Oriflame parfümleri

Oriflame Possess Parfüm

Oriflame ürünleri arasında en sevilenlerinden biri olan efsane koku Oriflame Possess parfüm bir çok kişi tarafından hala favori olarak gösteriliyor.

Oriflame parfümlerinin en sevilenleri hangileri?

Oriflame yüzlerce çeşit kaliteli kokuya sahip bir marka her saniyede bir parfüm satılan markayı merak ediyorsanız Oriflame en çok satan parfümleri hangileri? makalemizi okumalısınız.

Oriflame parfümleri

Oriflame parfümleri harika tasarımlı şişeleriyle ilk bakışta dikkat çekiyor daha sonra sekiz saat kalıcı kokularına kapılıyor kadınlar. Oriflame ürünlerini hiç denemediyseniz Oriflame parfümleriyle başlayabilirsiniz.

Oriflame Possess Parfüm yorumu

Oriflame Possess parfüm son derece şık bir şişeye sahip. Şişesindeki yılan detayları oldukça gizemli.Zaten parfüm Kleopatradan esinlenerek üretilmiş.

Oldukça yoğun şekerli bir parfüm.Kalıcılığı orta seviyede.

Oriflame Possess parfümü tanımlarken baştan çıkarıcı sözcüğünü kullanabiliriz. Antonious'u kendine aşık eden Kleopatra dan esinlenerek hazırlanan Possess Edp ylang ylang çiçeğinin etkileyici notasını barındırıyor. Hipnoz edici son derece güçlü bir koku ortaya çıkıyor.

possess edp

Oriflame Possess parfümü sevdim mi?

Oriflame ürünleri arasından bir çok Oriflame parfümleri kullandım ama en sevdiğim kuşkusuz Oriflame Possess parfüm oldu .Güzel, seksi, çekici, dikkat çeken kokuları sevenler mutlaka denemeli.

47 Yorumlar

  1. Kleopatra aslında çok çirkinmiş diyorlar ama bu kıskanç kadın dedikodusu ile yüzyıllar öncesine atılan bir çamur mu bilemedim tabii :-))

    Hafif çiçek kokularını seviyorum ben, bu koku o türden mi merak ettim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında güzel değil çekici kadınlar unutulmaz bence bir hava vardır o hava insanı unutulmaz yapar yoğun şekerli bir parfüm bu seksi bir kokusu var:))

      Sil
  2. oriflame parfümleri güzel oluyor genelde seviyorum..

    YanıtlaSil
  3. İndirimdeyken yakalayamadım bir türlü. Kokusunu merak ediyordum. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. Avonda dahil bu tarz firmaların parfumleri dunyaca unlu markalarin benzerleri oluyor. Haliyle böyle bi paylaşım gördügmde aklıma direk olarak " bu acaba hangi parfümün taklidi" sorusu geliyor. Galiba parfum manyagi birisi olarak hepsini bilmek isterdim :D

    YanıtlaSil
  5. Bende merak ettim kokusunu:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Kokusunu merak ettim bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. şişlesine bile bayıldım ben bu parfümün.

    YanıtlaSil
  8. Bir dönem Oriflame'in tüm kokularını bilirdim.Ne yazık ki yeni kokuları bilmiyorum.
    Bunda çevremde satışını yapan kişi kalmamasının etkisi de büyük tabi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet satan birileri olursa alıyor insan benimde yakın bir arkadaşım satıyor hemen her şeyi denedim:))

      Sil
  9. Şekerli kokuları bende seviyorum. ama bu tür kokularda kalıcılık çok olmuyor :( Bu sıkıntı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende daha kalıcı kokuları seviyorum bunun kalıcılığı da çok kötü değil ama:))

      Sil
  10. Şişesi ne güzelmiş. İyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  11. Hasbelkader üye olduğum oriflame bir işe yarayacak diye düşünürken hem şekerli kokuları sevmem hemde 50 ml. için azıcık pahalı geldi bana.Zaten yılanları da sevmem :D

    YanıtlaSil
  12. sırf şişenin tasarımı için aldım bu ürünü . Aldıktan sonra kokusunu da sevdim.Bu arada sizi eski bloğumdan takip ediyordum yeni açtığım bloğuma da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle çok güzel kullanıyorum tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  14. KULLANANLAR BİLİR GÜZELDİR

    YanıtlaSil
  15. Güzel bir Oriflame ürünüdür, kataloğa düştüğünde satış rakamları da iyidir zaten

    YanıtlaSil
  16. Şişesi çok iyimis.Aklimda olsun

    YanıtlaSil
  17. Koklayıp sevmediğim bir kokuydu sanırsam, genel olarak erkek kokuları güzel bu markanın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku kişiye göre farklı hisler bırakır tabii.

      Sil
  18. Oriflame Posses parfüm, şişesi çok güzel görünüyor. Ben şekerli kokuları pek tercih etmem. Daha çok ferahlık veren hafif sabunsu kokuları severim. Yine aklımda olsun bu parfüm tabii. Teşekkürler öneri için. :)

    YanıtlaSil
  19. Şekerliyse tam benlik ama bir de kalıcılık da fazla olsaymış..

    YanıtlaSil
  20. Hiç oriflame parfüm kullanmadım galiba, denesem iyi olacak

    YanıtlaSil
  21. pizde de parfüm vardi ismi neydi unuttum şimdi orfilame güzel kokuyodu,umarım bu ağır deildir..✔😊

    YanıtlaSil
  22. Oriflamenin parfümlerini denemişliğim var,severek kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
  23. Merhaba iyi akşamlar dilerim bu kokunun diğer versiyonu olan possess the secret parfümü denediniz mi acaba denediyseniz ne söyleyebilirseniz acaba hakkında

    YanıtlaSil