıkmıyordu yazacak bir konuda bulamamıştım.

Eve gittiğimde bilgisayarımı açtım ve ne yazsam dedim en sonunda İran şahı Nasıreddin ve karısı Anais el-doleh adlı yazımı yazdım. Doğrusu yazının okunmasını bile beklemiyordum çünkü o sıralar bütün gazeteler de haber yapılmış bir olaydı fakat ben zaten farklı bir boyutuyla kaleme almıştım.Yazdıktan sonra çok rahatladım çünkü aklıma bir şey takılırsa yazmadan rahat edemiyorum. Yazıyı bir iki Google plus topluluğunda paylaştım ve istatistiklere girdiğimde 145 kere tıklandığını gördüm şaşırmadım çünkü normalde her yazım yayınlanır yayınlanmaz Google plus gruplarında paylaşılınca en azından bir 100 kere tıklanır. Bilgisayarımı kapatarak gündelik işlerle uğraştım.

Akşam işlerim bittiğinde oturup çay içerken cep telefonundan bir bloga girdim ve dondum gözlerime inanamadım 4000 kere tıklanmıştı blogum. Sabaha kadar bu sayı 7000'e ulaştı.

web sitesi ziyaretçi arttırma

Özgün olun

Ertesi günde devamlı yazım tıklandı. Google da araştırdığımda yazımın ilk sayfada iki büyük gazetenin hemen ardında 3. sırada olduğunu gördüm. Sanırım Google benim yazımın diğer yazılanlardan daha farklı olduğunu kısaca her zaman söylendiği gibi özgün bir yazı olduğunu ve yararlı olduğunu düşündü. Çünkü bütün yazılanlarda hemen hemen aynı bilgiler vardı fakat ben daha önce de dediğim gibi yazıyı farklı bir boyutla ele almıştım ve bu hemen örümcek botların dikkatini çekmişti. O zaman özgün daha özgün olun diyenlerin ne kadar haklı olduğunu anladım.

Web Sitesi Ziyarteçi Arttırma, Daha sonra neler oldu?

Yazım yaklaşık bir 15 gün daha oldukça güzel okundu hala da okunuyor, yeni yeni yazılar eklenince yavaş yavaş 2. sayfaya geriledi. Fakat bu olaydan sonra blogumda bir takım değişiklikler fark ettim.

Çok eski unuttuğum yazılarımın sıralamaları değişti okunmaya başladı. İstatistiklerde unuttuğum yazılarımı görmek beni çok mutlu ediyor. Yazdığım yazıların bir çoğu ilk sayfada çıkmaya başladı sanırım Google Pagerank değerim arttı. Şunu fark ettim ki Google beni sevmeye başladı, sitemi ciddi ve yararlı bir site olarak algılamaya başladı bunu okunan yazılarımdan, gelen yorumlardan ve ısrarla blogumda yazı yayımlatmak isteyen firmalardan anlayabiliyorum. Okunma oranım eskisine göre oldukça arttı. Gene çok çok fazla değil ama eskiye göre çok daha tatmin edici ve çok eski yazılarım bile en azından ilk üç dört sayfada çıkmaya başladı bir blogger daha ne ister ki?

Blog Hit Arttırma Teknikleri, Neler tavsiye ederim?

-Bu olaydan sonra bloguma sık sık yazı girmem gerektiğini anladım çünkü bir iki hafta boşlayınca okunma oranları düşüyor.

-Sadece kendi küçük kitlemizin ihtiyaçlarını değil Google dan gelecek olan okuyucunun da ihtiyaçlarını düşünerek yazı yazmak gerektiğini fark ettim. Bloguma üye olmadan Google'dan blogumu bularak yazılarımı takip eden ve devamlı okuyan takipçilerimi seviyorum.

-Bir blogger gündemi çok yakından takip etmeli popüler olan konular hakkında herkesten farklı  olan düşüncelerini kaleme almalı.

-Yazılarınız katiyen birilerinin yazdıklarına benzer değil tamamen özgün, farklı olmalı.

-Yazılarınız uzun olursa daha çok öne çıkıyor zaten Google bir kere sizi severse her yazınıza önem veriyor.

-Teknik konularda biraz araştırma yapmak ve seo hakkında mutlaka bilgi toplamak gerek artık yapabildiğiniz kadar.

-Blogunuza bol bol backlink bularak Google gözünde önem kazanmak gerek.

-Blogger arkadaşlarla devamlı iletişim halinde olup bilgi akışında bulunmak bunun için olan whatsapp ya da facebook gruplarını araştırmak gerek.

-Oldukça samimi, içten yazılar yazmak izleyiciyi size çekecektir.

