rosegal.com
Rosegal Valentines Sale:
Rosegal.com online alışveriş sitesinde valentines sales 2018 ,valentines sale ,valentine day special fırsatlarını görünce mutlaka bu yazıyı hazırlamak istedim.Artık Rosegal hakkında oldukça fikir sahibi oldunuz en önemli özelliği ise kargo ücreti ödemeden alışveriş yapma imkanı.Sevgililer gününde de %70 e varan indirimleri mevcut.Sevgililer günü kombinimi nasıl bulacaksınız bakalım.
rosegal-valentines

Lace trim off the shoulder evening dress - Dantel omuzlu elbise gerçekten bu geceye çok yakışacak bir model olurdu.Siyah ve beyazın muhteşem uyumuyla hem sade hem zarif bir model.İddialı ve şık olmayı sevenler bu elbiseye bayılacak.
evening-bag
Rosegal satin pleated evening bag - Saten pilili gece çantası bu elbiseyle oldukça güzel uyum sağlayacak bir model.
rosegal-shoe
Biliyorum her detayda biraz abartı oldu ama benim gibi şaşayı seven bir kadınsanız bu elbisenin altına kesinlikle Rosegal trendy rivets sandals -Rosegal trendy ayakkabı yı giyerdiniz.Nasıl dikkat çekiyor,nasıl cazibeli.
rosegal-earring
Elbisenin yakası zaten fazla gösterişli olduğundan bu kıyafeti ben Sevgililer gününü temsilen Rosegal silver heart earring -Rosegal kalp küpe ile tamamlardım.

Rosegal valentines sale,Rosegal sevgililer günü kombinimi nasıl buldunuz?Rosegal.com online alışveriş sitesine göz atmayı unutmayın.Sevgiler...

26 Yorumlar

  1. Elbise ve ayakkabi Allahimmm bayildim yaaa. Cok begendim canm. İnt paketim yenilensin turlucam insallah sagol :)

    YanıtlaSil
  2. Kombin güzel görünüyor.:)

    YanıtlaSil
  3. dantel nakışlı elbise çok şık duruyo..kalpli gümüş yüzükler de öyle..🙂 linklerin ayrı pencerede açılması çok iyi oldu,hiç değilse sitenizden çıkış yapmadan ziyaret etmiş oluyoz..elinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımınız için teşekkürler çok faydası oldu

      Sil
  4. Elbise ve küpeye bayıldım ablacığım :)

    YanıtlaSil
  5. Kombin enfes olmuş ❤️

    YanıtlaSil
  6. Ayakkabı nasıl güzel, bayıldım ♥

    YanıtlaSil
  7. Hepsini çok beğendim. Ama zayıf insan zarif insan hemen zayıflamalıyımmm....

    YanıtlaSil
  8. Çok faydalı olmuş 👍

    YanıtlaSil