-->

adsense

22 Mayıs 2017 Pazartesi

ÜNLÜ MARKALARIN OKUNUŞLARI

 Selamlar bugün daha önce yazmış olduğum bir yazıyı biraz daha genişletmek istiyorum.Ünlü markaların okunuşları zaman zaman hepimizi sıkıntıya sokan bir konu.Daha önceki yazım olan MARKALARIN OKUNUŞLARI ilk yazılarımdan biri olduğu için oldukça acemiceydi.Bu yüzden bu konuyu tekrar ele almak istedim.Elimden geldiğince yazacağım fakat markanın ait olduğu ülkeye göre okunuş farklılıkları oluyor bu yüzden yanlışım ya da eksiğim olursa tamamlamanızı rica ediyorum hadi başlayalım.
Nars-Nars
Bourjois-Burjuva
Yves Rocher-iv roşe
L'occitane-Loksitan
Yves Saint Laurent-İv san loran
Inglot-Inglo
Estee Lauder-Este Laudır
Kryolan-Kıroylan
Clinique-Klinik
Chanel-Şanel
Lancome-Lankom
Chloe-Kloiy
Deichmann-Daykman
Garnier-Garnie
Shiseido-Şiseido
Vichy-Vişi
Guerlain-Gerlan
Douglas-Daglıs
Mango-Mengo
Ray-ban-Reyben
Nike-Nayki
Avene-Aven
Bershka-Berşıka
Essence-Essıns
Google-Gugıl
Rimmel London-Rimmıl Landın
Sally Hansen-Sali Hensın
Wet n wild-Vet en vayld
Issey Miyake-Isse Miyaki
Burberry-Börbıri
Cacharel-Kaşarel
Chopard-Şopard
Giorgio Armani-Corcio Armani
La roche Posay-La ros poze
Pupa-Pupa
Sephora-Sfora
Moschino-Moskino

Evet ünlü markaların okunuşları hatırlayabildiğim kadarıyla böyle unuttuğum varsa tamamlarsanız sevinirim.Sevgiler...
Resimler Google görsellerden alınmıştır.

48 yorum:

  1. canım harika bir paylaşım olmuş , yves rochenin okunuşunu öğrenmek için ne uğraşmıştım zamandın da... bu arada essenceye ben essence diyorum ama :)))))

    YanıtlaSil
  2. Bence çok yararlı bir içerik olmuş. Tebrikler 👏🏻

    YanıtlaSil
  3. Harika oldu bu! Gerlan ve şiseido en zorlandıklarımdı...

    YanıtlaSil
  4. Kalemine sağlık canım çok fayfalı bir yazı olmuş 😍

    YanıtlaSil
  5. Cok ıyı oldu bu yazı, nasıl okunuyır nasıl soylenıyor bunlar dıye, arada karısıklık cıkıyorsu

    YanıtlaSil
  6. Ne garipler ama değil mi?Bazılarının okunuşlarını cidden bilmiyordum.

    YanıtlaSil
  7. ingilizcelerde sorun yok Fransız markalarını da fransızca bilen arkadaşlara sorup öğreniyorum :-))

    YanıtlaSil
  8. açık konuşayım bazen konuşurken şaşırdığım oluyor :)) faydalı bir paylaşım olmuş

    YanıtlaSil
  9. Zaman zaman ihtiyaç duyulabilen bilgi olmuş :-))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bak Deichmann ı yanlış biliyormuşum ben :) Teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  11. Emeğine sağlık :) süper olmuş :) yanlış söylediğim varmış yani benimde :)

    YanıtlaSil
  12. Bu seriyi çok mantıklı buldum bilmeyenler için oldukça faydalı .)

    YanıtlaSil
  13. Bazı markaları söylerken ben de zorlanıyorum kelebeğim çok faydalı bir yazı olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Selam Kelebek etkisi, geçen yaz boyunca neredeyse cloé nin okunuşunu araştırmıştım. Gittiğim parfümeride heceleyerek söyleyince kimse anlamıyordu. Bir site var yazıyorsun kelimeyi nasıl okunuyor, hangi dil hepsini söylüyordu orası sağolsun bulmuştum. Kıluyi şeklinde yazabilirim bende :) Tabii yazılarını takip etmiyordum o zamanlar :)

    YanıtlaSil
  15. ya :D :D bunları böyle okuyunca bi gülme geliyo bana hep :d ama çok faydalı olduğunu düşünüyorum bu tarz açıklamaların .d bilmeyen öğrensin artık, abuk subuk telaffuzlardan bıktık ha :D eline sağlık!

    YanıtlaSil
  16. bi kaçını bilmiyormuşum, faydalı bir yazı yanlış telaffuz duymaya kulaklarım dayanamıyo bu konuda takıntılıyım :)

    YanıtlaSil
  17. Çok faydalı bir yazı olmuş canım :) bu konuda çok zorlanıyorum 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim faydali bulduguna canim💘

      Sil
  18. çoğunu yanlış okuyormuşum :)))

    YanıtlaSil
  19. Ay ben bir çoğunu yanlış okuyormuşum bu markaların eline sağlık kelebek :)

    YanıtlaSil
  20. heey kutlarım yaaa doğru demişin hep :) bi de duyurdum keşif şeysinii :)

    YanıtlaSil
  21. Ivsan diye okumuyorum hala Eyves diye okuyorum. Ahahaha :D Onlar Hacı Bekire ne diyor acaba?
    Haje Bakerr :D

    YanıtlaSil
  22. İngilizce olanlar hariç çoğunu aklımda bile tutamam ben.Bu ne yaaa...Biraz da onlar bizim markaları telaffuz etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Türkçe markaları onlar öğrenmeye çalışsın:))

      Sil
    2. Biliyor musun blog sayfana geldiğimde dönüp dolaşıp bu yazını buluyorum,markaların üstünden bir kere daha geçiyorum :)

      Sil
  23. Loksitan'ı merak ederdim hep :D

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.