-Sinirli, kavgacı bir tutum sergilemek sadece size ve blogunuza zarar verir zaman zaman polemik yaratmaya çalışarak okunmaya çalışan bloglar görüyorum. Acaba ne yorumlar yapılmış diye tekrar yazıya giriyorum ve doğru düzgün cevap veren olmadığını görüyorum.

Zararlı backlink nasıl reddedilir makalemizi de okuyunuz.

-Blog takip etkinliklerini kaçırmayarak yeni yeni bloglar tanıyarak yeni okuyucular kazanabilirsiniz.

-Blogunuza gelen yorumlara mutlaka geri dönüş yapmanız, cevaplamanız gerekiyor.

Blog ziyaretçi sayısını arttırmakblog hit arttırma teknikleriweb sitesi ziyaretçi arttırmasayfa gösterim sayısı nasıl artarblog tıklanma sayım nasıl arttı gibi konularda bilgi vermeye çalıştığım yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Yorumlarınızı merak ediyorum? Sevgiler...

91 Yorumlar

  1. Gerçekten çok güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş. Umarım bizlerde bir gün sizin gibi ilk sayfalarda görünüp mutlu oluruz 😊

    YanıtlaSil
  2. harika bir yazı olmuş, çok yararlandım teşekkürler :) tıklanmalarının katlanarak artması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben sunu öğrenmek istiyorum örneğin ben 2 aydır blog yazıyorum tıklanma yok denecek kadar az bunun belli bir süresimi var yoksa ben birşeyi yanlışmı yapıyorum

      Sil
    2. Ali bey bizim sitelerimiz 7 - 8 yıllık oldu artık ilk günler tabiki az kişi geliyor zamanla ilerliyor siz emek veridkçe karşılığını göreceksiniz. Blog yazmak en güzel hobilerdendir, severek yapmak şarttır. Yolunuz açık olsun.

      Sil
  3. Oldukça yararlı bilgiler olmuş. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Tavsiyeleriniz için çok teşekkürler : ) Gündemi takip etmenin önemi çok önemliymiş.

    YanıtlaSil
  5. Bu tip tavsiyeleri genelde eğiticiler verir. Sizin gibi insanlar az bulunur. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum yararlı olabildiysem ne mutlu bana

      Sil
  6. Çok güzel ve de açıklayıcı bir yazı olmuş. Uzun zamandır buralarda olan biri olarak daha öğrenecek çoook şeyimiz var anlaşılan :)) Sevgiyle kalın .

    YanıtlaSil
  7. Deneyimlerin paylaşıldığı böyle faydalı yazılara bayılıyorum, çok da güzel anlatmışsınız, sevgiler! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ben teşekkür ederim okuduğunuz için

      Sil
  8. Sevgili Kelebek, ben çok çok yeni bir blogger sayılırım aslında ... Google plus topluluklarından üye olduklarım var ama burada nasıl içerik paylaşabilirim ? Çözemedim Bana bir yardım eli uzatır mısın
    İyi hafta sonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok basit aslında üye olduğun topluluğa gir en üstte ne paylaşmak istiyorsun yazıyor o kısmı tıkla paylaşmak istediğin yazının linkini kopyala yapıştır yap ve en son paylaşa bas umarım yardımcı olabilmişimdir

      Sil
  9. Çok faydalı bir yazı olmuş. Özgünlük google için çok önemli :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de her gün yazı girdiğim zamanlarda blog tıklamasının inanılmaz arttığını gördüm. Bir anda Google'daki yerinizde değişiyor. Ama bu da kolay birşey değil tabii. Oturup hepsini yazıp programlamakla olabilir belki.

    Ama tebrik ederim. Emeğinin karşılığını görebilmen blogger olarak bizi sevindiriyor.

    YanıtlaSil
  11. çok faydalı bir yazı olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. özgün yazı yazmak gerçekten önemli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog yazısı yazmakta ayrı bir profesyonellik gerektiriyor

      Sil
  13. Çok faydalı bir yazı olmuş fakat okul,hayat vs. derken sık sık bloga bir şeyler yazmak o kadar kolay olmuyor malesef :)

    YanıtlaSil
  14. Tebrikler inşallah devamı gelir.
    Bloğumda cevaplamanı istediğim bir mim var. Cevaplarsan çok mutlu olurum.
    İyi bloglamalar canım...

    YanıtlaSil
  15. geçen ay hergün bir yazı paylaşıyordum ve günlük okunmalar 1-2 den aşağı yoktu bu ay pek fazla atmadım artık bir yazım dahi 100 ü zor görüyor. Birde ayarlarda bir şeyleri ters yaptım sanırım ama süreklilik çok önemli hele ki artık bloglara ilgi azken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hep yazacağım diyorum kaç gündür yazı giremedim olmuyor olmuyor

      Sil
  16. Çok faydalı bir yazı olmuş.Ellerine sağlık @gy

    YanıtlaSil
  17. Tebrik ederim, teşekkürler bilgiler için. Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Aynı durumu bende yaşadım. Özgün içerik üretildiğinde bir kelime bile en üst sıralarda çıkmanızı sağlıyor. @çb

    YanıtlaSil
  19. Yine açıklayıcı bilgilerle güzgü bir yazı yazmışsın. Şu güncelliğigü sağlayabilmek en önemli faktör.

