vampir nasıl çağrılır

Geçenlerde bir konu ile ilgili araştırma yaparken birden karşıma Vampir olmak istiyorum gibi bir başlık çıktı. İş yerinde öğle tatilindeydim ve meraktan girip yazıyı okumak istedim. Yazının altında yüzlerce yorum vardı daha sonra araştırmamı biraz genişlettim vampir olma belirtilerivampir olma tekniklerivampir nasıl olunur izlevampire dönüşmekvampir nasıl çağrılırvc17 virüsü nedirvc17 virüsü nasıl yapılırvampir olma testivampir olma büyüsü gibi bir sürü yazıya denk geldim.

Vampir Nedir?

Vampir, canlıların kanını içerek hayatta kaldığı söylenen efsanevi bir yaratıktır. Vampir kavramı binlerce yıldır var ve dünya çapında çeşitli kültürlerde ve mitlerde ortaya çıktı. Modern tasvirlerin çoğunda vampirler, yarasalara veya kurda dönüşebilen ölümsüz varlıklar olarak tasvir edilir ve genellikle ölümsüz olarak tasvir edilir. Bazı hikayelerde vampirlerin, insanların zihinlerini kontrol etme yeteneği gibi özel güçleri veya yetenekleri vardır. Pek çok insan vampir kavramını ilgi çekici buluyor ve edebiyatta, filmde ve televizyonda popüler bir konu haline geldi. Bununla birlikte, vampirlerin tamamen kurgusal yaratıklar olduğunu ve gerçekte var olmadıklarını hatırlamak önemlidir.

 Vampir Nasıl Olunur?

Bir çok yazı okudum bir çok yorum gördüm. İnanın kendimi alamadım okumaktan. Yorumlardaki özellikle küçük yaştaki çocukların durumdan ne kadar etkilendiklerini görünce teknolojiyi acaba yanlış mı kullanıyoruz diye düşünmeden edemedim. Sonuçta bende merak edip okumaya başlamıştım.


vc17 virüsü

Okurken dehşete düştüm

Vampir olmaya meraklı genç arkadaşım sakın bu yazıyı tamamen okumadan sayfadan çıkma çünkü sana vampir nasıl olunur bunu anlatacağım.

Yapılan yorumlara baktığımda umutsuz küçük yaştaki çocukların mutlaka vampir olmak istiyorumVampir olmak için büyü yü bana öğretin. Artık bu hayattan sıkıldım. Ailemi sevmiyorum vampir olarak hayatıma devam etmek istiyorum gibi bir sürü yorum gördüm ve beni asıl dehşete düşüren bu yorumlara cevap veren bazı insanlar oldu asıl.

Ne diyordu yorumlara cevap verenler

Ben nasıl vampir olunacağını biliyorum, yaşın kaç, mailimi veriyorum, bana ulaş küçük kardeşim, az acılı olacak ama seni vampir yapacağım gibi korkunç cevaplar gördüm.

Bu yazıyı uzun süredir yazmak aklımdaydı belki merak eden biri okur bir yol gösterici olur.

Küçük yaştaki vampir olmaya meraklı okurlar sakın bu tür yorumlara inanmayın. Biz büyük yaşta kiler bu tür yorumları yapan kişilerin size hiçte hoş davranmayacağını biliyoruz. Sizin anlamanız çok zor, bizimde açıklamamız fakat bu dünyada filmlerde gördüğünüz hayal ürünü yaratıklara özenip onlar gibi olmaya çalışacağınıza mutlu, başarılı, bir şeyler başarmış gençler olmaya çalışmanızı öneririm.

Dünya güzelliklerle dolu bir yer bunun yanında o kadar büyük tehlikelerde mevcut ki çoğu zaman görmezden gelmeye çalışıyoruz. Anlatamayız sizlere çünkü çocuklarımıza bu kötülükler dokunmasın istiyor her anne baba. Kimse sizi düşündüğünüz anlamda vampir yapamaz ama çok fazla canınızı yakar ve hayatınız boyunca kaldıramayacağınız acılara sürükleyebilir.

