Summer Zaful Haul

Zaful zaman zaman yapmış olduğu harika indirimleriyle her zaman dikkatimi çekmeyi başarıyor. Son olarak 4. yaş kutlamaları için yapmış olduğu indirimi değerlendirerek minik bir alışveriş yaptım. Alışverişim iki hafta gibi bir sürede elime ulaştı. Uzun bir yaz tatiline çıkacağım için yola koyulmadan elime ulaşmasına sevindim.

Zaful.com alışverişim

Bir kaç gün sonra internetin gayet sınırlı olduğu mekanlarda olacağım için bir süre yazılarıma ara vereceğim. Umarım dönünce yepyeni heyecanlarla yazmaya devam ederim. Şimdi Zaful.com alışveriş sitesinden almış olduğum ürünleri inceleyelim.

zaful alışverişi

Toplamda 3 parça ürün aldım.

ananas çanta

Funny Pineapple Shaped Crossbody Bag 

Kızım bu ananas formundaki çantayı görünce mutlaka almak istedi. Önceleri acaba resimdeki kadar hoş görünür mü diye tereddüt ettim fakat kızımı kıramadım.

zaful çanta

Ananas çanta elimize ulaşınca çok beğendik oldukça kaliteli ve eğlenceli tasarlanmış bir çanta. Yaz gecelerinde ben de kullanabilirim. Sarı altın detaylı askısı da güzel düşünülmüş yaz gecelerinde nereden aldın diye kızıma çok fazla sorulacağını düşünüyorum. Ayrıca çantanın ana kısmı dış kısmından ayrılabiliyor bu şekilde içine istediğinizi rahatça yerleştire bilmeniz için kullanım kolaylığı sağlıyor.

mermer desenli makyaj fırçası

10Pcs High Quality Synthetic Fiber Hair Makeup Brush With Case  

Mermer desenli bu makyaj fırçaları ndan  defalarca aldım. Burada sizde mutlaka gördünüz fakat ben daha hiç kullanamadım çünkü hepsini çekilişlere koymuştum. Çok sevilen bu fırçaların gene birisini çekiliş için aldım diğer fırça seti bu sefer benim olacak tabi gelip de elimden biri almazsa.

makyaj fırçası

Mermer desenli  makyaj fırçaları çantası ile birlikte satılıyor, son derece şık görünümlü ve Türk kadınları tarafından çok tercih edilen bir model. Bende çok beğeniyorum inşallah bu sefer kullanabilirim.

Minik Zaful online shopping alışverişimi beğendiniz mi?


Hızlı kargo hizmeti, takip nosu sayesinde her adımı takip edebilmem, güvenilir bir alışveriş sitesi olması yüzünden Zaful her zaman gözdem. Herkese harika bir yaz tatili dilerim.

Bu alışveriş yazımızı da sevebilirsiniz: Watsons indiriminden ne alınmalı?

Summer Zaful Haul, Zaful, Zaful.com, Zaful online shopping, Zaful alışveriş, Zaful wishlist, Zafuldan neler alınır, yurt dışı alışverişi, güvenilir yurt dışı alışveriş siteleri, son alışverişlerim, makyaj fırçaları, mermer desenli makyaj fırçası

33 Yorumlar

  1. Çok güzelmiş,güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy ananaslı çantaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkli formdaki cantalar gencler tarafindan cok seviliyor❤

      Sil
  3. Hepsi çok güzel güle güle kullanın prensesle :)

    YanıtlaSil
  4. Çok değişik bir çantaymış.Sevimli :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canim 😍

    YanıtlaSil
  6. Fırçalara bayıldım. Çanta benim cüzdanı bile almaz :) Ama tasarım olarak hoş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten tamamen tasarım için yapılmış yoksa pratik değil

      Sil
  7. hepsi bir birinden güzel. iyi günlerde kullan. En çok ananaslı çantaya bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. çok tatlılar güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  9. Bu çanta çok sevimli ama♥

    YanıtlaSil
  10. Ananaslı çantaya benim 2 numara da bayılır eminimki. Bakayım bende buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak zaful sitesine canım çok güzel indirimler yapıyor Zaful

      Sil
  11. Sayende yeni bir site daha öğrenmiş oldum bakayım hemen tatil dönüşü yazılarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  12. Çanta çok güzelmiş bayıldımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bende ananas çantayı çok sevdim:))

      Sil
    2. Sen nerelerdesin sitenimi kapattın yurtdışındasın galiba erasmus için gidincemi kapattın üzüldüm

      Sil
  13. harikalar..yanlız ne zaman şu beyaz sarı şeyleri sanmıyorsam fırça olması lazım onlar onları görsem,sanki biraraya dizilmişl sigara olarak görüyorum..:)) sigaraları sergiliyor herhalde diyorum akendi kendime,görüntüsü öyle gözüküyo..güle güle kullanın efenim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmsin fırçalar biz bayanlar için çok önemli bende bol bol alıyorum ama haklısın erkekler için önemli olmadığından gereksiz harcama sınıfına giriyor ama benide öldürseler tamir aleti almam ne gereksiz bir şeye eşim tonla para harcıyor diyorum hemde aldıkça bir seviniyor:))))

      Sil
  14. Süper şeyler var bu sitede♥

    YanıtlaSil
  15. ay ananas çantalar ne hoş görünüyor. Güle gülw kullan canım benim 😘

    YanıtlaSil