ramazan soruları

Ramazanda hocalara sorulan ilginç sorular

Selamlar Ramazan  hayırlısıyla başlayacak, bu uzun günlerde oruç, iftar, teravih, sahur ile günler dolu dolu geçmekte bu sene Ramazan ayını evde geçirecek olsakta gene güzel geçmesini temenni ediyoruz. On bir ayın sultanı Ramazan gelmişken her yıl herkesin merakla izlediği dini programlar ve Ramazanda hocalara sorulan ilginç sorular hakkında bir şeyler yazmak istedim.

Ramazanda program yapan hocalar

Biz eşimle her yıl özellikle Çay Tv'deki "Necati Hoca Cevap Veriyor."adlı programı büyük zevkle izleriz, geçtiğimiz yıllarda  Necati Hutoğlu hocamız esprili, neşeli bazen tatlı sert tavırlarıyla gerçekten bizi ekrana bağlıyordu. 2020 yılında Necati Hutoğlu hocamızı Çay Tv'de göremedik sanırız biraz rahatsız acil şifalar diliyoruz.

Tabii Nihat Hatipoğlu, Ömer hoca gibi hocalarımız da denk geldiğimizde izlediğimiz güzel programlar yapıyor fakat bizim en çok dikkatimizi çeken bu programlarda Ramazanda hocalara sorulan ilginç sorular oluyor. Ne zaman ilginç bir soru gelse hocalar şöyle bir durur; bazen kızar bazen ne diyeceğini bilemez, sanırım herkes bu tür değişik durumları izlemeyi seviyor.

Ramazanda hocalara sorulan ilginç sorular

Bakalım yurdum insanının aklına neler neler takılmış Ramazanda hocalara sorulan ilginç sorular nelermiş?



-Banyoda çıplak olarak yıkanılır mı?

-Çarşamba günü çocuk yıkamak günah mı?

Cinsiyet değiştiren insanlar hakkında ne sorular soruluyor?

-Cinsiyet değiştiren kişi öldüğünde Kadın hocamı Erkek hocamı yıkar?

-Cinsiyet değiştirenin orucu kabul olur mu?

-Göz damlası orucu bozar mı?

-İnternetten oyun indirmek günah mı?

-Sevdiğime kavuşmak için dua ediyorum oda kendi sevdiğine kavuşmak için dua ediyor.Kimin duası kabul olur?

-Fenerbahçe taraftarı biriyim, oğlumun adını Alex koyabilir miyim?

-Elektrik çarptı orucum bozulur mu?

-Ramazanda hocalara sorulan ilginç sorular arasında her yıl mutlaka sorulan bir soru şu Kulağıma su kaçtı orucum bozulmuş mudur?

-Duvarıma Justin Bieber posteri asıyorum günah mıdır?

-Hamilenin duası kabul olur mu?

-Çocuğum olmuyor ne yapmalıyım?

-Sevdiğim kızı kaçırdım ailesinin rızası olsun diye geri gönderdik usule uygun istedik; vermediler. Aileye muska yazdırabilir miyim?

-Midye yemek günah mıdır?

-Bedduanın tuttuğu belli bir saat var mıdır?

-Çift cinsiyetli bir kişi öldüğünde cenaze namazı nasıl kılınır?

-Düğünlerde oynamak günah mıdır?

-Gece aynaya bakmak günah mıdır?

-Otuz altı yıllık eşim beni dövüyordu; ölürse kurban keseceğim dedim. Öldü kesmeli miyim?

-Ölünce organlarımızı bağışlarsak dirildiğimiz de ahirette o organlar bizde olmayacak mı?

-Yemeğin kokusunu almak orucu bozar mı?

-Bankaya girersem abdestim bozulur mu?

-Makyaj yaparsam orucum bozulur mu?

-Oruçluyken çocuk emzirebilir miyim?

İftar saatinde ne yemeliyiz?

Ramazanda neden su içemiyoruz?

Oruç tutan insanlar tuvalete nasıl gidiyor?

Ağrı kesici almak orucu bozar mı?

Oruç tutan biri denize girerse orucu bozulur mu?

Oruçlu iken diş macunu kullanmak orucu bozar mı?

Ramazanda uyumak orucu bozar mı?

İftar için domates, salatalık yemek orucu bozar mı?

Ramazanda neden iftar yemeği daha önce yenmiyor?

Oruç tutarken sakız çiğnemek orucu bozar mı?

