lüks ev dekorasyonu


Lüks ev dekorasyonu örneği:

Bugün Muazzez hanımın oldukça gösterişli bir şekilde dekore edilmiş evinden kareler yayınlamak istedim. Muazzez hanım oldukça büyük olan evinin ev dekorasyonunda ev aksesuarlarını bol bol kullanarak zengin görünümlü, lüks, zevkli ve rahat bir mekan ortaya çıkartmış. "Evimi büyük zevk ve özenle uzun uzun araştırmalarım sonucu zevkime ve rahatıma göre dekore ettim. Oldum olası gösterişli evler ilgi alanıma girmiştir. Bol bol seyahat etmemin sonucu bir çok farklı mekanlarda konaklama imkanı buldum ve her mekan bana farklı ev dekorasyonu fikirleri verdi." diyen Muazzez hanımın evinin her bir köşesinde göze çarpan dekorasyon detaylarına hayran kaldım. Salon aksesuarları, dekoratif ürünler ve ev dekorasyon fikirleri ile evini bize açan Muazzez hanıma teşekkür ederek sizi evinde kısa bir yolculuğa çıkarmak istiyorum.


Lüks ev dekorasyonu
  1. Lüks ev dekorasyonu için bazı popüler renk şemaları nelerdir?
  • Lüks ev dekorasyonu için popüler renk şemaları, beyaz, krem ​​ve bej gibi nötr tonların yanı sıra zümrüt yeşili, safir mavisi ve yakut kırmızısı gibi mücevher tonlarını içerir.
  1. Lüks ev dekorunda yaygın olarak ne tür malzemeler kullanılır?
  • Lüks ev dekoru genellikle ipek, kaşmir, kadife, deri ve mermer gibi üst düzey malzemeleri içerir.
lüks dekorasyon

Mutfakta zevkli bir köşe.

  1. Lüks bir evde uyumlu ve zarif bir görünümü nasıl yaratırsınız?

  • Lüks bir evde uyumlu ve zarif bir görünüm oluşturmak için tutarlı bir renk şeması seçmek, yüksek kaliteli malzemeleri birleştirmek ve aydınlatma ve aksesuarlar gibi ayrıntılara dikkat etmek önemlidir.


Lüks ev dekorasyonu örneği

Salon dekorasyonu saray gibi.
  1. Bazı popüler lüks ev dekorasyon stilleri nelerdir?
  • Lüks ev dekorasyonunun popüler stilleri arasında geleneksel, çağdaş ve modern gösteriş yer alır.
  1. Sanat eserini lüks ev dekoruna dahil etmenin bazı benzersiz yolları nelerdir?
  • Sanat eserini lüks ev dekoruna dahil etmenin benzersiz yolları arasında bir galeri duvarı oluşturmak, büyük boyutlu parçalar kullanmak ve heykel veya karışık medya parçaları kullanmak yer alır.

Lüks ev dekorasyonu örneği


  1. Lüks ev dekorasyonunda işlevsellik ile estetiği nasıl dengelersiniz?
  • Lüks ev dekorasyonunda fonksiyonellik ile estetiğin dengelenmesi, görsel olarak çekiciliğini korurken aynı zamanda pratik bir amaca hizmet eden yüksek kaliteli mobilya ve dekor seçimi ile sağlanabilir.
Lüks ev dekorasyonu örneği

Mutfak minik aksesuarlarla hareketlendirilmiş.

  1. Lüks mobilyalarda aranacak bazı temel özellikler nelerdir?
  • Lüks mobilyalarda aranacak temel özellikler arasında yüksek kaliteli malzemeler, detaylara gösterilen özen ve özel veya el yapımı parçalar yer alır.


Lüks ev dekorasyonu örneği


  1. Bir evin lüks hissini arttırmak için aydınlatma nasıl kullanılabilir?
  • Aydınlatma, gösterişli aydınlatma armatürleri ekleyerek, ortam aydınlatması oluşturmak için kısma anahtarları kullanarak ve vurgulu aydınlatma ile temel özellikleri veya sanat eserlerini vurgulayarak bir evin lüks hissini artırmak için kullanılabilir.
Lüks ev dekorasyonu örneği

Çok farklı bir ışıklandırma.