Bu dünyada hiç vampir var mı?

Çok var bak anlatayım sana

-Öyle vampirler var ki sadece kendini düşünür, bencildir, başkalarının mutsuz olmasından mutlu olabilir sadece. Mesela okulda zayıf not almışsındır. Arkadaşın içten içe o kadar sevinir ki sen ağlarken o güler. Uzak dur mutsuzluk vampirlerinden.

-Öyle insanlar var ki yaşı küçük aklı kesmeyen daha dünyayı tanımayan çocukları kandırıp hırsızlık, dilencilik yaptırmaya çalışır anlamazsın bile uzak dur  dolandırıcı vampirlerden.

-Öyle insanlar var ki üç kuruşluk harçlığını senden zorla almaya çalışır emek vermeden hak etmeden para kazanmaya çalışır uzak dur haraç isteyen vampirlerden.

-Öyle insanlar var ki seni öğretmenine ispiyon ederek onun gözüne girmeye çalışır. Senin bir hatanı kullanarak ailene, çevrene bu sırrını söyleyeceğini söyler sana her istediğini yaptırır uzak dur komplocu vampirlerden.

-Öyle insanlar var ki tehlikeli maddeler kullanır senide alıştırmaya çalışır, hayatını mahveder. Uzak dur bağımlı vampirlerden.

vampirizm

-Öyle insanlar var ki aileni düşman göstererek onlara güvenini sarsmaya çalışır, seni kötü insanlarla tanıştırır uzak dur yalancı vampirlerden.

-Öyle insanlar var ki adresini ister,okuduğun okulun adını ister sana musallat olur, rahatsız eder, senden olmadık şeyler ister. Uzak dur merhametsiz vampirlerden.

-Öyle insanlar var ki babanı tanıyorum, annenin arkadaşıyım bugün ben almaya geldim okuldan seni der. Sonra türlü belalar açar başına uzak dur tanıdık numarası yapan vampirlerden.

Küçük arkadaşım filmler gerçek değildir, tamamen hayal ürünüdür, izleriz zevk alarak inanma böyle şeylere senin bir ailen var ne güzel işte. Ailen seni gerçekten seven insanlar tamam arada sana kızabilir, bazen azarlayabilir ya da her şeyi yapmana izin vermeye bilir ama inan her şey senin iyiliğin için. Aileler korkarlar küçük tatlı yavrularının başına bir şey gelecek diye her şeyi onlarla paylaş seni rahatsız eden biri varsa ilk ona söyle. Hadi git annene hemen şimdi vampirler gerçek mi? diye sor. Vampir gibi insanlarla dolu bu dünya büyüdükçe göreceksin vampirler insanoğlunun yaptıkları kötülüklerin yanında o kadar masum kalıyor ki.

Sen akıllısın, cin gibisin yazdıklarımı iyice anla sonra lütfen doğru yolu bul. Sevgiler sana.

Büyüklere not:

Acaba çocuklarımız teknolojiyi çok mu yanlış kullanıyor? Lütfen konuşalım onlarla doğru düşünmeleri için elimizden geleni yapalım. İzlediği basit bir filmin bile ruhunda fırtınalar koparabileceğinin ayırtına varalım. Vampir olmak istemeleri için araştırma yapmaları değil beni dehşete düşüren o insanlar beni ara bul diyenler neler yapmayı düşünüyor? Kaç yavrucak buldu onları acaba? Bilmediğimiz korkudan ortaya çıkmayan neler var? Çok üzgünüm gerçekten benimde küçük bir kızım var. Bütün çocuklar hepimizin umarım ufakta olsa bir soru işareti belirir kafalarında bu yazıyla. Vampir nasıl olunur kötü insan olmakla, kötülerle gezmekle onlar insanların mutsuzluklarıyla beslenir, dünyamızı kirletir. Ne yazık ki o kadar çoklar ki çocuklarımız Allaha emanet olsun.

