rosegal-christmas

Rosegal Christmas Sales-Rosegal Christmas Wishlist:

   Şu sıralar internette Christmas deals,  Christmas deals 2017, Christmas shopping online gibi aramalar görürseniz şaşırmayın. Yeni yılın yaklaşması ile birlikte gerek yurt dışı olsun gerek yurt içi online shopping siteleri yılbaşı temalarıyla cıvıl cıvıl. Benimde şu sıralar en çok ilgilendiğim konu Yılbaşı indirimleri, hangi siteden neler alabilirim diye incelemeler yaparken Rosegal online alışveriş sitesine denk geldim.

Rosegal christmas wishlist

   İnsanın içini huzurla ve yeni umutlarla dolduran yepyeni yıla herkes gibi bende yepyeni kıyafetlerle girmek istiyorum. Ailemdeki herkese ufak hediyeler alarak mutluluk saçmak en büyük isteğim. Rosegal online shopping sitesi o kadar zevkli ve renkli dizayn edilmiş ki bir çok ürün beğendim. Üstelik sitede son derece güzel indirim ler mevcut yılbaşına özel %75 e varan indirimlerde insan bir şeyler almamak için kendini zor tutuyor.

   Bu sitenin kargo ücreti istememesi ayrıca dikkatimi çekti. Güzellik ürünlerinden takıya ayakkabıdan pijamaya kadar bin bir çeşit ürünü bir arada bulabilir ve evinizin rahatlığında alışveriş yapabilirsiniz. Okuduğum yorumlardan kargonun kısa sürede sorunsuz geldiğini öğrenince ufak bir alışveriş yapmaya karar verdim. Evet bazı arkadaşlarım beni uyarıyor bu günlerde fazla alışveriş yapmaya başladım fakat insan almadan da duramıyor ki.

Gelin beraberce Rosegal Christmas Wishlist-Rosegal Noel Dilek listeme bir göz atalım.

Rosegal christmas sales

rosegal-pajama

Şimdi şöyle sevimli bir Rosegal Christmas Pajama set ile aile yeni yıla girse rahat rahat huzurlu ne güzel olurdu.Bu set şu sıralar 19.53 dolar.


rosegal-pillow

Kızım odasındaki kanepe için bu Rosegal Pillow-Kırlent e bayıldı. Sadece kıyafet değil ev aksesurlarında da yeni yıl ruhunu yakalamayı amaçlamış Rosegal online alışveriş sitesi. Fiyatı da sadece 3.42 dolar.

rosegal-tablecloth

İşte bu Rosegal table cloth-masa örtüsü gerçekten eve neşe saçmak için yeterli fiyatı 16.11 dolar.

rosegal-apron

Böyle bir Rosegal Kitchen Aprol-Mutfak önlüğü ile yemek yapmak, bulaşık yıkamak zevkli olmaz mıydı? Fiyatı 4.90 dolar.

Rosegal Christmas sales-Rosegal Christmas Wishlist imi nasıl buldunuz? Siz olsanız neler alırdınız ev dekorasyonunda yılbaşı temaları kullanıyor musunuz? Mutlu bir yeni yıl bizim olsun. Bu alışveriş yazımızı da okumalısınız: Zaful takı alışverişi

21 Yorumlar

  1. Ama masa örtüsüne 😍

    YanıtlaSil
  2. Güzellermiş. Şimdiden yeni yılın yeni güzellikleri de beraberinde getirmesini diliyorum.:)

    YanıtlaSil
  3. Umarım yeni yılımız da tüm bu ürünler kadar güzel olsun.... Hepsine de bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Pijama setine bayıldım ablacığım, siteyi inceleyeceğim :))

    YanıtlaSil
  5. Ben en çok pijama setini sevdim <3

    YanıtlaSil