    YanıtlaSil
  20. Çok faydalı bilgiler olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  21. Gündemdeki olayları özgün bir dille ilk yazanlardan olursanız bu hit artışı hep oluyor. Vakit bulup da yazabilmek mesele işte. :) Faydalı bilgiler için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  22. Cok güzel bilgiler. Bloglari güncel tutmak, özgün olmak cok cok önemli. Herkes bir sey yapiyor diye yapmamak bloguna kendi imzani atmak. Bir de blog demek zaman ayirmak, emek vermek yani is ismek. Insanlar kirk yilda bir yazarim diye düsünüp basari bekliyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru canım senin yazı dizini bayılarak okuyorum bu arada

      Sil
  23. Tavsiyeler kısmına özellikle katılıyorum..

    YanıtlaSil
  24. Senin adina sevindim canm :) darsi bizlere 😄

    YanıtlaSil
  25. Bayıldım canım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  26. Okundukça yazası geliyor insanın çok haklısın

    YanıtlaSil
  27. Öncelikle tebrik ederim.Sık içerik girmek blogun genel performansını kesinlikle etkiliyor.Yorumlarda öyledir mutlaka ama bu ara çok az vakit ayırabiliyorum.İlk fırsatta toparlamak lazım galiba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende vakit bulamiyorum teşekkür ederim

      Sil
  28. Çok faydalı bir yazı olmuş eline sağlıkk :) sanırım hem popülerliği takip etmek hem de anahtar kelimeler ciddi anlamda ön plana çıkarıyor, benim de aylar öncesi yazdığım bir popüler konu hala okunuyor dediğin gibi de yazmadığımız an okunurluk da geriliyor o zaman tam gaz devam ediyoruz :)

    YanıtlaSil
  29. Zihin açıcı bir yazı olmuş. Blogunuzu takibe aldım ben de beklerim.

    YanıtlaSil
  30. Canımmm emeğine sağlık, çok sitifade ettim :))

    YanıtlaSil
  31. çok keyifli bir yazı olmuş. Umarım çoook daha artsın ve bu güzel yazılarını okumayan kalmasın. sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. Çok teşekkürler. Darısı bizimde başımıza :)

    YanıtlaSil
  33. Kelebek etkisi🙂 seni mimledim. Kızmak yok🙂

    YanıtlaSil
  34. Çok faydalı bir yazı olmuş , bana çok şey kattı diyebilirim,bu arada takip ederseniz sevinirim teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  35. Çok faydalı bir yazı olmuş , bana çok şey kattı diyebilirim,bu arada takip ederseniz sevinirim teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  36. Çok güzel ve faydalı olan bu yazınız için çok çok teşekkür ederim. Sevgilerle🤗

    YanıtlaSil
  37. Çok teşekkürler, önerilerinizi dinleyeceğim. Umarım aynı başarıyı yakalayabilirim.

    YanıtlaSil
  38. Harika , tebrik ederim . Çok güzel bilgiler vermişsiniz , teşekkürler.😊🌸

    YanıtlaSil
  39. Gündemi takip etmek kilit nokta demek ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gündemi takip ederek blog tıklanma sayısı arttırılabilir.

      Sil
  40. Siz yazıyı yazalı aylar olmuş hala yazınız birinci sırada çıkıyor. Bende yol haritamı değiştirmeliyim bunu anladım. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baktım her iki yazımda ilk sayfada rica ederim geliyorum blogunuza:))

      Sil
  41. Çok güzel açıklamışsın tebrik ederim

    YanıtlaSil
  42. Aslında sadece bu yazıyı okuyunca bile anlaşılıyor. Her sitede nasıl trafik arttırılır yazısı var fakat sizin anlatım diliniz çok farklı. Sade ve karşıdakiyle konuşur gibi. Sanırım sırrı da burada yatıyor :) Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  43. Başarınızı tebrik ederim. Özgün olmak her zaman kazanacak

    YanıtlaSil
  44. tek hayalim tanınan ve okunan bir blogger olmak ama yeni başladığım için bir tane okumam bile yok umarım sesimi duyurabilirm siz çok başarılısınız başarılarınızın devamını diliyorum..

    YanıtlaSil
  45. Çok güzel yazmışsınız inşallah bizde bu başarıları elde edebiliriz. Benimde bloguma göz atarsanız çok sevinirim.
    Ayrıca size neden abone olamıyorum hata veriyor?

    YanıtlaSil