  1. Lüks bir dış mekan yaşam alanı yaratmak için bazı ipuçları nelerdir?
  • Lüks bir dış mekan yaşam alanı yaratmak için ipuçları arasında rahat oturma düzeni, tik ağacı veya hasır gibi yüksek kaliteli dış mekan malzemeleri ve dış mekan şöminesi veya mutfak gibi özellikler yer alır.

ev dekorasyonu örneği


  1. Doğal unsurları lüks ev dekoruna nasıl dahil edersiniz?
  • Doğal unsurları lüks ev dekoruna dahil etmek, ahşap, taş veya dokuma lifler gibi malzemeler kullanılarak, bitki veya çiçeklerle ve renk şemasında toprak veya doğal tonlar kullanılarak elde edilebilir.


ev dekorasyonu örneği


11. Lüks bir evde ihtişam duygusunu nasıl yaratabilirsiniz?

Yüksek tavanlar, büyük merdivenler ve gösterişli aydınlatma armatürleri gibi özellikleri birleştirerek lüks bir evde ihtişam duygusu yaratabilirsiniz.


ev dekorasyonu örneği


  1. Bazı popüler lüks yatak malzemeleri nelerdir?
  • Popüler lüks nevresim malzemeleri arasında yüksek ilmekli Mısır pamuğu, ipek ve kaşmir bulunur.
Lüks ev dekorasyonu örneği


  1. Dokuyu lüks ev dekoruna dahil etmenin bazı benzersiz yolları nelerdir?
  • Dokuyu lüks ev dekoruna dahil etmenin benzersiz yolları arasında dokulu duvar kağıdı kullanmak, tüylü veya suni kürk halı eklemek veya dokuma veya örme kumaşlar kullanmak yer alır.
Lüks ev dekorasyonu


  1. Evinizde lüks bir yemek deneyimini nasıl yaratabilirsiniz?
  • Yüksek kaliteli sofra takımları kullanarak, gösterişli aydınlatma veya avizeler kullanarak ve masa örtüleri için ipek veya kadife gibi lüks kumaşlar kullanarak evinizde lüks bir yemek deneyimi yaratabilirsiniz.
ev dekorasyonu örneği


  1. Bazı popüler lüks pencere uygulamaları nelerdir?
  • Popüler lüks pencere uygulamaları arasında ipek veya kadife perdeler, motorlu panjurlar ve ağaç panjurları bulunur.
Lüks ev dekorasyonu örneği


  1. İfade parçalarını lüks ev dekoruna nasıl dahil edebilirsiniz?
  • Büyük ölçekli sanat eserleri kullanarak, benzersiz bir heykel veya aydınlatma armatürü kullanarak veya cesur bir vurgu duvarı kullanarak, gösterişli parçaları lüks ev dekoruna dahil edebilirsiniz.
Lüks ev dekorasyonu


  1. Bazı popüler lüks banyo özellikleri nelerdir?

  • Popüler lüks banyo özellikleri arasında derin küvet, birden fazla duş başlığına sahip duşakabin ve ısıtmalı zeminler yer alır.
Lüks ev dekorasyonu örneği


  1. Lüks bir evde nasıl rahat ve davetkar bir atmosfer yaratabilirsiniz?
  • Lüks bir evde rahat ve davetkar bir atmosfer yaratmak için pelüş kumaşları, sıcak aydınlatmayı ve konforlu oturma ve mobilyaları birleştirebilirsiniz.
sehpa


  1. Bazı popüler lüks mutfak özellikleri nelerdir?
  • Popüler lüks mutfak özellikleri arasında üst düzey cihazlar, büyük bir mutfak adası ve özel dolaplar bulunur.
mumluk


  1. Bir tarih veya gelenek duygusunu lüks ev dekoruna nasıl dahil edebilirsiniz?
  • Antika mobilya veya dekoru birleştirerek, şeritler veya çiçekler gibi klasik desenleri kullanarak ve taç kalıplama veya lambri gibi mimari detayları birleştirerek bir tarih veya gelenek duygusunu lüks ev dekoruna dahil edebilirsiniz.