Bu yazımızı da okumalısınız: Ramazanda kilo vermek mümkün mü?


Ramazanda hocalara sorulan ilginç sorular bu şekildeydi mutlaka benim duymadığım ama sizin bildiğiniz bazı enteresan, komik, garip Ramazan  soruları da vardır. Yazarsanız sevinirim.Herkese hayırlı Ramazanlar dilerim.

62 Yorumlar

  1. Ne kadar ilginç ve anlamsız sorular en komiği de bankaya girersem abbtesim bozulurmu 😀😁 rabbim akıl fikir versin inşallah 😀😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler yurdum insanı işte 😊😀

    YanıtlaSil
  2. 😂 her ramazan aynı sorular ya da yıl içinde merak edilen sorular bazen çok eğlenceli oluyor. Hocaların verdiği yanıtlarda komedi 😂

    YanıtlaSil
  3. Banka ve abdest ilişkisine ben de takıldım 😁 İlginç
    Bazılarını gormustum nette, ama cok acayip sorular var gerçekten. İnsanların aklina neler neler takılıyor...
    Bir de kaynana damadın evinde ölürse bacadan çıkarılır diyorlar doğru mu diye bir soru vardı sanırım facede gormustum? 😂

    YanıtlaSil
  4. Ne ilginç sorular öyle. Bunu da mı sormuşlar dedirtiyor insana:)

    YanıtlaSil
  5. Bedduanın tuttuğu saatler nedir ya ^^
    Bu arada sizi mimledim.Göz atarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok geç gelebildim yazıya geçmiştir vakti:(((

      Sil
  6. Çok ilginç gerçekten okumayan araştırmayan bir toplum olduğumuz bu soruların absürtlüğünden belli malesef

    YanıtlaSil
  7. Çarşamba niye günah hocam diyesim geldi.. Ilginc bir milletiz..

    YanıtlaSil
  8. Bu sorulardan da anlıyoruz ki; Milletimizin birçogu hala İslam Dinini anlayamamış, neyin Gunah neyın yanlıs oldugunu bılmıyor.. Aslında acınacak bir haldeyız.. Ne yazık ki 😞

    YanıtlaSil
  9. her yıl insanlar bu tuhaf soruları sormaktan bıkmadılar, eşim de Ramazan başlamadan, orucu bozan şeyleri sormaya başlarlar programlarda demişti, biz de çok eğleniyoruz insanların komik sorularıyla.
    bloguma yaptığınız yorumdaki güzel sözleriniz için de çok teşekkür ederim, beni mutlu ettiniz, duygularımız karşılıklı, siz de çok hanımefendisiniz, ben de sizi beğenerek ve keyifle okuyorum :)

    YanıtlaSil
  10. geçen evdekilerle biz de bunlarla dalga geçiyorduk
    ezan okunmadan sigara içiyordum dumanı içimde kaldı orucum bozulmuş mudur dedim

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten insanı güldürürken düşündüren sorular. Sorular değil de bilgi çağında insanımızın zeka seviyesi diyeyim ayıp olmazsa... Bu sorular bir noktada nur nimet dedirtecek bir soru sordu kadının biri, Nihat Hatipoğlu'na. Ben intihar etmek için kolumu jiletle kestim. Ama ölmedim. Bu günah mı?, Oruçluydum bunu yaparken orucum bozulmuş mudur? Soruya bakın... Ne diyelim Allah izan versin insanımıza..

    YanıtlaSil
  12. İçler acısı halimize gülmek bence bu. Çok klişe olacak ama şöyle bir gerçek var eller Mars'ta yaşam kurmayı planlarken bizim uğraştığımız şeylere bak.(Elbet soru soralım merak edelim de bilgi çağındayız mübarek aç bak kitaplara internete illa canlı yayını ne bekliyon) Bu soruların çoğunun şov amaçlı olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  13. Banyoda çıplak olarak yıkanılır mı? ne demek ya :) yok üstüne mont giyin öyle yıkan. Cahillik işte!

    YanıtlaSil
  14. hakikaten enteresan sorular ama bazılarının cevabını da merak etmedim değil :D

    YanıtlaSil
  15. Ağlanacak halimize gülüyoruz her Ramazan aynı şey insan gülmeden edemiyor ama bir yandan da ülkecek ne kadar cahiliz din bilgisinin yıllardır okullarda doğru düzgün anlatılmamasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum.
    Geçenlerde kadının biri Nihat Hatipoğlu'na oruçkuyken üzerime tiner döküp kendimi yakmak istedim orucum bozulmuş mudur diye sormuş hem güldüm hem acıdım.

