-->

adsense

23 Mart 2013 Cumartesi

Catherine Arley Silky Touch Allık

Selam Catherine Arley online alışverişimden edindiğim Silky Touch adlı allığı tanıtacağım.Bendeki rengi 05 ama tam 6 rengi var.Yapısını ve rengini çok sevdim.
Çok tatlı bir pembe renk.Çok ince bir yapısı var çok az bir miktar yüzünüz için yeterli yani pigmentasyonu gayet iyi ve gün boyunca yüzünüzde kalıyor.Işıltılı ve sağlıklı ve doğal bir görünüm veriyor yüzünüze.Yapmacık duran allıkları sevmiyorum doğal durması çok önemli benim için şöyle dışarda üşümüş gibi bir görüntü hoşuma gidiyor.Biraz tozutması var ama bu benim için çok sorun değil.Paketteki içerik şu şekilde:
             Evet sonuç olarak ben bu allığı çok sevdim şu sıralar sık sık kullanıyorum.Tüm cilt tiplerine uygun sıcak ve doğal görünümlü bir allık aynı zamanda yoğun piğmentlere sahip ve gün boyu kalıcı yani tam benlik. Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.