colleen ürünleri

Colleen makyaj ürünleri:

Collen Professional Makeup Merker Kozmetik tarafından üretilen Colleen makyaj ürünleri sadece ülkemizde değil bir çok Avrupa ülkesinde uzun yıllardır sevilerek kullanılan makyaj ürünlerine sahip.

Colleen makyaj ürünleri yorum

Eskiden sadece bir milyoncu olarak adlandırdığımız ucuz ürünler satan mağazalarda bulabildiğimiz Colleen ürünleri son günlerde büyük bir atak yaparak kozmetik severlerin dikkatini çekmeyi başardı. Colleen ürünleri kullananlar en çok lip glosslarını, farlarını, allık ve rujlarını hatırlayacaktır, hindistan cevizi gibi kokan allığını hatırlıyor musunuz? Colleen kozmetik geçtiğimiz günlerde Colleen beşli makyaj seti ni piyasaya sürdü.
uygun fiyatlı makyaj ürünü

İlk olarak son derece hoş tasarlanmış ambalajıyla dikkatimi çekti ve uzun süredir Colleen ürünlerini değerlendiriyorum. Tek tek haklarında ne düşündüğümü paylaşacağım.

colleen

Colleen Highlighting Eyeshadow:

Collen makyaj ürünlerinden Collen Highlighting Eyesahadow beyaz renkli son derece hoş kokulu bir tekli far.
colleen kullananlar

Özellikle göz pınarlarımı ve kaş altını aydınlatmak için kullandığım makyaj ürününü bir kaç kerede burun üstü ve elmacık kemiklerimin üzerine de aydınlatıcı olarak sürdüm. Yumuşacık bir yapısı var,fırçayı çok az dokundurmak yeterli.

colleen makyaj ürünleri

İlk başta yoğun olarak gelen ürünü dağıttığınızda hafif beyaz bir parıltı bırakıyor. Ben özellikle bir geceye gideceksem Colleen makyaj ürünlerinden bu farı aydınlatıcı olarak kullanmayı yeğliyorum çünkü gündelik yaşam için bir tık fazla gece için tam oranında beyaz bir parıltı veriyor. Dediğim gibi sadece göz de değil yüzün her tarafında öne çıkarmak istediğimiz bölgelere uygulayabileceğimiz hafif bir ışıltı veren güzel bir makyaj ürünü.

ucuz kozmetik


Colleen Contour - Highlighter :

Gene son derece hoş kokan Colleen ürünlerinden Colleen Contour-Highlighter gerçekten favorim oldu hatta yarısını kullandım bitirdim. Kontur rengi turunculuk barındırmayan yumuşacık bir yapıya sahip. Yassı bir fırçaya gayet kolay alabiliyorum. Sürmesi dağıtması çok kolay bir makyaj ürünü.

makyaj blogu

Colleen makyaj ürünlerinden aydınlatıcısı ise gene yumuşacık yapısıyla kolay sürülen bir ürün. Hafif sarımsı bir rengi var ve gündelik hayat için son derece uygun aşırıya kaçmayan bir ürün olmasından dolayı her gün kullandım. Yapıları yumuşak olunca da kısa sürede ürünler azaldı ve bu benim çok hoşuma gidiyor. Kullan kullan bitmeyen ürünler nedense moralimi bozuyor.

colleen ürünleri

Colleen Terracotta Allık :

Terracotta ürünlere bayılıyorum sanat eseri gibi değil mi? İster far olarak ister allık olarak kullanılabilir.

makyaj

Renkleri iyice dağıtınca son derece hoş bir şeftali rengi var. Yumuşacık yapısıyla fırçaya fazla fazla geliyor ama çok az dokundurmanızı tavsiye ediyorum çünkü fırçaya fazla alındığında yüze kalıp gibi oturuyor dağıtması zor oluyor. Az bir şekilde alındı mı kolayca dağılıyor makyajda hoş bir renk veriyor.

colleen pudra

Colleen BB powder:

Kullandığım Colleen makyaj ürünleri arasında en beğendiğim ürün olan Colleen pudradan 2017 favori kozmetik ürünlerim yazımda da bahsetmiştim. Şaşırtıcı derecede güzel bir makyaj ürünü ilk sürüşte dikkatimi çekmeyi başardı.

merker kozmetik

Yumuşacık yapısı ve güzel kokusuyla fırçaya kolaylıkla geliyor. Ben normalde zaman zaman kuruyan cildimle artık çok fazla pudra kullanmıyorum çünkü pudra bir anda ciltte pütür pütür duruyor. Tek başına fondöten sürmeyi de aslında sevmiyorum çünkü çiğ bir görünüm veriyor fakat bu Colleen pudrayı sürer sürmez cildim o eski zamanlarda olduğu gibi kadifemsi bir görünüme büründü. Tek başına bile sürülse verdiği matlık ve kapatıcılık ile başarılı olacağını düşünüyorum.

colleen makeup

Artık her gün makyajlarımda başka bir pudra kullanmıyorum evde bulunan yaklaşık on pudra öylece kala kaldı. Bu kadar uygun fiyatlı bir üründen gerçekten beklemediğim bir performans ve ayrıca tüm günde yüzümde parlama gibi bir durum olmadı. Colleen makyaj ürünleri arasından Colleen pudra cilt rengimle tam uyum sağlayan bu ürün favorilerim arasında.