Sonuç olarak Vampirler, tarih boyunca çeşitli kültürlerde ve mitlerde tasvir edilen tamamen kurgusal yaratıklardır. Gerçek değiller, yaşayan varlıklar ve aslında yoklar. Vampir kavramı edebiyatta, filmde ve diğer medya türlerinde hikayeler anlatmanın ve izleyicileri eğlendirmenin bir yolu olarak kullanılmıştır, ancak herhangi bir olgusal veya bilimsel kanıta dayanmamaktadır. Vampirler efsanedir ve efsane yaratıklardır ve gerçek hayatla karıştırılmamalıdır.

Bu yazımız da ilgini çekebilir: Dövme yaptırmak istiyorum.

Vampir nasıl olunurvampirizm, vampir olma belirtilerivampir olma tekniklerivampir nasıl olunur izlevampire dönüşmekvampir nasıl çağırılırvc17 virüsü nedirvc17 virüsü nasıl yapılırvampir olma testivampir olma büyüsü, vc17

73 Yorumlar

  1. Hep filmlerde olur saniyordum demek gercek hayatta da bu dusuncelere sahip olunabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum ama nasıl vampir olunacağını anlatmayın duş kırıklığına ugradim

      Sil
    2. Vampir olanlar dedigim gibi insanlar inan filmlerdekinden tehlikeli bunlar uzak dur

      Sil
  2. Çocukların ruh dünyaları ne hale gelmiş öyle. Acil önlem alınmalı bence.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir konuya değinmişsiniz ve ilgimi çekerek okudum. Lise ve ortaokul dönemlerimde okuduğum tüm kitaplar vampir tarzıydı. Bir ara bende var mı diye düşünmedim değil. Bu konuda ebeveynlerin yapması gereken şey yaşları 13'den küçük olan çocuklarına vampir, zombi tarzı filmler kitaplar okumamaları, tamam hayal dünyaları gelişsin ama bu şekilde değil. 13 yaş üstü çocukları lan ebeveynlerede onların okudukları kitaplara dikkat etmelerini öneririm. Çocukların fan olarak sevdiği birçok yazar var fakat yazdıkları kitaplar gerçekten çok farklı şeylere yol açabiliyor bu konuda gözetimi elden bırakmamanızı öneririm. Yazınız içinde emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugünün çocukları her şeye ilgi duyuyor çok dikkatli olmaları gerekiyor ebeveynların teşekkürler yorumların için

      Sil
  4. İlgiyle okudum dediğiniz yorumlara rastladım ve inanmamıştım ama inananlar olabilir teşekkür ediyorum abla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım inşallah birilerine ulaşır

      Sil
  5. Ne kadar vahim bir tablo..Çocukların saf, masum ruhlarını ve bedenlerini kirletmek için her tür pisliği akıllarından dahi geçirenler kahrolsun,cehennemi bu dünyada yaşasınlar..

    YanıtlaSil
  6. Çok ilginç. Dehşetle okudum. Noel babaya inanmak gibi olsa gerek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Noel babaya inanmaktan çok daha tehlikeli bir şey bu

      Sil
  7. Güldüm ama gerçek galiba:).

    YanıtlaSil
  8. Çocuklarımıza yazık ya anne babalar dikkat etmeli bence kötü etkileniyorlar 😭

    YanıtlaSil
  9. Ya bunlar hep alacakaranlık serisinden sonra oldu.. merak edip arastirmasi normal ama karsisina seni vampir yapacağım neredesin gibi cevaplar alan küçük çocuk için endiseliyim aslında..

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel yorumlamışsınız...

