Rosegal.com

Shopping on RoseGal.com:

Selamlar Rosegal online shopping sitesinden aldıklarım elime ulaşmaya başladıkça yazıyorum. Sizde benim gibi yurt dışı alışverişi ni seviyorsanız mutlaka aldıklarıma göz atın. Rosegal tüm dünyaya ürünlerini ücretsiz kargoyla yolladığı için  oldukça cazip bir site ve rosegal valentines gifts 2020 fırsatlarını mutlaka inceleyiniz.

Rosegal-patchwork

Rosegal alışverişi


Tie Up Patchwork Flat Heel Ankle Boots -Patchwork bot değişik deseniyle oldukça sevdiğimiz bir model oldu.

Rosegal-boot

 Kızıma aldığım bu botlar 37 numara aslında kızım 36 giyiniyor fakat kalıplar biraz küçük bu konuda dikkatli olmanızı öneririm.

Rosegal-boot

 Ayakkabılar şık olduğu kadar kaliteli de.

Rosegal-boot

Deseni gerçekten nefis.

Rosegal

Sizce de çok cici durmuyor mu?

Rosegal-brooch

 Aldığım diğer ürün Rosegal brooch set - Rosegal broş set oldu. Aslında bu ürünü çekilişe koyarım diye seçmiştim fakat her zaman olduğu gibi kızım el koydu.

Rosegal-brooch

Flamingo brooch set de son günlerde gençler arasında çantalara, ceketlere rozetler yapıştırmanın moda olması yüzünden kızıma aldığım bir ürün oldu. Oldukça büyük ve çantasına taktı bile.

Rosegal-eyebrow

 4pcs Stencils Set Card Template Model Eyebrow Thrush -Kaş şablonu seti sadece merakımdan aldığım bir ürün oldu.

Rosegal

4 parçadan oluşan sette neyse ki bir parça kaşıma oldu fakat henüz bunu kullanarak kaş boyamadım umarım güzel olur.

Shopping on RoseGal.com alışverişim bu şekildeydi. Rosegal dan aldığım ürünlerin hepsini sevdim. Yurt dışı alışverişi hakkında ne düşünüyor sunuz? Rosegal online shopping sitesine mutlaka bakın. Bu alışveriş yazımızı da okumalısınız: Rosegal yılbaşı alışverişi

38 Yorumlar

  1. ayakkabı seçimine hayranım :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. çok renkli güzeller güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Botlar çok tatlı,çok eğlenceli görünüyor ♥

    YanıtlaSil
  4. ayakkabılar gerçekten çok şirin,desenli desenli..güle güle kullanın..🙂

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden renkli ve canlı :) güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. Kaş setlerini pek kullanışlı bulmuyorum ama diğer seçimlerin harika güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzel güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. Broşlara bayıldımmmm <3

    YanıtlaSil
  9. gerçekten de hepsi birbirinden zevkli ve şık. iyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan canım. Broşlara ben de bayılıyorum ☺️

    YanıtlaSil
  11. Ayakkabı baya tarz duruyor.. 👍

    YanıtlaSil
  12. Bot ve broşlara bayıldım ablacığım, mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil
  13. Yurt dışı alışveriş hiç yapmadım.Ama böyle olumlu yorumları okuyunca siteyi tıklayıp ne var ne yok diye bakıyorum yine de...

    YanıtlaSil
  14. Ayakkabının tasarımı harika :) Güle güle giy canım.

    YanıtlaSil
  15. o broşlar kalp ben demek istiyorum :)@rrk

    YanıtlaSil
  16. Çok süperler hepsi bayıldım harikasın

    YanıtlaSil