colleen eyeshadow paleti

 Colleen Professional Makeup Eyeshadow:

Üç renkten oluşan bu minik Colleen far paletinin pigmentasyonu son derece fazla. Bu yüzden fırçaya çok çok az alarak dağıtmak gerekiyor. Fazla olunca dağıtmak güç olabiliyor.

colleen makyaj ürünleri

Colleen ürünlerinden Colleen far paletinin yapısı gene çok yumuşak ve kokusu hoş umarım kokuya hassas bir yapınız yoktur. Bütün makyaj ürünlerinde oldukça fazla bir koku var. Ben güzel hoş kokulu ürünleri seviyorum fakat bazı kadınlar bu konuda rahatsız olabiliyor. Gündelik makyajlarda hoş duracak bir far paleti. Sadece az ürün kullanmaya dikkat ederseniz seveceğinizi düşünüyorum. Farlarda dağılma olmuyor ve bazsız dahi yoğun renk veriyor.

colleen nude far

 Colleen Nude Palette Eyeshadow:

Aslında beşli makyaj setinin içinde olmasa da elimde bulunan  Colleen makyaj ürünlerinden olunca bu yazıma Nude renklerden oluşan paleti de dahil etmek istedim. 6 mat 6 ışıltılı nude tonlardan oluşan bu palet diğer palet kadar pigmentasyonlu bir ürün değil fakat yeni makyaj yapmaya başlayan ve renkleri karıştırmaktan korkan genç kızların rahatça kullanabileceğini düşünüyorum.
colleen far paleti

Colleen far paleti çok pigmentli ise sürüp dağıtmak profesyonellik gerektiriyor. Bu tür orta ayar pigmentasyona sahip paletlerle makyaj yapmak çok daha kolay. Renkler gündelik kullanıma çok uygun gündelik hoş makyajlar çıkarılabilir. Arkasında renklerin nasıl kullanılacağı da tarif edilmiş yani tam genç kızlara göre. Ambalajının kapağı biraz çatladı bende bu yüzden açıp kaparken dikkatli olmak gerekiyor.

Sağlık bakanlığından onaylı ürünleri ile Colleen makyaj ürünleri ni sevdim.

Colleen makyaj ürünleri yazımda sizlere Merker Kozmetik tarafından piyasaya sürülmüş yerli bir makyaj markası olan Colleen den bahsettim. Peki  uygun fiyatlı ve kaliteli bir marka olan Colleen ürünlerini nereden alabilirim? diye düşünüyorsanız küçük kozmetikçilere bakabilir ya da instagram hesabından bilgi alarak temin edebilirsiniz.

34 Yorumlar

  1. Daha önce kuaförde denediğimde hiç sevmedim desem hafif kalır tiksinmiştim. Pis icerikli tebesir gibi abuk subuk neydigi belirsiz birseydi benim için. Suan bu fikrim degişir mi bilmiyorum ama sans vermeyi düşünmem gibime geliyor 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız marka kendini bayağı geliştiriyor bence daha iyi olacaklar

      Sil
  2. güle güle kullan hepsini canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bu markayı hiç denemedim, mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Colleen serisini ben de bir göz atayım.

    YanıtlaSil
  5. ilk kez görüyorum güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Bende ilk defa sayende öğrendim.... iyi günler de kullan canım

    YanıtlaSil
  7. hiç duymadığım bir marka ürünler güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  8. Daha önce duymadığım bir markaydı canım. Renkler güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullanın, ben pek almıyorum ama şu an gabrini biraz kendini geliştirdi gibi, İyi günleriniz olsun <3

    YanıtlaSil
  10. Güzel günlerde kullan canım benim ❤

    YanıtlaSil
  11. 3'lü far paletinin rengi hoşmuş:)

    YanıtlaSil
  12. Markayı yeni gördüm ablacığım, kontür aydınlatıcı paleti wnw'in ikili kontür paletine çok benzettim. Mutlulukla kullan ablacığım :))

    YanıtlaSil
  13. Bu markayı henüz deneyimlememiştim o yüzden tüm yorumlar benim için çok bilgilendirici ve yardımcı oldu canım teşekkür ederim ^^
    Özellikle allık, daha doğrusu allığın görüntüsü dikkatimi çekti. Far olarak da kullanılabilir olması süper <3

    YanıtlaSil
  14. bayanlara özelmiş burası..😀 makyaj fırçalarını elektronik parçalrı temizleme de kullanıyodum,bayağı işe yarıyodu..😀 güle güle kullanın..🙂

    YanıtlaSil
  15. markayı daha önce duymamıştım, güzel ürünleri varmış, rastlarsam deneyecegim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ürünleri var Colleen ürünlerini denemelisin canım.

      Sil
  16. collen makyaj ürünleri tanıtımı için saolun geliştirmezse zaten yavaş yavaş piyasadan silinir gerçi sizler daha iyi bilirsiniz kullanıcılar olarak saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılların markasıdır Colleen özellikle arap ülkelerinde çok satılıyor.

      Sil
  17. Güzel günlerde kullan canım 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colleen makyaj ürünlerini sevenlerden biriyim.

      Sil
  18. Collen makyaj ürünlerini henüz denemedim ama şimdi bayağı merak ettim

    YanıtlaSil