-->

adsense

19 Aralık 2012 Çarşamba

Dişilik mi? Kişilik mi?


Evet bu kitabıda uzun süredir almayı planlıyordum sonunda carrefour da buldum.Fiyatı 15 lira Seda Akgül'ün sabah programını izliyorum çok eğlenceli ve zeki bir bayan kitabında da bu zekasını en iyi biçimde kullanmış.Zaten başında demiş benden bir Jane Austen klasiği beklemeyin diye öyle değil ama çok eğlenceli bir kitap olmuş.Kitapta uzak durulması gereken erkek tipleri,metroseksüel erkekler,aşk çocukları,enteller,dekolte sorunsalı,erkekler neden aldatır,bir koca nasıl pişirilir,mevcut kadın tipleri gibi pek çok konu var.Ben 3 saatte okudum bitirdim çünkü eğlenceli bir dille yazılmış.Kadınları ve erkekleri Seda Akgül'ün dünyasından tanımak isterseniz okumaya değer.


Resimler Google görsellerden alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.