Lüks ev dekorasyonu

  1. Doğal ışığı lüks ev dekoruna nasıl dahil edebilirsiniz?
  • Şeffaf veya açık renkli pencere uygulamaları kullanarak, ışığı yansıtmak için aynalar kullanarak ve dekorunuzda açık renkli veya yansıtıcı yüzeyler kullanarak doğal ışığı lüks ev dekoruna dahil edebilirsiniz.

ev dekorasyonu


  1. Bazı popüler lüks döşeme malzemeleri nelerdir?
  • Popüler lüks döşeme malzemeleri parke, mermer ve doğal taşı içerir.
Lüks ev dekorasyonu örneği


  1. Lüks bir ev ofisini nasıl yaratabilirsiniz?
  • Yüksek kaliteli mobilya ve dekoru bir araya getirerek, gösterişli aydınlatma veya avize kullanarak ve rahat bir oturma alanı veya salon alanı kullanarak lüks bir ev ofisi yaratabilirsiniz.
Lüks ev dekorasyonu

  1. Lüks bir yatak odası yaratmak için bazı ipuçları nelerdir?

  • Lüks bir yatak odası yaratmak için ipuçları arasında yüksek kaliteli yatak takımları ve çarşaflar kullanmak, kürk örtü veya kadife yastıklar gibi pelüş tekstiller kullanmak ve avize veya başucu aplikleri gibi gösterişli aydınlatma kullanmak yer alır. Ayrıca lüks hissine katkıda bulunmak için bir oturma alanı veya rahat bir okuma köşesi de ekleyebilirsiniz.

Lüks ev dekorasyonu örneği olan evlere merakınız varsa beğeneceğinizi düşünüyorum. Ev dekorasyon fikirleri çoğu zaman kurtarıcımız oluyor. Muazzez hanıma evinin kapılarını bize açtığı ve gösterişli ev dekorasyonunu bizimle paylaştığı için teşekkür ediyorum.

Bu yazımızı da okumak isteyebilirsiniz: Yatak odası dekorasyonunda son trendler

Muazzez hanımın bütün aksesuarlarına kendi mağazası olan
Gözde Hediyelik Facebook
Gözde hediyelik instagram hesaplarından ulaşabilirsiniz.









72 Yorumlar

  1. güzelmiş ama ben çok lüks sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Muazzez hanım'ın ailesi ile birlikte bu güzel evinde sağlıkla ve huzurla oturmasını dilerim . Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
  3. fotograflara bakılırsa çok zarif bir dekorasyon..salon dekorasyonu osmanlı yaşamına benzemiş,duvarda asılı olan kılıçda öyle..galiba paşa kılıcı olmalı..😀 emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
  4. 17.yy Fransız modası. Ağır mobilyalar girift işlemeler arada minik modern dokunuşlar..

    YanıtlaSil
  5. ben lüks değil gotik seviyorum :D

    YanıtlaSil
  6. bence göz kamaştırıcı....

    YanıtlaSil
  7. Cok ağır bana gore ama bu tarzi cok guzel kullananlar var. Bu evde oyle gercekten. Guzel gunlerde otursunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu tarzı gayet başarılı kullanan arkadaşlar mevcut

      Sil
  8. Benim tarzım değil daha çok spor seviyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Salon hiç benim tarzım değil salonda avargart veya country tarzını daha çok seviyorum.:)

    YanıtlaSil
  10. Benım de cok tarzım deggıl ama bu evi taşıyanlar da cok guzel taşıyor. Yakıştırıyor kendıne.. 👍Benden tam puan☺️

    YanıtlaSil
  11. böyle düzende yaşayanlara hayranım ama bana göre fazla kalıyor lükslüğü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok dikkatli bir temizlik anlayışı gerektiriyor

      Sil
  12. Cokk şık ve güzel dizayn edilmiş bir ew oturdukca oturasi gelen bir mekan :)

    YanıtlaSil
  13. Avangardın Nadir Bulunan Örneklerinden Biri Bence Zerafetiyle Büyüleyici Bir Etki Yaratıyor Her Detayıyla. Özellikle Şık Ve Sade Aksesuarlarıyla Kendini Bir Adım Daha Önde Tutuyor. Kombinler Göz Kamaştırıcı Tercih Edilesi Bir Lüks.