    YanıtlaSil
  11. Bir ara bence bu konu hakkında çok araştırma yapmıştım ama bu kadar detaylı bulamamıştım süpersin 👍👍
    İnstagram hesabım : hilalllozturkk

    YanıtlaSil
  12. Böyle bir zamanda çocukları kötülüklerden korumak daha da zor bir hale geldi malesef :( instagrm: suleedikmen

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel yorumlamışsınız
    Instagram hesabim (cikolatasigi123)

    YanıtlaSil
  14. Gerçek hayatta bunlarla karşılaşmak gerçekten üzücü

    YanıtlaSil
  15. Yaa o kadar güzel yazmışsınız ki gerçekten emeğinize sağlık artık insan şu pis ellerini çocukların üzerinden gerçekten çeksinler ve bunlar için en ağır cezalar getirilsin bir evlat kolay yetişmiyor ama çok kolay harcanıyor çok zor dönemlerden geçiyoruz gerçekten 😑 (insta adım @ipekesrgen)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım çok zor günler Allah yardımcımız olsun

      Sil
  16. Yazınızı ilgiyle dikkatle okudum.sizi severek takip ediyorum.cok duyarlisiniz ve farklı konulara ustalıkla değiniyor,hakkını veriyorsunuz , teşekkür ederim . @karadenizli_2902

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum canım her zaman yanımda olan takipçilerimdensin iyi ki varsın

      Sil
  17. Çok tatlı bir bayansiniz.kendime çok yakın bulduğumu soyleeks istiyorum @karadenizli_2902

    YanıtlaSil
  18. Aileler çocuklarıyla ne kadar da ilgili olsa bu İnternet e kolay erişim yüzünden özellikle küçük yaştaki çocuklar izlediği okuduğu herşey den etkileniyor ne yazık ki
    İnstagram : serife6523

    YanıtlaSil
  19. Emeğine sağlık gerçekten nokta atış gibi kaleme dökmüşsün tebrik ediyorum (instagram) @sultan-cihan-hazel

    YanıtlaSil
  20. ayyy okurken tüylerim diken diken oldu. Allah vicdan merhamet akıl fikir versin. Çok güzel bir konuya dikkat çekmesin. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  21. Vampirleri süper sınıflandırmışsın... Gerçekten öyle sinsiler ki "hayatta en yakının" sanabilirsin...
    Öyle acımasızlar ki ölmeyi yaşamaktan daha çok isteyebilirsin...

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel bir konuya değinmişsin canım iki çocuğum var ve onlar için her gün edişe ediyorum. Bizler ne kadar sahip çıksak, ilgilensek de karşılarına çıkabilecek her kötülüğü engelleyememekten korkuyorum bazen. Eskiden ailemiz aynı endişeleri bizim için duyar, bizim zamanımızda bu kadar kötü değildi dünya derdi. Şimdi aynı şeyleri ben söylüyorum ama, ne yazık ki artık dünya ne annelerimizin ki kadar ne de bizim ki kadar temiz değil. Bu zamanda yaşamak zorunda kalan tüm çocuklara üzülüyorum çoğu zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya çok karışık çocuklarımız her an tehlike altında

      Sil
  23. Çocuklarının böyle bir şeyi merak edip araştırabilecekleri hiç aklıma gelmezdi.Verilen cevaplar ise gerçekten ürkütücü.Biz büyüklere çok iş düşüyor.Verdiğin tavsiyelere ulaşan minikler de olur inşallah:)

    YanıtlaSil
  24. Saçma sapan filmlere yaş sınırı koyulmazsa çocukların beyni de aşureye döner tabi. Vampirlik diye bir şeye inanan insanların olduğu tek ülke olabiliriz.


    yazimbari.com

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar canım bloğumda seni bir mim yazısına mimledim. Mimime cevap verirsen çok mutlu olurum.
    İyi bloglamalar...

    YanıtlaSil
  26. Ya çok şaşırdım .Allah korusun gençleri umarım akıllarını kullanırlar .