    YanıtlaSil
  16. Ben çok eğleniyorum bu programları izlerken ama çoğu zamanda düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Tam iftar saati mutfakta hazırlıkla geçtiği bihaberim bu programlardan.Bu sorular karşısında insan hoca olmaktan sıkılır yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocalar ne yapacağını şaşırıyor bazen:))

      Sil
  18. A job, very good, I love your blog !!!kiss

    YanıtlaSil
  19. İlginç sorular gerçekten :)

    YanıtlaSil
  20. En tuttuğum sorular:
    Sevdiğim kızı kaçırdım ailesinin rızası olsun diye geri gönderdik usule uygun istedik;vermediler.Aileye muska yazdırabilir miyim?
    Elektrik çarptı orucum bozulur mu?
    Bankaya girsem oruç bozulur mu?
    Gayet yaratıcılar. :)

    YanıtlaSil
  21. Bu sorulara bende şahit oldum Mustafa Karataş'ı severim ben .Hep onu izlerim çok güzel cevaplar veriyor.

    YanıtlaSil
  22. -Bankaya girersem abdestim bozulur mu?

    Bu da gerçekten tuhaf bir soruymuş doğrusu. Yapmamız gereken mufassal bir ilmihal kitabı alıp okumaktır. Ama okumuyoruz.

    YanıtlaSil
  23. Ben de geçen gün şahit oldum.
    -Ekmek mi daha önemlidir Kur'an-ı Kerim mi?

    Yaw bunun kıyaslaması yapılır mı? Kıyaslayınca eline ne geçecek?

    birsenle.com

    YanıtlaSil
  24. güleyim mi ağlayayım mı bilemedim.Cehalette son nokta. Yılmaz Özdil'in bir yazısı vardı Bir Kuranı Kerim'in türkçesini bir de Nutuk'u okumadığımız için bu haldeyiz diye. Ne kadar doğru söylemiş..

    YanıtlaSil
  25. İdil'e kesinlikle katılıyorum. Gülüyoruz ağlanacak halimize işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapacak bir şey yok okumazsak hep böyle olacak

      Sil
  26. Cidden çok saçma sorular var :))

    YanıtlaSil
  27. Bunların sebebi ya açlık kafaya vuruyor ya da insanları birazcık olsun güldüreyim düşüncesi :) Neyse, bir çocuk cs:go oyununda adam öldürüyoruz hocam günah mı diye sormuştu. @bw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir şeyler sorayım hocaya diye bütün gece düşünüp gidiyorlar:))

      Sil
  28. Oyunda zombileri öldürürsek günah olur mu gibi komik bir soru sorulmuştu, küçük bir çocuk tarafından. :D @mge

    YanıtlaSil
  29. Ne ilginç insanlar var ben hayret ediyorum. Zeka yaşi mı küçük,dalga mı geçiyorlar? Hayırlı ramazanlar diliyorum @karadenizli_2902

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha neler soruldu bu yıl Sosyal medya hesaplarına takipçi alsak günahı var mı?
      Çekilişe katılmak günah değil mi neden hacca giderken kura yoluyla gidenler seçiliyor?
      Erkeklerin kaş alması günah mı?
      Kadınım kadınlardan hoşlanıyorum ne yapayım gibi

      Sil
  30. ilginç sorular aslında ama her insanın böle garip şeyleri merak etmesi gerçeği bence normal..çünkü bizler de zaman zaman hiç alakası dahi olmayan garipliklerin peşinden bu şekilde gidebiliyoruz..ülkemizin ortamı buna müsait çünkü..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki farklı konulara odaklansak çok daha verimli olur.

      Sil
  31. Yine bu tür soruları göreceğimiz bir sürecin içine girmemize çok az bir zaman kaldı. Gerçekten çok saçma sorular. Allah insana akik vermiş, düşünebilme özelliği vermiş insan bu tür sorular sormadan önce bir düşünür. İşin içinden çıkamadığı bir şey olursa elbette sorulur ama buradaki gibi saçma sorular gerçekten çok mantıksız güzel ülkemin düşünme den yorumlayan insanları maalesef ki çok fazla. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyemedim Rmazan programlarını 2 gündür yeni soruları merak ediyorum aslında.

      Sil