    YanıtlaSil
  14. Kolanyalık harika ve duvar süsleri.Çok beğendim Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin ev sahibine.Güzel fikir oldu bizler için.

    YanıtlaSil
  15. Yaşlanınca korkuyorum böyle olacağım diye 😅 hoş görünüyor ama minimalizimle neredeyse hiç temizlik yapmadığım için mutluyum 😂

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten çok güzel dekor edilmiş, evin salonu eğer böyleyse diğer odaları da merak ettim doğrusu 😊 tek kelime ile mükemmell...

    YanıtlaSil
  17. Hoş bir ev fakat temizlemekte zor oluyordur her yer beyaz cesaretim yok böyle döşemeye çok dikkatli olmak gerekiyor bravo ev sahibi bayana hem güzel hemde bakımı zor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor ama gerçek bir hanımefendi kalkar altından bende yapamazdım:))

      Sil
  18. Ben sadeliği daha çok seviyorum ama lüksü sevenler için güzel bir örnek olmuş :)

    YanıtlaSil
  19. Avantgarde mobilya ile modern aksesuarların uyumu bu kadar olur. Evi döşeyen hanımefendi çok zevkli biri olmalı mutfakta ki koltuk köşesi ayrı bir güzel ağız tadıyla ailesiyle mutlu bir yaşam sürsün inşallah

    YanıtlaSil
  20. Herkesin bir zevk anlayışı var muhakkak..Eşyaları göstermek için değil kullanmak için alanlardanım.Muazzez Hanım'a da temizlikte kolaylıklar diliyorum :)))

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel bir ev gerçekten. Ama ben sade ve modern bir ev dekorasiyasından yanayım 😊 Bir de güzel bir ev kurmak için zevkli olmak kadar istediğini ala bilecek maddi durumun da olması çok önemli bence😉❤❤

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel bir dekorasyon her insan böyle döşeyemez yetenek işi bana göre😊RABBİM güzel günlerde oturmanızı nasip etsin 😊❤️

    YanıtlaSil
  23. Mutfaktaki sarı koltuklu köşeye bayıldım ablacığım, çok zevkli biriymiş cidden Muazzez Hanım :))

    YanıtlaSil
  24. Evin paylasilan her köşesine bayıldım gerçekten çok hoş dekore edilmiş Özellikle de salon bir başka

    YanıtlaSil
  25. Salona bayildim avangart mobilya uzerine aksesuarlar bu kadar mi yakisir her bolumu ayri guzel.. Mutfakta ki o kosede manzara esliginde kahve icesim geldi. Muazzez hanima bu guzel evinde mutlu huzurlu oturmasini dilerim

    YanıtlaSil
  26. Zevkli bir kadının zevkle döşenmiş evi

    YanıtlaSil
  27. Zevkli bir kadının zevkle döşenmiş evi

    YanıtlaSil
  28. gerçekten zevkle tercih edilmişler @çb

    YanıtlaSil
  29. ferforje aksesuarları çok seviyorum ben

    YanıtlaSil
  30. Eskiden evde her şey olsun, her türlü objeyi değişik yerlere yerleştireyim istiyordum, şimdi onlarda uğraşmak istemiyorum, az olsun kullanışlı olsun diyorum, iş yapmaya üşeniyorum sanırım :D

    YanıtlaSil
  31. Muazzez hanım'ın sattığı başka aksesuarları da merak ettim doğrusu. Hemen inceliyorum 👍☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka incelemelisin canım sende seversin aksesuar

      Sil
  32. güzel günlerde kullanılsın. Ağır bir zevk

    YanıtlaSil
  33. Gerçekten güzel bu tarzdan hoşlanan ve sevenler için örnek bir dekor olmuş, sağlık mutluluk ve huzurla oturmaları dileğiyle.

    YanıtlaSil