    YanıtlaSil
  27. Çok kötü bi dönemde yaşıyoruz Aşkım, inan böyle şeyler duydukça çocuk sahibi olmaktan, böyle bir ortama çocuk getirmekten korkar oldum :(

    YanıtlaSil
  28. Okurken dehsete düstüm 😮😮😮

    YanıtlaSil
  29. Teknoloji maalesef hayatımı olumsuz yönde etkileyebiliyor . O yüzden dikkatli olmakta ve çocuklarımızı kontrol etmekte fayda var. Vampir çeşitlerini ne de güzel açıklamışsın. İnsan görünümlü vampirler 😔

    YanıtlaSil
  30. Gerçekten tüylerim diken-diken oldu okurken. Neler oluyor? Nereye gidiyoruz böyle?! Bir arkadaş gruba uyarı için resimli bir mesaj atmıştı. Orda da kız çocuklarına ateş perisi olmak için yapacaklarını sıralıyordu. Gece her kes uyurken kalk, ocağı aç(ama yakma) ve sessizce yatağına geçip uyu. Ama kesinlikle kimse bilmesin. Sabah ateş perisi olarak uyanacaksın diyordu. Dehşete düşürmüştü o yazı da. Rabbim biz anne-babaların da çocukların da yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  31. Bu yazını çox bəyəndim. Kiçik yaşdakı uşaqlar (çocuk) üçün bunlar çox təhlükəlidir. Yazının uşaqlara xitab etməsi də ayrıca xoş oldu.

    YanıtlaSil
  32. Ayayayay instgram vampires_video
    Beni çok kandırdılar vampirim diyip büyük adaya çağıran orda Rum yetim hanesi var efsaneye göre vampirler ve cadılar orda insanları kaçırıp sevk için öldürüyorlardı vampirin diyen biri bana gece gelince oraya arıcam seni demişti gece 3,4 e kadar bekledim gelmedi veya Taksim'e çağırıp dalga geçiyoduk seninle diyen oldu 1,2 saat dolaştık eve gitdim biriside bana kanını içirip o intihar edicekdi tek başına etmek istemiyordu herhalde 17 katlı apart bulduk atlicakdik vazgeçtik zaten ben intihar edicekdim ikna etdi bı kız beni yani baya alay ediyorlar vampir diye bişey yok yani inanmayın derim eyer hala araştırıcam diyorsanız biri size vampirim derse görüntülü arayın kanıt isteyin yani her vampirim diyene inanmayın 4,5 senedir internetdeki bütün bilgileri hatda cadıyim diyenlerden vampir olma büyüsü aldım memleeketde denemediğim vampir olma büyüsü kalmadı inci sözlükteki ruh satma büyüsünüde denedim olmadı. Şeytanla anlaşma yapmak için şeytan gelmedi yani vampir diye bişey olsaydı çoktan olmuştum vampirsm sitelerinin çoğunda benim instgram hesabım ve telefon numaram yazar arkadaşlar vampir diye bişey yok yok yok yok pişman oldum böyle mal gibi şeyleri araştirdiğima kaç kere intihar etmeye kalkıştım denemeyin yapmayın bırakın bu işleri 17 yaşımdayım ve hayatımı sikti bu hayal bırakında hayal olarak kalsın sadece benim hayatımı boktan farksiz şuan keşke uğraşma saydım diyodumda baya iyi arkadaşlıklar edindim internetde vampirleri araştıran çoğu kişi tanır beni ;-) iyi geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim daha cok gencsin sinavlara hazirlan guzel bir bolum kazan iyi arkadaslar bul eglenirken ogren hayat cok guzel ve bir daha asla genc olmayacaksin sevgiler❤

      Sil
  33. Bir anne olarak boyle bir yazı yazdigin için tesekkur ederim Her cümlene katiliyorum.

    YanıtlaSil
  34. Nasıl yani şimdi siz vampirler gerçek değilmi diyorsunuz

    YanıtlaSil
  35. 2022? Hala vampirleri umursayan var mı? ya da onlar gibi olmak için bir yol aramaktan çoktan vazgeçtin, çünkü onlar gibi olmak istiyordum ve çok zaman arıyordum ama vampir olmanın bir yolunu bulamadım Bunu aramaktan çoktan vazgeçtim çünkü internette nasıl vampir olunacağına dair bir bilgi yok.

    YanıtlaSil