Gabrini-lovers
Gabrini Lovers Rouge Kalem Rujları:
Gabrini Kozmetik son günlerde piyasaya sürdüğü farklı ürünleriyle kadınların kadınların dikkatini çekmeyi başardı.Son zamanlarda deneyimlediğim Gabrini kozmetik ürünleri nden Gabrini Lovers Rouge 3&1 Moisture&Colour ruj serisinde de güzel bir iş çıkartmış.
Gabrini-ürünleri
Öncelikle son derece şık,sağlam ve asansörlü bir ambalaj düşünülmüş Gabrini ruj lar için ayrıca asansörlü olması bizi kalem açmak derdinden de kurtarmış oluyor.Yani bir seyahate falan gittiğinizde yanınıza rahatça alabilirsiniz.
Gabrini-kozmetik
Koyu kahveler bana doksanları hatırlattı günümüzde bu renkleri bulmak çok zor.Nude renkler ise zaten günümüzün modası.Kırmızı ise zamansız bir renk geçmişte,günümüzde,gelecekte kadın olmanın simgesi modası asla geçmez.Yani bu seri geçmiş,günümüz ve geleceğe bir atıf yapılarak ortaya çıkarılmış bir koleksiyon olmuş.
Gabrini-ruj
Gabrini kalem ruj ların sürümü yumuşacık ve tek sürüşte gayet iyi renk veriyor.Renkler oldukça güzel seçilmiş.
Gabrini-kullananlar
Dudakta kayarcasına rahatça sürülüyor,çizgilere dolmuyor tek katta bile gayet güzel renk veriyor koyulaştırmak istenirse ikinci katıda sürebilirsiniz.Ayrıca gerçekten kremsi yapısıyla dudakları kurutmuyor gayet güzel nemlendiriyor.Mat olması ve nemlendirmesi çok hoşuma gitti.
Gabrini-lovers

Gabrini Lovers rujların kalıcılığını orta ayar buldum fakat o kadar kullanışlı bir ambalajı var ki çantaya atıp yanınızda taşıyabilirsiniz,dökülme,bulaşma gibi bir derdi olmadığı için kalıcılığı hiç sorun değil benim için.Peki benim bu seride en çok sevdiğim renkler hangileri oldu?
gabrini
Gabrini Lovers Rouge 12 numara bana çok eski zamanları gençliği hatırlatan bir koyu kahve rengi oldu.Dudakta ne kadar asil durduğuna bakar mısınız.Farklı bir tonu var ve oldukça iddialı bir renk son günlerde sıkça kullanıyorum.
Gabrini-ruj

Gabrini Lovers Rouge 08 numara cayır cayır yanan bir kırmızı.Cesur kadınlar için her zamanın rengi mutlaka her kadında bir kırmızı renk ruj olmalı özellikle de sarışınsanız.Gençlik yıllarımda kırmızı renk ruj pek kullanmazdım fakat yaş ilerledikçe kırmızı rengin kadını yansıttığını ve bana çok yakıştığını fark ettim.Marilyn Monroe kırmızısı ikinci favori rujum oldu Gabrini ürünleri arasında.

Gabrini kozmetik ürünleri nden Gabrini Lovers Rouge Kalem Rujları asansörlü kullanışlı ambalajı,yumuşak yapısı,nemlendirmesi ve pigmentasyonuyla çok sevdim.Gabrini makyaj malzemeleri nin çeşitliliğine hayran kalacaksınız mutlaka Gabrini cosmetics instagram sayfasını ziyaret edin.Sevgiler...

26 Yorumlar

  1. Kullanışlı bir ürünmüş. Koyu kahvesi de çok güzel.:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bu seriye bayıldım ben

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel renkler gule gule kullan canım 💕

    YanıtlaSil
  4. Ben bu seriyi çok beğendim canım <3

    YanıtlaSil
  5. Bence siz hep kırmızı rengini kullanacaksınız gibi 😉 Diğer renk seçeneklerini pek sevemedim birde nerde satılıyor bilmiyorum 😐

    YanıtlaSil
  6. Bu seriyi de çok beğendim 12 gerçekten farklı bir güzellikte :)

    YanıtlaSil
  7. rujlardan pek anlamam ama "ruj renklerinin kişilerin karakter özelliklerini yansıttığı" konusunda bi bilgi edinmiştim.. mesela siyah ve siyaha yakın ruj renklerini kullanan kadınlar sert karakter özelliğine sahipmiş; kırmızı ruj kullananlar dikkat çekmek isterlermiş; pembe ruj kullananlar erkeklerden nefret edermiş,sadece kadın arkadaşlarına yakınmış..bunun gibi bir sürü özellikler varmış..tabii ne kadar doğru orasını bilemiyom..neyse makyaj malzemeleri konusunda en iyisini bayanlar bilir diyelim artık..🙂 güle güle kullanın..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne ilginç bir yazıymış o araştırmalıyım mutlaka

      Sil
  8. sürümleri çok kolay ben de çok sevdim yakında tanıtacam :) sana da çok yakışmış renkler..

    YanıtlaSil
  9. "Sana kırmızı çok yakışıyor " final cümlesini yazıyorum. :)

    YanıtlaSil
  10. Asansörlü rujları da seviyorum :)

    YanıtlaSil
  11. nude tonları her zaman tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil